Atmosphere Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hvilken modell? Pappa skal også ha seg ny klokke, ser ut til å bli en Girard-Perregaux 1966 Flott valg av klokke som ikke koster skjorta! Nåja, får da en del skjorter for nærmere ti tusen dollar ... Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 CB: Nåja, er vel ikke en billigklokke heller, men flott er den EirikBrand: Aner ikke, har hatt den i et par år. -Sindre: Det er ikke noe å bekymre seg for, piquéer skal ikke brukes med v-hals-gensere. olsen_st: Acne Mod Alternative Raw Edit: Bebeluv var før meg med den, lol Hvilken modell? Pappa skal også ha seg ny klokke, ser ut til å bli en Girard-Perregaux 1966 Flott valg av klokke som ikke koster skjorta! Nåja, får da en del skjorter for nærmere ti tusen dollar ... Det er ikke en dyr klokke med tanke på hvor dyre klokker man får Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Sant så sant, men sammenligner man med de dyreste klokkene finnes det svært få "dyre klokker". MEN du svarte ikke på hvilken modell det var Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Ajaco: Relativt standard og greit antrekk, men så ut som cardigenen var for stor og t-skjorta var veldig bølgete(antagligvis siden den er for stor). Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg ser det nå. Tenkte ikke over det faktisk. Tskjorta er langt fra for stor. Snarere tvert imot. Cardiganen er kanskje noen få cm for lang i ermene, men ikke noe mer enn det. Men ser hva du mener. Absolutt. Litt uheldig bilde, i guess. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Kjipt antrekk.. Ikke stygt akkurat, men kjedelig, og dårlig passform på klærne. 2 Lenke til kommentar
SML Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Ajaco: Buksene var litt for lange, samme var cardiganen i armene ser det ut som. Ville selvsagt foretrukket skjorte framfor t-skjorte, men alt i alt er det jo et greit antrekk Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Haawy: Peacoaten så grei ut, men den ble veldig vid i ermene. Blazeren var helt grei, ikke den peneste jeg har sett, men den funker. Jeg likte begge skoene veldig godt. Av det diverse så likte jeg ikke fargen på den grønne piquen, og ingen av skjortene. Det andre så helt passe ut. Litt skeptisk til genseren til venstre. Cardiganen så grei ut. Diverse 2, likte ikke de lyse jeansene, svarte chinos er greit det, men den så veldig rar ut i livet. Er det strikk? Skinnjakken likte jeg ikke. Minnet meg om en trønder med kaffe og rullings. De buksene du har på deg sitter helle ikke veldig godt. Det så ut som du hadde kjøpt ganske mye billig. Min anbefaling er at du heller legger ut litt mer for klærne og kjøper færre plagg. Kvalitet fremfor kvantitet. Endret 11. oktober 2010 av Coa Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Skjønner hva du mener. Noe er billig, mens noe er litt dyrere. Det er ikke strikk i livet i til chinosen, nei. Og skinnjakka er jeg skeptisk til selv, men vil gjerne bruke den hvis jeg finner en måte såjeg ikke ser ut som en trønder med kaffe og rullings. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hvor kjøpte du losjakka? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 I Praha, husker ikke helt navnet på butikken. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Haawy: Syns selve plaggene var greie, men på alle fitpicene så klærne for store ut. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Takk for kritikk, enig i at skoene ser billige ut, men de er helt kurante, og en røverkjøp. Ajaco: Helt greit antrekk, ikke noe å hoppe til værs for. Og du trenger virkelig en hårklipp Haawy: Likte stort sett alt, bortsett fra det ene skoparet, også synes jeg peacoaten var et hakk for stor. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Alt for "hipster" for min del cruelphotography, men likte hanskene. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Liker skjerfet, men det er det eneste. Lenke til kommentar
SML Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Likte egentlig ingenting, blir for hipster for min smak. edit: trippelpost faktisk, skjer med diskusjon.no? Endret 12. oktober 2010 av SML Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg synes og dette ble litt for alternativt og hiptser-ish for meg. Har ikke mye til overs for slitte / hullete jeans. Hanskene kan jo ikke varme noe særlig da de har et stort hull? Er dette kun for imagets skyld? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Kult bilde, men jeg har aldri likt badekåpe-cardigans og hullete jeans. Liker skjerfet og hanskene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå