cruelphotography Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hehe. Mixed feelings ja ser jeg. Skjønner at ikke alle liker slike bukser. (desverre?) er jeg ganske glad i det selv. Så blir ofte brukt, men har også noen litt enklere Nudie bukser jeg ofte bruker istedet. Tenkte kanskje jeg skulle kjøpe meg noen svarte Cheap Monday jeans i morgen sammen med en litt varmere jakke. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Er det høyhælte sko du har på deg, eller lurer bildet meg? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Er nok gjerdet han lener seg på. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hehe. Mixed feelings ja ser jeg. Skjønner at ikke alle liker slike bukser. (desverre?) er jeg ganske glad i det selv. Så blir ofte brukt, men har også noen litt enklere Nudie bukser jeg ofte bruker istedet. Tenkte kanskje jeg skulle kjøpe meg noen svarte Cheap Monday jeans i morgen sammen med en litt varmere jakke. Uavhengig av mine personlige følelser mot hullete bukser (som forøvrig er ganske negative) kan man nok med ganske stor sikkerhet fastslå at sesongen for å bruke det har vært over en stund. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Var ikke klar over at det var sesongbasert ? Bruker du bare boblebukse om vinteren / høsten ? Bruker de samme jeansene om sommeren og vinteren jeg. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Var ikke klar over at det var sesongbasert ? Bruker du bare boblebukse om vinteren / høsten ? Bruker de samme jeansene om sommeren og vinteren jeg. Hva? Boblebukse? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Øh, bruker du f.eks. shorts på vinteren? Det er snakk om bukser med HULL i. Ganske upraktisk når det er -3 på morgenen. Men for all del, liker du å fryse er det bare å kjøre på! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Om jeg ikke husker feil er det bare ett hull, og det hullet er ikke helt i gjennom buksen, det er fòr der istedet. Merker ingen forskjell vs mine jeans uten hull. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Da blir det selvfølgelig noe annet, men jeg mener uansett at det ser spesielt ut med hullete bukse på vinteren, uavhengig av om hullene går gjennom eller ikke. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Cruelphotography: Jeg synes det ser ut som du bare kaster på deg tilfeldige klær i skapet og unnskylder det med at det er en stil. Synes ikke du kombinerer plaggene særlig godt, selv om de sikkert er helt greie hver for seg. Skinnjakka kunne vært flere størrelser mindre. Kanskje der hovedgrunnen ligger til at jeg ikke liker antrekket. Endret 29. oktober 2010 av Stoop kid Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Får vel kaste meg inn i fisketønna jeg også da. Cruelphotography: Er det hettejakke du har under skinnjakken? Ellers, vel. Inntrykket jeg får er iallefall at antrekket verken er voksent eller ungdommelig, litt vanskelig å plassere det. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Milanjo, Jeg liker hvordan det ser ut med ytterjakken igjen. Det er morsomt med slike detaljer(kragen) på de som har stilen til det, og det å prøve seg frem er jo veldig positivt. Jeg er mer skeptisk til hvordan det ville sett ut hvis du hadde hatt ytterjakken åpen. Det skal dog sies at jeg fint kombinerer denimskjorte med quiltedjakke så jeg skal kanskje ikke si så mye uansett Edit: Jeg tror ikke det hadde fungert like bra uten skjerfet. Endret 30. oktober 2010 av thrice Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Takker. Hadde bare grå t-skjorte under (og cardigan - puh, varmt!). Skjerfet var jo mer for å holde på varmen. Kunne tenke meg å prøvd med f.eks. hvit "penskjorte" + sort slips og kanskje en tynn, grå v-hals-genser (som jeg forøvrig ikke har) under de to jakkene om jeg skulle på noe formelt. Om jeg hadde hatt jakken åpen burde jeg kanskje hatt denimjakken åpen også? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Jeg tror jeg ville valgt å ha begge jakkene åpne ja, men det er vanskelig å forestille seg. Liker tanken med slips+skjorte+v-hals, men du har ikke vurdert et strikka slips til den komboen? Jeg vet ikke om det blir noe bra selv, men det kan være verdt en titt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Formell skjorte, v-hals, slips, denimjakke & den ytterjakka der? Blir ikke det litt mye ? Lukter hvertfall kræsj, men igjen så suger jeg å se for meg ting. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Milanjo, du mener å kjøre skjorte,slips,genser med denimjakken over? Det ville ha droppet den komboen. Strikkaslips til det antrekket kan sikkert se bra ut, men jeg hadde heller brukt det til cardigan da. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Ville nok heller ikke hatt en denimjakke over det. Antrekket var fint! thrice: Flott antrekk! Fargen på Liddesdalen din er veldig pen, tror nok jeg kjøper en sånn til våren. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Milanjo: Ser greit ut det der. Thrice: Pent! Men ville ha tatt skjorten nedi buksen og kneppet igjen en knapp til nederst på cardiganen Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Milanjo og thrice: Liker det! 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Takker Henrik, KongKake og Jonas. Skjorta pleier egentlig å være nedi, men den hadde sklidd opp på bildet. Endret 30. oktober 2010 av thrice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå