Nostalgisk Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Ja, du har et poeng, fkm. Endret 22. oktober 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Nå er det vel ingen regel som sier at man skal mikse blazer med skoene da. Svarte sko og svart blazer trenger for eksempel ikke se jævlig ut, da skoene er såppass langt ifra blazeren at man ikke vil "plages" av det om man ser det - om man da ikke bastant tenker på at en "navy og svart er stygt isammen, så det bør aldri brukes i samme antrekk" - som det virker som noen gjør Fkm: Likte det! Likte spesielt godt blazeren - likte minst skoene (men det har du alt forklart). Enig med de andre om resten av tinga som har blitt postet. Fikk vondt i øynene av slipsknuten din, Lokeland hehe. Må snart få bildetråden inn i mine innlegg, men mobilen er på verksted og søstera mi har dratt med kameraene i huset på skolen som er mange mil unna. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Det er da vel ingen som har sagt at det er en regel, og det ville da uansett ikke vært så utrolig farlig. Poenget er at antrekket ville vært penere med et par brune sko. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Er helt enig i at det ville vært penere, er bare uenig i det han kalte "mismatch" - som om det hadde vært brune sko til svart dress. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Liten update angående voksen: Den er verdt hver forbanna krone, og gjerne mer! Den lukter som en deilig fuktigshetskrem, er virkelig deilig å jobbe med og gir et veldig godt resultat. Kan anbefales på det aller varmeste! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Hvor kjøpes den? Må prøves ut! Lenke til kommentar
SML Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 AnewZ, poenget med mismatch er at navy blazer+sorte sko ikke er en bra kombinasjon Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Hvor kjøpes den? Må prøves ut! Jeg kjøpte den etter anbefaling av en kamerat med en far som importerer hårprodukter, og den ble visstnok brukt mye av både han og faren. La den til i en bestilling sammen med samboern fra blivakker.no, men den finnes vel i en del frisørsalonger også regner jeg med! Ah, ble virkelig glad av en så positiv opplevelse med et hårprodukt! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 SLI: som det har blitt sagt, ikke veldig beltespenne og det hadde nok passet bedre med brune sko på siste. Ellers veldig fint! fkm: kunne glidd rett inn i MC-kategorien på SF. Veldig pent! Lenke til kommentar
geil Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Hæ? jeg har da ikke postet noe bilde ? Bah, blingset på brukernavn. Rettet nå Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Den skjorten fra Tailorstore ser ut til å passe bra. Lyset gjør det litt vanskelig å se om ermene er pløsete, men jeg har lite å utsette på fiten. Ermene kunne muligens vært ballparken 2 centimeter kortere. Lenke til kommentar
SML Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Helt basic genser det, viktig at passformen er bra. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Runarbs: Plain genser, synes selv det ser bra ut. Men med en slik genser er passform alt, og da funker det ikke når vi ikke ser den på deg. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 J.Lindeberg genserene har syk passform! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Er fullt klar over det med passformen. Og den sitter bare fint, har et par andre gensere fra Lindeberg og de sitter som bare det. Kan se om jeg får hevet opp et bilde i løpet av den nærmeste tiden. Sitter for øyeblikket ganske opptatt med matte og fysikk. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg ser ikke helt poenget i å legge ut stock-bilder, og særlig når det er snakk om et så intetsigende plagg som en navy v-hals. Men for all del, det er godt mulig den passer deg helt utmerket. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 cruelphotography, Bortsett fra den slitte buksa synes jeg det var et bra casual høstantrekk i den stilen. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 cruelphotography: Den buksa så helt foreferdelig ut, men ellers så det bra ut. Ville brukt mørkere jeans uten hull i. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 cruelphotography, Bortsett fra den slitte buksa synes jeg det var et bra casual høstantrekk i den stilen. Enig med thrice. Selv om det ikke er min stil så gjennomfører du din stil bra Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 @cruelphotography: Får igjen litt assosiasjoner til en hjemløs med de buksene, men med noen mørke, slimme jeans hadde det blitt mye bedre. Over beltet ser det fint ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå