SML Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 KongKake: har aldri vært noen fan av sånne timberlands(aner ikke navnet, men ser 10000 pakistanere med sånne sko, bare beige farge hvert år), men liker fargen Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Likte ikke skoene, kake. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Til karen med blazer,cardigan osv: Det såg bra ut, men syntes fargene ikke var så enormt pene. Skoene er jeg heller ingen fan av, aldri likt dr. Martens. Men spesielt blazeren såg bra ut. Håper du kommer til å poste mer i fremtiden hvertfall! Kongkake: Syntes selv de ser altfor klumpete ut, men kanskje et fit pic med et antrekk som kunne vært brukt med det får meg til å endre mening Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 når du kjøper sånn boots i Norge er de foret da? fant like i spania, men de var ikke det, også var de veldig mye billigere enn i Norge Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Er ikke helt sikker på om de er foret faktisk, men et par nettbutikker sier så. Men de er uansett varmere enn Nike Toki'sa mine, og med ullsokker så funker nok Timberland'sa fett. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Liker fargen, men skoene blir litt for klumpete for min smak, KongKake. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 yavel: Likte buksene og skjortene, ikke veldig fan av Lacoste v-halsene. For påtrengende logo. Heller ikke faen av fargekombinasjonen på andre v-hals fra venstre i midterste rad i tillegg til den midterste i nederste rad. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 SML: Flotte farger! Hvordan er buksene fra NN.07? Og er skjerfet et inni-helvette-som-det-klør-skjerf? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Digget buksene. Er det modellen "Simon" som er avbildet? I så fall har jeg en i lys-blå som jeg har vært veldig fornøyd med. Lenke til kommentar
SML Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Lokeland: Er veldig fornøyd med buksene, har ikke fått rukket å prøvd dem mer enn 2 ganger, men hittil ser det bra ut. Skjerfet er av lambswool, kan ikke akkurat si at det klør så veldig. Har ikke brukt det så spesielt mye enda heller da. Chris_lox: Takk! Modellen er Simon ja Endret 16. oktober 2010 av SML Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg har samme skjerfet (i en annen farge), og det klør ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Sitrux Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Du har ikke tilfeldigvis en link til skjerfet sml? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 ^ Du finner skjerfet på www.countryattire.co.uk går jeg utifra. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Ajaco: Buksa var fin og satt bra. Syntes også geneseren var fin, men er usikker på hva jeg synes om strikkemønsteret. Den så for øvrig litt pløsete ut på overarmene. Endret 16. oktober 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 SML: Likte begge kjøpene, men det virker som fargene på kameraet ditt er litt off. Ajaco: Liker godt grå jeans, men synes de så litt for slitte ut. De hadde sett bedre ut med grå sømmer. Likte godt genseren thrice:Nice bang for buck. Skulle ønske de rosa stripene var hvite, men pene nevertheless. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 thrice: Det er faen ikke sant - det er akkurat de slipsene jeg hadde tenkt til å kjøpe - snakk om sammentreff! Tror jeg må omorganisere litt på handlekurven nå .. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Google kunne ikke redde meg, need explaination. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Takker og bukker Det er l33t-speak for sexy, lokeland. Endret 16. oktober 2010 av thrice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå