Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

KongKake: Må si meg enig jeg også. Helt greit å ikke ville legge sjelen og lommeboken i det man går med. Men selv om man handler på J&J så kan ting være pent satt sammen. Jeg ville ikke satt en slik t shorte med en så rotete genser feks. Det blir for mye kluss og ser bare ut som de tok de to første tingene du fant og satt de sammen.

 

Buksen er for meg helt grei. Du vil ikke bli sett rart på av å gå slik i din alder. Men vil du bli lagt merke til å uttrykke personlighet og selvtillit så er ikke dette antrekket.

Lenke til kommentar

Ehh.. Jo, takk for konstruktiv kritikk. :) Antrekket er kanskje ikke blant de peneste, og ser kanskje litt rotete ut, men det ble kjøpt før jeg begynte å tenke noe særlig på hvordan jeg kledde meg, og nå er jeg blitt glad i det, så vil ikke plutselig gi det opp heller. :p

Lenke til kommentar

Pluss for personlig stil. Selv om jeg hadde tatt hele skjorten nedi buksen. Ordensmennesket i meg klør i fingrene til å fikse det. Eneste som byr meg litt i mot er sjalet som jeg er utrolig lei av å se folk med. Accessories er alltid et pluss, men akkurat hele palestinasjaltrenden er jeg litt over. Samt håret. Du er penere med kortere hår.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...