Henrik C Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Kunne nok hatt skjerfet og hanskene selv, men det er alt. Hanskene passet heller ikke inn med antrekket, det virket bare feil. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Jeg digget skjerfet, buksene var helt ok. T-skjorten er det litt vanskelig å få inntrykk av hvordan ser ut, skulle gjerne sett hele motivet. Jakken/genseren synes jeg ikke var noe fin, om den hadde vært kortere hadde jeg likt den mye bedre. Blir litt som en kappe når den er så lang. Superhelt cardigan liksom. Hanskene hater jeg, aldri likt den typen hansker. Hva er poenget med et stort hull Endret 12. oktober 2010 av Vowels Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Har svarte skinnsko og svart bag som goes with the gloves. De varmer ikke så mye akkurat der det er hull, men på finger tippene varmer de helt greit, og de er tynne nok til at jeg kan forandre innstillinger på kameraet med de også. Varme nok for denne årstiden. Men fint folk liker skjerfet og hanskene ihvertfall :=) Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Det så rimelig slask ut, cruelphotography. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Skjønner ikke helt hvorfor folk henger seg sånn opp i hanskene. Det er helt normale kjørehansker, og hullet er der fordi det ikke er meningen at hanskene skal være varme, men at de skal gi godt grep rundt et ratt. De passer fint til høstvær, fordi de gir litt beskyttelse mot vind og vær, samtidig som de ikke er like varme og tette som vanlige skinnhansker. 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Er jeg den eneste som likte det? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Lookbook liker det nok, hihi e:Neida, bare skøyer. Synes det er mye kult der inne. Pluss masse deilige babes Endret 12. oktober 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Da kan jeg meddele at to av trådens brukere har dratt på høstferie. Hvis noen andre føler for å følge etter er det bare å sende meg en PM, så ordner vi det. Jeg har også slettet over tjue innlegg som ikke hadde noe med emnet å gjøre. Hvis kranglingen/offtopic-diskusjonen fortsetter vil det få følger. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Cruelphotography: Syns det ser greit ut, men kunne aldri tenkt på å gå sånn selv.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) olelovold: Pent, men digger ikke sort/navy-komboen. Heller ikke sort skjorte i utgangspunktet. Synes sålene på skoene så litt røff ut, men det må vel nødvendigvis bli slik med norsk vinter. Hadde likt en v-hals bedre enn cardigan, men jeg må si jeg digger blazeren. Flott å se peak lapel. Den sitter jo godt også, kanskje et par cm. for lang på armene (ser ihvertfall ikke no skjorte). Buksen er da heller ikke noe å si på. Endret 14. oktober 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 olelovold: Jeg synes det så pent ut. Det ser bedre ut en den jevne mann på gata! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 olelovold, Liker det veldig godt, bortsett fra at jeg ville valgt en annen skjorte. Lyseblå eller hvit button-down i oxfordstoff/vev kunne vært en idè. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg er egentlig ikke noen fan av sorte sko til beige chinos, men helhetsinntrykket er likevel bra Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 olelovold: Likte det , men du kunne godt valgt en annen farge på skjorta og tucket den i buksene. Kanskje litt tidlig for sko med så tykke såler, men alt i alt liker jeg det. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 olelovold, Liker det veldig godt, bortsett fra at jeg ville valgt en annen skjorte. Lyseblå eller hvit button-down i oxfordstoff/vev kunne vært en idè. Ikke noe mer å tilføye. Du kler deg fint, håper vi får se deg rundt her i lang tid fremover. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Smutte greier! Dr. Martens er knakende. Lenke til kommentar
SML Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 olelovold: Litt fargekrasj her med navy/sort/beige. Synes også det er litt sent på året for beige bukser, ellers er det jo greit Et annet par sko/eventuelt en annen farge, og en annen skjorte hadde gjort susen! Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Takk for kommentarer folkens! Skjorta er ikke sort, den er marineblå - synes dårlig på bildet. Har ikke så mye til overs for sorte skjorter. Forøvrig enig i at en lysere blåfarge hadde vært bedre. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 KongKake: Ikke blodfan, men kunne jo vært mye verre! Hadde personlig likt en litt mer dempet farge. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Tja, digger fargen, men er enig i at det kan være litt for mye av det gode. Stod mellom den fargen, og marineblå med hvit såle, og jeg synes at den fargen den var best, både estetisk og praktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå