Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Je, I know. Buksen er litt for lang og vid til at jeg kan bruke den slik jeg ønsker på noen annen måte, men skal få lagt den opp asap. og tror den blir bedre da ;)

 

Hva med å kjøpe bukser som passer i utgangspunktet? Strikk er i utgangspunktet der nede med joggebukser og ukneppete toppknapper på skjorter, men dobbel strikk og oppbrett? Nasty. Eneste måten det kunne sett verre ut, er om du hadde hatt sokken over buksen igjen.

 

Genseren så bedre ut enn skjorten, for øvrig.

Lenke til kommentar
...Strikk er i utgangspunktet der nede med joggebukser og ukneppete toppknapper på skjorter...

 

Er det ikke lov å ha øverste knapp oppe?

Er det noen regel på dette?

 

Fint og vite, så jeg ikke driter jeg ut :p

 

Selv om jeg aldri har noen av knappene oppe egentlig.

Lenke til kommentar
...Strikk er i utgangspunktet der nede med joggebukser og ukneppete toppknapper på skjorter...

 

Er det ikke lov å ha øverste knapp oppe?

Er det noen regel på dette?

 

Fint og vite, så jeg ikke driter jeg ut :p

 

Selv om jeg aldri har noen av knappene oppe egentlig.

 

Det er ikke noen regel som sier at du skal kneppe igjen øverste knappen, jeg gjør bare det når jeg bruker slips eller det er en formell anledning.

 

Hvis du skal høre på han så må du også ha slips til skjorte, husk på det.

Lenke til kommentar

Scarn: Cardiganen så grei ut og slipset var pent. Føler meg nødt til og like capsen&poloen ettersom jeg er United supporter ;) Ikke akkurat nydelige mote-plagg, menmen. Likte ingen av skoene, hvertfall ikke de siste Champion skoa. Lignet på noen Lacoste-ripoffs, og jeg er ikke en av de som liker de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...