Chris_lox Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Mulighet for fitpic av buksen Charles Bass? Endret 7. oktober 2010 av Chris_lox Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Det var da voldsomt som aktiviteten har rast i bildetråden mens jeg har vært rekrutt i hæren...Må prøve å følge litt mer med nå som jeg får opp pc'en min! Det er forresten veldig mye bra der, nå, uten at jeg har sett gjennom alt.. Lenke til kommentar
SML Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Charles: Liker genserne men røde bukser minner meg for mye om keeger. Henrik C: Liker alt Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 "For mye om keeger"? Lol... Lenke til kommentar
SML Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Si hva du vil, jeg synes uansett ikke røde bukser er fint i utgangspunktet. Blir ikke bedre når annenhver keeg bruker det daglig. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) SML har et poeng. Tryhard 18åringer med røde bukser, sleik(sleik kan være greit, men ikke på tryhards) og uggs. What has been seen cannot be unseen. Edit: Når det er sagt, så synes jeg røde bukser kan være stilig - om brukt "rett" (altså uten boblejakke og uggs vedsiden av) Endret 7. oktober 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Det at han ikke liker det er jo helt greit, for det er helt personlig, men røde bukser er et forholdsvis klassisk plagg, og så lenge man ikke kler seg som en keeg blir man ikke tatt for å være en selv om man har på seg røde bukser. Greit nok om det er snakk om boblejakke eller bånd, men her er det faktisk snakk om en bukse, som er et av de mest vanlige plaggene, i en helt ordinær farge.. Endret 7. oktober 2010 av fkm Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Du misforstår fkm, alle vet jo at man automatisk blir keeg av å gå med røde bukser. Spiller ingen rolle om du kombinerer det med wife beater eller en mørkeblå blazer. Lenke til kommentar
SML Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Røde bukser kan jo såklart bli kombinert med plagg til å se bra ut. Poenget er at jeg aldri har sett noen gjøre det før, fordi jeg bare ser keeger med røde bukser. Derfor assosierer jeg røde bukser med keeger. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Ikke dumt med et sysett geil, men du mangler nålepute! Lenke til kommentar
geil Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Den hvite til høyre i settet er en nålepute Flotte kjøp forresten Henrik C! Dior-slipset er ikke helt meg, men ellers veldig pent. Samme gjelder Charles. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Har du sett.. Klarer tydeligvis ikke å bruke øynene engang jeg. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Fine ting, Henrik og Charles. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Lol Geil, for et dårlig sysett Jeg lurer på om jeg må legge ut et bilde av mitt, lol. Lenke til kommentar
geil Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hahah Du tror mao ikke jeg kan begynne å tilby skreddersøm med en reisesett til 35 kroner? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Constanse, Men fra spøk til alvor. Skjorta og jeansen ser bra ut. Synes det blir litt mye med den rosa cardiganen. Endret 7. oktober 2010 av thrice 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Enig med Thrice. Selve cardiganen kan være grei i seg selv, men den passet ikke med det andre. Fargen jeg tenker på. Buksene og skjorta likte jeg. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Ville vel heller satset på en beige cardigan f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå