SML Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 ertestuing: likte ikke den første PSen, den andre falt ikke så veldig i smak heller. Sløyfen var ok, men er ikke så fan av hvite striper. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Likte best den første PS'en, den andre likte jeg ikke så. Sløyfen er ok, men ikke selvknytt? Ussj. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Oisann, tenkte at det beste var å knyte den selv (er den første sløyfen jeg kjøper), men etter noen søk på google så det ikke ut som det var bare bare. Sendte de nettopp en mail der jeg spurte om de kunne bytte. Håper det ikke er for sent. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 What? Det beste er helt klart å knyte den selv, ser myye bedre ut. Leste du hva jeg skrev ? Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Haha! Misforsto deg nok litt der. Forsto det sånn at du mente at selvknytt var ussj. Kunne velge mellom pre-tied og self-tie. Da er det self-tie jeg skal gå for? Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Da var ny mail sendt. Utrolig hvor feil man klarer å lese når man blir litt stresset Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Det beste er helt klart å knyte den selv, ser myye bedre ut. Ikke overdriv nå, lol... Forskjellen er ikke akkurat det jeg vil kalle stor. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Sjarmen med selvknytt er jo at den ikke ser helt perfekt ut. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Det beste er helt klart å knyte den selv, ser myye bedre ut. Ikke overdriv nå, lol... Forskjellen er ikke akkurat det jeg vil kalle stor. sssh, prøvde bare å få frem et poeng Liker helt klart selvknytt best, hehe. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 jendoriluka Det ser ut til at klærne passer, og jeg liker fasongen på jakken, men noe mer enn det er umulig å si. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Håpløs bildekvalitet.. Hvordan sko har du? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 jendoriluka: Vanskelig å se noe særlig, men det ser ut til å sitte fint. Navy chinos kan man godt gå med litt utover høsten, jeg gikk med det i dag. Eneste problemet er at de navy chinosene jeg har er nokså tynne, men bortsett fra det er det ikke noe problem. Lenke til kommentar
SML Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 jendoriluka: ser ok ut, likte ikke helt overdelen av antrekket. Kanskje fordi jeg ikke helt ser hva du har på, pga dårlig kvalitet. Med mindre du fryser, er det ikke noe problem med navy chinos om vinteren forresten. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) PatSharpX: Lekre sko! Tror dog ikke fkm liker at andre enn han anskaffer monk straps ^^ Ikke helt fan av cardiganen. Gensern er ser pen ut, men synes kraven så litt merkelig ut - ser ut som om noe henger ut av den. Endret 20. oktober 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Veldig pent Patrick! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Pat: Fine sko, men personlig liker jeg de fra Herring ganske mye bedre, og ettersom prisen omtrent er det samme ville jeg kjøpt de i stedet. Likte ikke genserene så godt... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Det er noen som henger ut på den ja, skjønner ikke helt hvorfor de valgte det bildet. Det er en "strapp" som går til knappen på andre siden. Fikser ett bildet av det om noen min. Edit: Sånn ser den ut i halsen. Endret 20. oktober 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Pat: Pene sko, men foretrekker når monkstrapsene er litt lenger fra hverandre (Som på disse). Ingen fan av genserene... Endret 20. oktober 2010 av Jonas. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Det er noen som henger ut på den ja, skjønner ikke helt hvorfor de valgte det bildet. Det er en "strapp" som går til knappen på andre siden. Fikser ett bildet av det om noen min. Edit: *snip* Sånn ser den ut i halsen. Ah. Har aldri sett en slik detalj på slike gensere før, men det kan vel se fint ut det også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå