SML Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Etter å ha brukt min første cable-knit genser en liten stund, liker jeg mønsteret bare mer og mer. Har alltid hatt en greie for lilla og, så digger genseren, Henrik sokkene er jo i og for seg greie, hadde vært bedre med 1 ponni istedenfor 50 stykker som rir rundt på 1 sokk. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Det er hestesko sokker. Edit: Fikset "typo" Edit 2: Fordel å være litt on topic også. Likte fargen på genseren. Lilla er fint, og gir meg en god stemning. Mønsteret var også pent! Endret 5. oktober 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Genseren var fin. Det er forøvrig den samme genseren som jeg ga til faren min i julegave sist år, men den var i beige. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Digger genseren, sokkene er helt kurante. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hvor mye betalte du for et par sokker? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Fresh farge på genseren, men vet ikke helt hva jeg synes om mønsteret, Henrik. Cableknit er jo en av de mest klassiske mønstrene på ullgensere, din raring Lenke til kommentar
nybb Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg liker heller ikke mønstret, men fargen var sprek! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hvor mye betalte du for et par sokker? Cirka 67 kroner med frakt. Takk for alle tilbakemeldinger, jeg er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Cableknit er jo en av de mest klassiske mønstrene på ullgensere, din raring Blir litt for gubbete for at jeg skulle brukt det asssssssss. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Cableknit er jo en av de mest klassiske mønstrene på ullgensere, din raring Blir litt for gubbete for at jeg skulle brukt det asssssssss. Ah, jeg glemte hvor hip og fresh du er Edit: Og for å prøve å omvende deg (som vanlig) legger jeg ved noen bilder som inkluderer cable knit. Endret 6. oktober 2010 av fkm Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Wow... Høyvannsbukse og barbeint i skoa? Hver til sitt. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Wow.. :O Baggy bukse som er 50 cm for lang og hvite tennis sokker i DC skoene? Hver til sitt. Ok, nå følte jeg meg litt som en som bare lager kvalm. Men klarte ikke holde meg. Anyways, jeg digga bilde 2 fkm. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Wow.. :O Baggy bukse som er 50 cm for lang og hvite tennis sokker i DC skoene? Hver til sitt. Glad verden ikke er så svart/hvit. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ah, jeg glemte hvor hip og fresh du er Edit: Og for å prøve å omvende deg (som vanlig) legger jeg ved noen bilder som inkluderer cable knit. Altså, det er ikke stygt, men ja, jeg er altfor hip og fresh for cable knit Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Wow.. :O Baggy bukse som er 50 cm for lang og hvite tennis sokker i DC skoene? Hver til sitt. Glad verden ikke er så svart/hvit. Jeg og 2 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ah, jeg glemte hvor hip og fresh du er Edit: Og for å prøve å omvende deg (som vanlig) legger jeg ved noen bilder som inkluderer cable knit. Altså, det er ikke stygt, men ja, jeg er altfor hip og fresh for cable knit Ikke prøv å ro deg unna nå thrice! Jeg likte genseren. For en herlig farge da! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg ror da ikke. Bestefar kunne gått med slikt og det hadde vært helt greit. For min del blir det gubbete. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Enig med thrice. Kabelknit minner meg om eldre menn med skjegg og mokkasiner. Dog, det kan se greit ut hvis du kombinerer det riktig. Han på siste bildet til fkm så ganske bra ut, men veit ikke om det hadde sett like bra ut på en 18-åring. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Da er det bra at jeg er 19! Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg ror da ikke. Bestefar kunne gått med slikt og det hadde vært helt greit. For min del blir det gubbete. Om det er gubbete kommer mer an på fit/stoff enn mønster/type plagg i mine øyne. Føler meg ikke gammel i en slim fit cable knit genser/cardigan fra nyere tider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå