thrice Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Tar du meg for en uvasket hippie, unge mann? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Selvsagt! En utvasket stoner-hippie er det du er Lenke til kommentar
SML Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Milanjo: likte ikke denimjakka, spesielt ikke siden kragen var poppa Thrice: Liker det et skjerf kunne dog gjort seg, og brune skinnhansker tror jeg hadde vært penere også. Men det er ikke akkurat noe som ødelegger antrekket! Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Milanjo: Hva slags vinterjakke er det du har? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 En eller annen fra merket "PCT". Aldri hørt om, men iom. at den er kjøpt på Wagner Flekkefjord er det gjerne ingen overraskelse. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Fikk veldig H&M vibe fra antrekket til Milanjo. Usikker på om det er jakken og skjerfet sammen som gjør det eller om det hovedsaklig er skjerfet. Bortsatt fra det synes jeg ikke det noe galt med det. Ville nok ha valget ett litt annerledes skjerf. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Skjerfet er forøvrig også fra nøyaktig samme butikk hvor jeg kjøpte jakken, kanskje det er det som gjør det. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 15kr? Hvordan er det mulig å få Ralph Lauren til 15kr? Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Den er pre-owned, brukt 2-3 ganger ifølge selgeren. Merker ikke at den er brukt så veldig. Han regnet vel med en budkrig da.. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Shit, gratulerer! Den ser jo kjempefin ut! Elsker cableknit <3 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Nå skal jeg lurke på eBay! Pen genser, og for en fabelaktig pris! Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Oi, 15 kroner? Det er en utrolig pris! Hvor kjøpte du den fra? Hva er forresten de hvite flekkene? Flekker på kamera eller har genseren vært i kontakt med bomull? Endret 1. november 2010 av DandyVers Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Skitten speil, tenker jeg. Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Shit, gratulerer! Den ser jo kjempefin ut! Elsker cableknit <3 Thanks, har begynt å få sansen for cableknit i det siste sjæl! DandyVers: Kjøpt fra en privat selger på ebay Flekkene er speilet ja. Henrik: takk skal lurke mer jeg og, utrolig hvor mange bra kjøp man kan gjøre. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Da vet jeg hva jeg skal gjøre i dag iaf. matte. Endret 1. november 2010 av DandyVers Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 SML: litt usikker på om jeg likte kombinasjonen av crewneck og skjorte? I den grad det funker, så funker det vel bare siden du ikke har slips i tillegg. Når jeg tenker etter, så er det vel v-neck hvis man har slips, og crewneck hvis man ikke har. Genseren ellers er uansett fin, og at det var et røverkjøp er jo sikkert. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) SML: Synes det ser veldig bra ut. Liker kombinasjonen av skjorte og cableknit. Blir til å bruke cableknit selv i og med at den grønne jeg bestilte kom i dag Endret 1. november 2010 av ertestuing Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 SML: litt usikker på om jeg likte kombinasjonen av crewneck og skjorte? I den grad det funker, så funker det vel bare siden du ikke har slips i tillegg. Når jeg tenker etter, så er det vel v-neck hvis man har slips, og crewneck hvis man ikke har. Genseren ellers er uansett fin, og at det var et røverkjøp er jo sikkert. Jeg bruker skjorte og crew-neck hele tiden, ser ikke problemet. Liker at man ikke må kneppe opp ørten knapper for at utringningen skal se fin ut med v-halsen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Når jeg tenker etter, så er det vel v-neck hvis man har slips, og crewneck hvis man ikke har. Hvor får du slike idiotiske "regler" fra? Det er jo helt feil. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå