Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+987123897

Henrik C og Charles bass: Liker det veldig godt, selv om det kanskje er en smule sent på året for røde chinos.

Constanse: Det ser ok ut, men både skjorten og cardiganen hadde vært penere om de var langermet. Cardiganen kunne med fordel vært lengre. Likte godt fargen på skjorten, og det lille man ser av buksen ser fint ut :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nybb; De første skoene ser OK ut, liker ikke de andre. Slipset er greit, samme med beltet og sokkene.

Fikk veldig "billig" feeling av skoene.

 

Constanse; Syns det ser bra ut, men ville kanskje valgt en cardigan som var en litt annen farge og langermet. Får veldig sommer følelse av antrakket. Men liker stilen :)

Lenke til kommentar

Fikk veldig "billig" feeling av skoene.

 

Samme her. Ligner litt på penskoene mamma kjøpte til meg da jeg var ungdom og måtte ha noe til spesielle anledninger. Det kan være lett å bli blendet av lav pris noen ganger.

 

Med så dårlig bildekvalitet blir det vanskelig å si noe som helst. Jeg har ikke noe særlig sans for seilsko, men de to andre parene ser greie ut

...

Det er de samme skoene på begge bildene.

Endret av Stoop kid
Lenke til kommentar

Nybb: Fint for deg at det var billig, men ikke like fint at det så veldig billig ut. Likte ikke noe av det spesielt godt av den grunn. Slipset og sokkene kan jo funke selvfølgelig...

 

Charles: Legg ut bilde av RL-blazeren hvis du har med den og kamera til London. Er nysgjerrig på hvordan hasteskreddingen gikk :p

 

Henrik: Fine kjøp.

 

Constanse: Jeg syns det fungerer sånn nogenlunde, men jeg tror det hadde sett 10 ganger bedre ut om du knepper opp en knapp til på blusen og putter den ned i buksen. Og muligens lukk igjen noen knapper på cardiganen, men det er jeg litt mer usikker på.

Lenke til kommentar

Nybb: Fint for deg at det var billig, men ikke like fint at det så veldig billig ut. Likte ikke noe av det spesielt godt av den grunn. Slipset og sokkene kan jo funke selvfølgelig...

 

Charles: Legg ut bilde av RL-blazeren hvis du har med den og kamera til London. Er nysgjerrig på hvordan hasteskreddingen gikk :p

 

Henrik: Fine kjøp.

 

Constanse: Jeg syns det fungerer sånn nogenlunde, men jeg tror det hadde sett 10 ganger bedre ut om du knepper opp en knapp til på blusen og putter den ned i buksen. Og muligens lukk igjen noen knapper på cardiganen, men det er jeg litt mer usikker på.

 

Vi kan møtes på tirsdag elns, så kan du få se. Flyet i dag var overbooket, så jeg venter heller en dag med gratis overnatting på The Mandarin Oriental og oppgradering fra Business til Første klasse på flyvningen London-Zürich-Oslo.

Lenke til kommentar

London-Zürich-Oslo? :hmm:

 

 

Finnes da ikke første klasse på kontinentale flyvninger i Europa?

 

Regner med at du flyr Swiss / BA?

 

PS: Mandarin er et flott hotell!

 

Er vel Business-First elns.

 

@Kav: Ja, skal hente en klokke til pappa :)

 

 

Takk for alle kommentarer på klærne :)

Endret av Charles Bass
Lenke til kommentar

Det er fri Dom Perignon på business, håper du drikker åtte flasker "skumpa" på turen din Charles Bass.

 

Drakk en del av det på business ned til Barcelona.

 

----

 

On topic denne gangen:

 

Constanse: Som sagt av andre her, det fungerer greit nok, men ikke top notch. Kunne fungert om du hadde kneppet opp en knapp ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...