AT1S Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Som vanlig ser det bra ut, fkm. Likevel er du ikke like tøff som meg, som tør å poste et delvis usladdet bilde. Jeg liker mye bedre å stalke andre enn at andre stalker meg, lol. Upåklagelig fkm, flott jakke. Tro det eller ei, jeg kjøpte den faktisk på et av de Outletene utenfor Oslo, og jeg har ikke hatt den hos skredder engang.. Var der med CB på mandag, og vi fant faktisk jævlig mye fint. 70-90 % på alle skjorter bl.a. Hadde valgt et annet par sko, ellers bra. Og blazeren er jo fin, var jo der da du kjøpte den Vel, det er det eneste skoparet jeg har som har plass til ullsokker, og når jeg står opp klokken 6, og det er -5 og snø driter jeg litt i om skoene jeg har på meg er litt feil til antrekket Litt mer behagelig med chelsea boots med ullsokker i enn dobbelmonks, som jeg egentlig planla å gå med, lol.. Ledig på søndag forresten? Når på søndag da? Skal vel i bursdag til broren min, men det er ikke lenger unna enn Aker Brygge, så vi kan jo møtes litt utpå dagen? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 fluffy_1: Det er ein dufflecoat frå Zara. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) fkm: Var det virkelig snø i Asker i dag morges? Sto opp sent på dagen, så fikk ikke det med meg! Tror virkelig jeg må få orden på døgnrytmen. Men ja, skjønner jo poenget! Kan jeg spørre hva du gjør til daglig, f.eks. idag, ikledd det antrekket? Får nesten kjeft av dama bare jeg prøver å dra på meg en v-hals og skjorte. Hun virker å være veldig rett for at jeg skal kle meg for formelt. Endret 22. oktober 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 zara har mye pent, men vær forsiktig i norge er det kjent som en homse butikk, skjønner det og da mye av tøyet er veldig dame Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 zara har mye pent, men vær forsiktig i norge er det kjent som en homse butikk, skjønner det og da mye av tøyet er veldig dame Haha, tuller du? Homsebutikk? Går du i 5te-klasse eller? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Blant hvem er det kjent som en "homsebutikk"? Jeg har aldri hørt det. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 nei e går ikke i 5klasse, men fra min fetter som spiller på det andre laget, så er vist det et veldig bra sjekke sted for menn som liker menn, vist nok så er det også en måte og se hvem som er på markedet når dem treffes på byen.... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Når på søndag da? Skal vel i bursdag til broren min, men det er ikke lenger unna enn Aker Brygge, så vi kan jo møtes litt utpå dagen? Litt usikker, skal i bursdag til fetteren min, lol. Vi kan jo bare snakkes fkm: Var det virkelig snø i Asker i dag morges? Sto opp sent på dagen, så fikk ikke det med meg! Tror virkelig jeg må få orden på døgnrytmen. Men ja, skjønner jo poenget! Kan jeg spørre hva du gjør til daglig, f.eks. idag, ikledd det antrekket? Får nesten kjeft av dama bare jeg prøver å dra på meg en v-hals og skjorte. Hun virker å være veldig rett for at jeg skal kle meg for formelt. I dag var jeg på skolen, og på urnenedsettelse med påfølgende middag. Går sjelden med blazer til hverdags om det ikke er noe spesielt... Det jeg legger ut her av antrekk er som regel når jeg skal i noe litt mer formelt. Syns det er litt kjedelig å legge ut hverdagsantrekk... Yavel: Homsebutikk? Er du 8 år? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 nei e går ikke i 5klasse, men fra min fetter som spiller på det andre laget, så er vist det et veldig bra sjekke sted for menn som liker menn, vist nok så er det også en måte og se hvem som er på markedet når dem treffes på byen.... Haha, there's a first time for everything. Aldri hørt før! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 har handla mye på zara selv, men bare i spania, der var det veldig mye som var litt vel feminint i herre avdelingen, endte faktisk med at ei venninne av meg kjøpte en jakke fra herre avdelinga Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Da har jeg hørt det også. Endret 22. oktober 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Jeg har to plagg i skapet er som egentlig er jenteplagg - so fucking what? Passer det og ser pent ut, så er saken grei. Og en del plagg fra Zara har fin passform og ser pent ut. Har aldri satt noe MGP-aktig der ihvertfall. Endret 22. oktober 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Jeg har to plagg i skapet er som egentlig er jenteplagg - so fucking what? Passer det og ser pent ut, så er saken grei. Og en del plagg fra Zara har fin passform og ser pent ut. Har aldri satt noe MGP-aktig der ihvertfall. Jeg har selv en bukse og en cardigan som begge er jenteplagg, noe jeg ikke fant ut før etter at jeg hadde kjøpt plaggene, og når de passer meg perfekt bryr jeg meg ikke om de er laget for det andre kjønnet. Mye fint jentetøy som er brukenes for gutter, spesielt bukser som gjerne er litt slimme! Endret 22. oktober 2010 av Paisley Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 fluffy_1: Det er ein dufflecoat frå Zara. Takk. Veldig fin. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Paisley: Yes, men alikevel er jeg vanligvis livredd for å forville meg borti jenteavdelinga i klesbutikker! Liker derfor Steen & Strøm Magasin hvor det godt skal gjøres. Høye nevnte jo dette i serien Norges "Rike" (dødfødt nattunderholdning) at de måtte være påpasselige med at ting var adskilt på en god måte ettersom gutter generelt er livredde for å plutselig stå å se på jenteplagg. Flere som skulle tenkt som han. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) zara har mye pent, men vær forsiktig i norge er det kjent som en homse butikk, skjønner det og da mye av tøyet er veldig dame Endret 22. oktober 2010 av thrice 1 Lenke til kommentar
SML Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 SLIguy: Mismatch med sko og blazer(hvis bildet ikke lyver). Blazeren har ikke den beste passformen heller, for lang i ermene blant annet. Ellers liker jeg kombinasjonen Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Personlig følte jeg at antrekket var kick-ass i den tid jeg hadde det på meg, men selvsagt er det mulig at jeg har bommet litt. Jeg er ikke ekspert, og er fremdeles litt i nybegynner-fasen. Ermene er nok litt for lange. Det skal jeg få fikset i løpet av nær fremtid. Endret 22. oktober 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Som nevnt er blazeren for lang i ermet, men synes også den så litt pløsete ut på underarmen. Liker fargekombinasjonen, men hadde likt det bedre med brune sko. For øvrig fin skjorte. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Ikke så verst SLI... De sorte skoene passet ikke så alt for godt inn, og blazeren satt ikke helt perfekt, men ellers så det greit ut. Skjønner forresten ikke poenget med å poengtere at skjortene dine er slim fit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå