Xtra Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Likte skoene, bortsett fra de fra HUB, grei genser fra L&S. Ikke så fan av skjortene, men den fra Stenstrøms ser grei ut og blazeren var ganske stilig. Hva kostet forresten Gregers Wingtip-skoene, og hvor får man tak i dem? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Den Ljung blazeren med de albuelappene var helt usannsynlig stygt. Vet at det liksom er populært med sånne lapper nå, men herregud hvor stygt det er. Og det er jeg ganske sikker på at alle hadde vært enig i før det ble trendy. Sånne ting som egentlig er stygt, men blir "kult" fordi det er in er noe av det værste jeg ser. Minner meg om buksa nedi i sokkene eller strikk nederst på buksa. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Vet du hva du snakker om Sindre? 3 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Det er min mening, og "Og det er jeg ganske sikker på at alle hadde vært enig i før det ble trendy" er min oppfatning. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Den Ljung blazeren med de albuelappene var helt usannsynlig stygt. Vet at det liksom er populært med sånne lapper nå, men herregud hvor stygt det er. Og det er jeg ganske sikker på at alle hadde vært enig i før det ble trendy. Sånne ting som egentlig er stygt, men blir "kult" fordi det er in er noe av det værste jeg ser. Minner meg om buksa nedi i sokkene eller strikk nederst på buksa. Du vet ikke hva du snakker om. Er du fjorten år gammel? Man kjøper ikke ting fordi det er kult, men fordi man liker det. Når det gjelder bukse nedi sokkene og strikk nederst på buksen har det aldri vært fint, og det har heller ikke vært utbredt utenfor ungdomsskoler. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Takk for tilbakemeldinger : ) Blaabærmuffins; skoene har allerede vært hos skomaker og blitt fikset, så nå får vi håpe de holder lenger enn 2 dager. Ikke akkurat imponert over kvaliteten men Xtra; Gregers skoene koster 1600,- og mine er kjøpt hos Retro. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Den Ljung blazeren med de albuelappene var helt usannsynlig stygt. Vet at det liksom er populært med sånne lapper nå, men herregud hvor stygt det er. Og det er jeg ganske sikker på at alle hadde vært enig i før det ble trendy. Sånne ting som egentlig er stygt, men blir "kult" fordi det er in er noe av det værste jeg ser. Minner meg om buksa nedi i sokkene eller strikk nederst på buksa. Du vet ikke hva du snakker om. Er du fjorten år gammel? Man kjøper ikke ting fordi det er kult, men fordi man liker det. Når det gjelder bukse nedi sokkene og strikk nederst på buksen har det aldri vært fint, og det har heller ikke vært utbredt utenfor ungdomsskoler. Nei, 20, og jo det er veldig mange som kjøper ting fordi det er kult. Går ikke ann å nekte på det og det gjelder også folk som er eldre enn de som går på ungdomsskolen. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) The_Darkness Jeg kunne brukt nesten alt du kjøpte bortsett fra HUB skoene, den røde skjorta og joggebuksen. Jeg tror blazeren ville vært finere uten skinnlappene. Likte spesielt bootsene med wingtips Endret 7. november 2010 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Det er min mening, og "Og det er jeg ganske sikker på at alle hadde vært enig i før det ble trendy" er min oppfatning. Jeg kjøpte min første blazer med skinnpatcher for 4 år siden, så jeg kan med glede fortelle deg at du tar feil. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Enig med de fleste andre. Likte mye av det, men HUB skoene var mindre pene. D&G buksen, acne skjorten hadde jeg nok heller ikke brukt selv. Copycat tee'n var litt morsom. Gregers skoene kan må få tak i hos Shoebar til 1600,- hvertfall. Hvor kan man få acne skoene i den fargen? De jeg har sett har enten vært blå eller en veldig lys farge. L&S genseren er imo penere om man spretter logoen av, det gjorde jeg med min ullgenser. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hvordan fikk du til det? Blir det ikke et stygt merke av det? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Spør mamma Men nei, overhodet ikke. Faktisk ikke mulig å se det. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Nummer? Men får vell prøve ut noe. Ser nesten bedre ut med et hull enn logoen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) pm or not. Men ja, du må bare pirke den av. Endret 7. november 2010 av AnewZ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Hamar17: Synes ikke at overdelen funket noe bra sammen med skoene. Bytt ut enten skoene eller genseren. Ellers var det jo greit. Endret 11. november 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hamar17: Synes ikke at overdelen funket noe bra sammen med skoene. Bytt ut enten skoene eller genseren. Ellers var det jo greit. Hva passet ikke til hva? Synes det er helt casual jeg. Ikke noe som krasjer etter min mening. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg synes bare ikke at kicksa funker sammen med sånn type cardigans. Det er bare min personlige mening. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Enig med Kong Kake. Og skjerfet hadde for lik farge som genseren Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Enig med KongKake og fkm, likte egentlig genseren godt, så med andre sko og skjerf blir det bra. Syns forøvrig det så ut som t-skjorten ikke passa helt inn heller, men så ikke den så veldig godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå