archanios Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Vurderte faktisk eit par mørkebrune skinnsko til ja, og skjorta i buksa er nevnt. Det med for lang bukse er egentlig ofte et problem, for 30 blir for kort i beina, mens 32 blir for langt. Mulig eg burde sy den opp litt. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Anews, så du ba om specs på antrekkene først nå. Bilde en: RL Pasquie Santi ToS Bilde to: Matinique Fillipa K ToS Alife Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Likte det første antrekket, Hvorre, men strikkene på buksene var et lite minus. :| Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Je, I know. Buksen er litt for lang og vid til at jeg kan bruke den slik jeg ønsker på noen annen måte, men skal få lagt den opp asap. og tror den blir bedre da Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Je, I know. Buksen er litt for lang og vid til at jeg kan bruke den slik jeg ønsker på noen annen måte, men skal få lagt den opp asap. og tror den blir bedre da Hva med å kjøpe bukser som passer i utgangspunktet? Strikk er i utgangspunktet der nede med joggebukser og ukneppete toppknapper på skjorter, men dobbel strikk og oppbrett? Nasty. Eneste måten det kunne sett verre ut, er om du hadde hatt sokken over buksen igjen. Genseren så bedre ut enn skjorten, for øvrig. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Dobbelstrikk og oppbrett + hvite sokker blir litt for mye for meg. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Jule3 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 ...Strikk er i utgangspunktet der nede med joggebukser og ukneppete toppknapper på skjorter... Er det ikke lov å ha øverste knapp oppe? Er det noen regel på dette? Fint og vite, så jeg ikke driter jeg ut Selv om jeg aldri har noen av knappene oppe egentlig. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 ...Strikk er i utgangspunktet der nede med joggebukser og ukneppete toppknapper på skjorter... Er det ikke lov å ha øverste knapp oppe? Er det noen regel på dette? Fint og vite, så jeg ikke driter jeg ut Selv om jeg aldri har noen av knappene oppe egentlig. Det er ikke noen regel som sier at du skal kneppe igjen øverste knappen, jeg gjør bare det når jeg bruker slips eller det er en formell anledning. Hvis du skal høre på han så må du også ha slips til skjorte, husk på det. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Og husk at tynne slips er bare for jenter og mannlige frisører. (haha) Likte ikke den JC t-skjorta under den fra Vailent. Buksa virket fin, men du må få sydd den opp ja, strikk på buksa er fy-fy. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Eloise: Likte ikke skoene, men resten så greit ut Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Fine Nike sko Babeluve. Hvor kjøpte du dem? Endret 5. april 2009 av Deathshoot Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Scarn: Cardiganen så grei ut og slipset var pent. Føler meg nødt til og like capsen&poloen ettersom jeg er United supporter Ikke akkurat nydelige mote-plagg, menmen. Likte ingen av skoene, hvertfall ikke de siste Champion skoa. Lignet på noen Lacoste-ripoffs, og jeg er ikke en av de som liker de. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Scarn: Likte veldg god paret fra Nike. Champion var utrolig stygge, på lik linje med de fra Lacoste. AnewZ: Uhh, resten av antrekket? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Gjorde meg selv til nett-kjendis, måtte få det fjernet. Var nok bare du som var uheldig med tidspunktet du så det på. Se nå Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hvordan er passformen på buksen? Ser litt småslapp ut Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Heldigvis bedre enn hva bildet tilsier Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 "Emoantrekket" var temmelig standard J&J-ish. Dølle greier med masse tilfeldige bokstaver og skrot printet på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå