SML Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Nei lol, du har den på høyre Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Enten så er den på høyre hånd, ellers så er skriften på T-skjorten speilvendt Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Klokker er jo ment for å være på venstre hånd, bare se på kronen. Ellers har de andre oppsummert veldig godt over her, SLI, Feggy og nybb. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Jeg har den på venstre, men bildet er tatt i speil Skal kronen mot håndleddet, og inn mot kroppen? Sett at man holder armen rett ut? Edit: formuleringsleif Endret 22. oktober 2010 av feggy Lenke til kommentar
geil Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Lurer på om SML eller Noburu har vært ute i trafikken i Tr.Heimsområdet i det siste. Bil i feil kjøreretning på E6 frontkolliderte Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Kommer an på... Er man 190cm høy og veier 70kg så er vel slim fit det siste man bør ta på seg. Når det er sagt, så eier jeg selv en skjorte som jeg svømmer i, fordi jeg ikke sjekket hvilken fasong det var på den da ekspeditrisen hadde funnet en i min størrelse på lageret. Den har jeg brukt én gang, for å si det sånn. Vent, hva? Hvorfor bør du ikke ha på deg slim fit i ditt tilfelle? Det er vel heller omvendt, du bør ikke ta på deg regular fit. Eller tar jeg helt feil nå? Endret 22. oktober 2010 av DandyVers Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg er vel 190 og veier 76kg eller noe slikt - og jeg ser ingen grunn til å ikke kjøpe slim fit hvertfall. Merkelig uttalelse. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 190 høy + 70kg gir meg et bilde av en tynn person, og da er det jo slim fit som er det eneste logiske, alt etter hva slags snitt plagget har så klart. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Lokeland: Skjorten trenger litt tweaking... Og lær deg en ordentelig slipsknute. Den på bildet var jævlig. Bruk four in hand. Gidder ikke gå noe nærmere inn på dressen, men den var ikke så aller verst... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Husker aldri slipsknuter, så jeg burde brukt slipsknute appen på iphonen, men det ble en kjapp half-windsor som måtte knytes i en fei fordi madamen var nødt til å ta bildet og skulle ut av døren. Men hva tenker du på angående skjorten? Mistenker den er for lang i ermene ihvertfall. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Dette bildet er flott da. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Eller bruke dagens teknologi: Gratis app for iPhone. Finnes sikkert lignende for Android også. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Som sagt så husker jeg ikke slipsknuter i hodet (alle er så forbanna like), men bruker selvfølgelig four in hand når jeg faktisk skal bruke det, men da må jeg som sagt bruke appen og det hadde jeg ikke tid til akkurat der og da. Lenke til kommentar
geil Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Det bør virkelig ikke ta mer enn åtte sekunder å lære four-in-hand utenat. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) For meg som har ADHD tar alt litt lengre tid å lære. Og tro meg, jeg har brukt mye tid på å prøve å lære slipsknuter, men det sitter bare ikke, og half-windsor er den eneste jeg tror jeg husker. Derfor jeg elsker den appen. Endret 22. oktober 2010 av lokeland Lenke til kommentar
geil Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Lag en regle av det, foran-bak-foran-opp-gjennom-ferdig. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Sorry mac, det fungerer ikke. Jeg er veldig visuell av meg, og jeg er nødt til å se det for meg visuelt, og det klarer jeg bare ikke. Men jeg trenger ikke kunne knutene så lenge jeg har appen. Den er jo til for slike surrehuer som meg. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Four in hand er raskere og enklere enn dobbel windsor, bare så det er nevnt.. Og det at man har AD/HD er da ingen unnskyldning for å ha lærevansker. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Ta en liten økt foran speilet, så sitter det i hendene. Tar ikke mange forsøkene før du kan knuten, og så er det bare å øve på å knytte den fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå