SML Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 @ Ajaco: Digget ikke fargen... Hva er det ikke å digge... Liker den, må bestille en prøveskjorte derfra selv snart. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg har hørt at det anbefales å ta målene fra en skjorte, og heller justere litt der man føler for det, i stedet for å måle seg selv. Bare et tips. Ellers liker jeg skjorten, kommer til å bestille litt derfra selv snart. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Har vurdert muligheten ja. Har et par skjorter hvor jeg er fornøyd med fitten. Finner bare ikke tekstilmålebåndet mitt nå, så må vente en dag eller to før jeg kan bestille. Endret 3. oktober 2010 av Ajaco 1 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Absoulutt en pen skjorte å bruke til både uformelle og litt mer formelle anledninger. Lenke til kommentar
Populært innlegg Nash Skrevet 3. oktober 2010 Populært innlegg Del Skrevet 3. oktober 2010 jeg er fornøyd med fitten. 11 Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Synes jakka ser gubbete ut, fkm, profilen sier at du bare er 21. Siste skjorta som ble postet var upen Lenke til kommentar
feggy Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Formen ser bra ut, men på dataen min ser jeg grønne striper mellom det røde. Kanskje den ser bedre ut irl! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Fine kombinasjoner, men jeg synes det ble litt for mye stoff. Hvis du ikke har lagt på deg noe ekstremt siden jeg så deg sist, ser det ut som at jakken gir deg 15-20 kilo ekstra. Nope, har nok ikke det Det er nok bildet som lyver litt. Bilde nummer 2 gir et mer riktig inntrykk av jakken. Men den er nok ikke så slim som pølseskinncrowden her inne pleier å bruke. Jeg liker vinterblazerene mine litt romsligere, så jeg får plass til noe under. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 @Raste: Er ikke superfan av sneakers, men til sneakers å være, synes jeg faktisk de var ganske stilige. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Nope, har nok ikke det Det er nok bildet som lyver litt. Bilde nummer 2 gir et mer riktig inntrykk av jakken. Men den er nok ikke så slim som pølseskinncrowden her inne pleier å bruke. Jeg liker vinterblazerene mine litt romsligere, så jeg får plass til noe under. Kan være enig i at bilde 2 ser en del bedre ut ja. Bare hang meg opp i magen du fikk på bilde 1 Hva slags sko, btw? Endret 4. oktober 2010 av thrice Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Raste: LOL, hadde de i fjor, funka ok, men begynte å gå i oppløsning etter kort tid ... Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Likte dem ikke noe særlig raste Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Likte dem Raste, selv om det ikke er min stil. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Likte de ikke, litt for klumpete. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Flott genser som varmer nå som vinteren står for dør! Elsker den spreke fargen. Endret 5. oktober 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Fresh farge på genseren, men vet ikke helt hva jeg synes om mønsteret, Henrik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå