Snublefot Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Var brudepike, så valget var ikke helt mitt. Poenget var nok at den skulle passe til hele brudepikegjengen, som var av forskjellig størrelse. Men takk for svar lokeland Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Selv om fargen er sommerlig ser jeg ikke noe problem med å bruke kjolen på julaften. Yay. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Snublefot: støtter de over meg. Yay. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Enig med de øvrige, selv om fargen er sommerlig fungerer den til tross for det. Selv har jeg feiret julen med blazer og en sommerlig rød bukse. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Rød er jo skikkelig julefarge da. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jo, selvsagt. Dog forbinder jeg fargerike bukser med sommer. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg syns den var fin jeg. yay fra meg Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Yay fra meg også. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 I hvilken sammenheng skal de skoene der brukes? De glinser jo! Ikke fordi de er blanke, men fordi de er sølvfarget! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Sølvfarget? Det er vanlige chelsea boots i svart skinn. Jeg skal bruke det som alle andre chelsea bootsene mine, skole, butikken osv. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 I hvilken sammenheng skal de skoene der brukes? De glinser jo! Ikke fordi de er blanke, men fordi de er sølvfarget! Uh, du må ha en rimelig råtten skjerm om du tror at de er sølvfargede... Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 De ser sølv ut her også, men det er fordi fotografen har brukt utrolig kraftig blits. Sincered, photographicus experticus Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Fine boots, bebe. Hvordan virker de kvalitetsmessig? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Veldig bra. Men når RRP er på 390£ så forventet jeg litt mer. Ligger kanskje hakket over Jimmy Choo x H&M bootsene mine. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Haha det skulle bare mangle de er bedre enn noe fra H&M. Hva heter modellen? Vanskelig å se detaljer. Evt bruk de på lørdag. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Kan bruke de på lørdag, ja Husker ikke helt modellnavnet. Men faktisk så er ikke de Jimmy Choo x H&M dårlige altså! Det trur jeg er det beste skokjøpet jeg har gjort for den prisen jeg betalte. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Enig ang. HM x Choo-bootsene. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) olelovold: Enig med deg angående bootsene. Du burde skaffe deg noe mer raffinert. Ellers er antrekket helt greit, bortsett fra at ermene muligens er litt korte. Også ser det også ut til at du har trekt genserermet opp for at kanten på mansjetten skal synes; jeg ville latt det være da det ser litt uryddig ut med skrukkete ermer, og i tillegg så er det ikke så viktig med synlige mansjetter når du bruker v-hals som det er hvis du bruker blazer eller dressjakke. Jeg aner jo ingenting om fargesammensetningen, så den kan jeg ikke kommentere. Endret 17. november 2010 av henrikwl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå