Gjest Slettet+987123897 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Henrik C og Charles bass: Liker det veldig godt, selv om det kanskje er en smule sent på året for røde chinos. Constanse: Det ser ok ut, men både skjorten og cardiganen hadde vært penere om de var langermet. Cardiganen kunne med fordel vært lengre. Likte godt fargen på skjorten, og det lille man ser av buksen ser fint ut Lenke til kommentar
nybb Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Ingen som har formeninger om sakene jeg har kjøpt? Ønsker litt konstruktiv kritikk. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Nybb, Med så dårlig bildekvalitet blir det vanskelig å si noe som helst. Jeg har ikke noe særlig sans for seilsko, men de to andre parene ser greie ut, og hvis det bare er et vanlig navy slips er det alltids en god investering. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Nybb; De første skoene ser OK ut, liker ikke de andre. Slipset er greit, samme med beltet og sokkene. Fikk veldig "billig" feeling av skoene. Constanse; Syns det ser bra ut, men ville kanskje valgt en cardigan som var en litt annen farge og langermet. Får veldig sommer følelse av antrakket. Men liker stilen Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Fikk veldig "billig" feeling av skoene. Samme her. Ligner litt på penskoene mamma kjøpte til meg da jeg var ungdom og måtte ha noe til spesielle anledninger. Det kan være lett å bli blendet av lav pris noen ganger. Med så dårlig bildekvalitet blir det vanskelig å si noe som helst. Jeg har ikke noe særlig sans for seilsko, men de to andre parene ser greie ut ... Det er de samme skoene på begge bildene. Endret 8. oktober 2010 av Stoop kid Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg trodde det var et par i brunt og et i sort. Men enig med Pat. Det ser billig ut, men til 150,- er ikke det noe man kommer unna. Lenke til kommentar
SML Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Constanse: liker det veldig Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Nybb: Fint for deg at det var billig, men ikke like fint at det så veldig billig ut. Likte ikke noe av det spesielt godt av den grunn. Slipset og sokkene kan jo funke selvfølgelig... Charles: Legg ut bilde av RL-blazeren hvis du har med den og kamera til London. Er nysgjerrig på hvordan hasteskreddingen gikk Henrik: Fine kjøp. Constanse: Jeg syns det fungerer sånn nogenlunde, men jeg tror det hadde sett 10 ganger bedre ut om du knepper opp en knapp til på blusen og putter den ned i buksen. Og muligens lukk igjen noen knapper på cardiganen, men det er jeg litt mer usikker på. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Nybb: Fint for deg at det var billig, men ikke like fint at det så veldig billig ut. Likte ikke noe av det spesielt godt av den grunn. Slipset og sokkene kan jo funke selvfølgelig... Charles: Legg ut bilde av RL-blazeren hvis du har med den og kamera til London. Er nysgjerrig på hvordan hasteskreddingen gikk Henrik: Fine kjøp. Constanse: Jeg syns det fungerer sånn nogenlunde, men jeg tror det hadde sett 10 ganger bedre ut om du knepper opp en knapp til på blusen og putter den ned i buksen. Og muligens lukk igjen noen knapper på cardiganen, men det er jeg litt mer usikker på. Vi kan møtes på tirsdag elns, så kan du få se. Flyet i dag var overbooket, så jeg venter heller en dag med gratis overnatting på The Mandarin Oriental og oppgradering fra Business til Første klasse på flyvningen London-Zürich-Oslo. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 London-Zürich-Oslo? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Finnes da ikke første klasse på kontinentale flyvninger i Europa? Regner med at du flyr Swiss / BA? PS: Mandarin er et flott hotell! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Diskusjoner om hvorvidt flyene deres er fulle og når dere skal møtes i "real life" er fullstendig irrelevant og regnes som offtopic. Videre innlegg av denne typen vil bli slettet, så jeg foreslår dere fortsetter på PM. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) London-Zürich-Oslo? Finnes da ikke første klasse på kontinentale flyvninger i Europa? Regner med at du flyr Swiss / BA? PS: Mandarin er et flott hotell! Er vel Business-First elns. @Kav: Ja, skal hente en klokke til pappa Takk for alle kommentarer på klærne Endret 10. oktober 2010 av Charles Bass Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Det er fri Dom Perignon på business, håper du drikker åtte flasker "skumpa" på turen din Charles Bass. Drakk en del av det på business ned til Barcelona. ---- On topic denne gangen: Constanse: Som sagt av andre her, det fungerer greit nok, men ikke top notch. Kunne fungert om du hadde kneppet opp en knapp ja. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 http://www.flyertalk.com/forum/trip-reports/1074418-8-bottles-dom-lax-bkk-sq-f.html Litt lengre flytur da. Ellers, mye pent i det siste i tråden her! Aktivitetsnivået er også høyt, og det er jo veldig bra. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 http://www.flyertalk.com/forum/trip-reports/1074418-8-bottles-dom-lax-bkk-sq-f.html Litt lengre flytur da. Ellers, mye pent i det siste i tråden her! Aktivitetsnivået er også høyt, og det er jo veldig bra. Enig! Bra med bilder i det siste @FlyerTalk-linken: Haha, gjett om jeg skal! Så mange timer på et fly for å hente en klokke må godtgjøres med mye champagne! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hva slags klokke er det? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hva slags klokke er det? Frederique Constant Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hvilken modell? Pappa skal også ha seg ny klokke, ser ut til å bli en Girard-Perregaux 1966 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Ser bra ut Jonas.. Hva var anledningen? Nekter å tro at en 1416-åring kler seg sånn for å surre rundt hjemme. Ser ut til å være litt lange armer på genseren, ellers er det ikke mye å kommentere. Endret 10. oktober 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå