thrice Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Sier meg enig med psilocybe. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 KongKake: Må si meg enig jeg også. Helt greit å ikke ville legge sjelen og lommeboken i det man går med. Men selv om man handler på J&J så kan ting være pent satt sammen. Jeg ville ikke satt en slik t shorte med en så rotete genser feks. Det blir for mye kluss og ser bare ut som de tok de to første tingene du fant og satt de sammen. Buksen er for meg helt grei. Du vil ikke bli sett rart på av å gå slik i din alder. Men vil du bli lagt merke til å uttrykke personlighet og selvtillit så er ikke dette antrekket. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Ehh.. Jo, takk for konstruktiv kritikk. Antrekket er kanskje ikke blant de peneste, og ser kanskje litt rotete ut, men det ble kjøpt før jeg begynte å tenke noe særlig på hvordan jeg kledde meg, og nå er jeg blitt glad i det, så vil ikke plutselig gi det opp heller. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Archanois: De fargesprakende rutede på den hvite skoen var drit fete Rett og slett perfekte ! Hvorre™: Er det strikker du har på den CK buksen ? Endret 13. april 2009 av Hamar17 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Men i helvete som folk skulle mase om de strikkene....men, ja, det er strikker! Buksen er nå sydd inn og opp slik at den sitter som en slim-fit rundt leggene. Strikken så forøvrig ikke like ille ut da jeg hadde på meg skoene mine.... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Var skoene høyere enn strikkene? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Archanois: De fargesprakende rutende på den hvite skoen var drit fete Rett og slett perfekte ! Takk! Likte dei godt sjølv også.. Litt deilig å kunne begynne å bruke litt lave sko igjen. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Var skoene høyere enn strikkene? Høyere vet jeg ikke helt, men de dekket mye av dem. Converse High-Tops Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg trodde du var en gutt hele tiden jeg Dorian Gray Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Pluss for personlig stil. Selv om jeg hadde tatt hele skjorten nedi buksen. Ordensmennesket i meg klør i fingrene til å fikse det. Eneste som byr meg litt i mot er sjalet som jeg er utrolig lei av å se folk med. Accessories er alltid et pluss, men akkurat hele palestinasjaltrenden er jeg litt over. Samt håret. Du er penere med kortere hår. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg trodde du var en gutt hele tiden jeg Dorian Gray Er han ikke det? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Er vel ikke noe i denne verden jeg hater mer enn palestinaskjerf. Enig med Snublefot, du er finere med kortere hår eller sleiken Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg ville røffet det opp litt både i klippen og stylingen om du skulle ha det langt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Likte antrekket ditt jeg Dorian. Dog litt spesiellt med halve skjorta hengende utenfor, men det var også kult. Skjerfet ble kanskje litt mye også. Ellers så ser det ganske bra ut. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Dorian: Så ikke nicket så trodde faktisk det var en jente før jeg maxa bildet, og sorry, men det så bare rart ut. Not a fan Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Ja, jo, hverken likte eller mislikte antrekket noe større, Dorian. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Må si meg enig med Homme at anntrekket til Dorian ikke var noe. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Dorian Jeg ville tatt skjorta nedi buksa. Ellers synes jeg det er et ok antrekk. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Dorian: Så ikke nicket så trodde faktisk det var en jente før jeg maxa bildet, og sorry, men det så bare rart ut. Not a fan hehe, Fint at det ikke bare var meg. Jeg likte heller ikke antrekket. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Min mening alert! Den fra Filippa K var grusom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå