Henrik C Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Ikke dumt thrice! Blir vel drøye 650 med litt toll og diverse kos, men absolutt ikke en dum pris for fire slips. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Google kunne ikke redde meg, need explaination. Zexorz Sucksors Sucks Suger Synd Too bad Leit Trist Dumt Endret 16. oktober 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Det er tydeligvis ikke nok å kunne 1337 her i verden. Endret 16. oktober 2010 av lokeland Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Google kunne ikke redde meg, need explaination. Zexorz Sucksors Sucks Suger Synd Too bad Leit Trist Dumt Hm, prøvde å skrive sexy jeg, men geek-språket mitt er tydeligvis ikke godt nok :/ Edit: Bunnskrap: Passet ikke så godt til dress imo, men jakken ser absolutt ikke så verst ut. Endret 16. oktober 2010 av fkm Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Tror det er Ajaco som ikke er l33t nok. Du skrev det korrekt. Skulle det vært sucks ville det blitt noe slikt: Zuxorz. Noe som hadde resultert i at jeg hadde tømt resten av vin-dunken i ren skuffelse og sorg. Fin jakke, Bunnskrap. Endret 16. oktober 2010 av thrice Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Hehe, bare ignorer dressen, den skjeve slipsknuten og den kjipe poseringen (hendene i lommene). Men takk, folkens. Skål Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Bunnskrap: Hvilken størrelse tror du jeg må ha? Jeg er ca. 183 cm og 65 kg. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Jeg er ikke helt sikker. Hadde jeg vært deg ville jeg konsulert meg hos nelly.com. Jeg er omtrent 1.80m og 75kg og tok en sjangs og bestilte large. Jakka passer bra, men jeg merker at jeg ikke kan bruke den neste høst, for å si det sånn. Endret 16. oktober 2010 av Bunnskrap Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Liker skoene archanios. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Takk for det thrice. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Godt kjøp archanios. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Liker skoene godt. Hvor er de kjøpt? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Likte skoa jeg også. Har du litt info på dem? merke/pris/hvor de er kjøpt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Likte skoene, Archanios F.Mackey: Ser bra ut. Kunne vist litt mer av skjorteermene. Ikke popp kragen på blazeren. Hva var anledningen? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Litt lange og store bukser. Slipset kunne vel vært litt lengre. Og skjortemansjettene skal gjerne vises. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Bebeluv: Skjortemansjett problemet har vært oppe i rådet, og er på leit etter skredder som kan utbedre dette:) Slipset så jeg ikke før nå faktisk, ble gjort litt i hui og hast ja Buksene er var første forsøk på både rådenim, og bestilling av bukse over nettet, så er ikke helt fornøyd selv... men sliter å finne et nytt par med rådenim som sitter skikkelig, har du noen forslag? Silkepinne: Var ikke noe anledning utenom at jeg har nettop kjøpt blazeren Edit: Gjerne kom med forslag til mulige lommetørkler jeg kan bruke, er litt usikker på stoffvalg og mønster/farge som kan gå til antrekket. Føler hvertfall at det må være litt grov tekstur på lommetørkle. Endret 19. oktober 2010 av F.Mackey Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Er ikke helt ekspert på rådenim, men det nærmeste jeg har kommet selv er nok bare Nudie Jeans og Acne Jeans. De buksene er hvertfall slimme nok. Så ta en titt på hvertfall Acne, om du vil ha rådenim look, om det er rådenim er jeg faktisk ikke sikker på. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Skoa er kjøpt hos Milesperhour(?) på Byporten i Oslo, pris 999 eller 1000, uansett ikkje store forskjellen. Merket heiter Lindbergh og har ingenting med J.L og gjere. Ikkje eit merke eg kjenner til frå før, eg likte berre skoen, både mtp utsjånad og korleis den satt på foten. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Til :F.Mackey Likte jakken! Hva måtte du ut med for den? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) F. Mackey: Jakken satt ikke pent. Som andre har påpekter ermene for lange, men det verste er hvor høyt knappene sitter. De er mulig det blir bedre om du knepper opp den øverste knappen, men jeg tviler. Det var rett og slett ikke en pen jakke. I tillegg er slipset knytt for kort, og buksen sitter ikke spesielt bra. Jeg likte heller ikke fargesammensetningen så godt. Blåfargene på blazeren, slipset og buksen er rett og slett for like. Edit: Blazeren er også litt for kort... Endret 19. oktober 2010 av fkm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå