thrice Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Så det nå. Leste bare Henley og kommentartråden Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Nørd er det første jeg får opp i hodet mitt, Sebbe Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 What? Jeg er jo rock n roll! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Ajaco: Ser brukbart ut, men knepp igjen en knapp til og dropp t-skjorten. Homme: Ingen fan av skjorten med jordfargene og jakken så litt rar ut, men ellers bra. Runarbs: Kan fort se bra ut på deg, men ut fra bildet likte jeg den ikke noe særlig. Sebbe: Synes det ser ganske bra ut, mye bedre med jakken på vel og merke. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Lekr: Ser ikke ut som jakken sitter så godt. Farge kombinasjonene falt ikke helt i smak. Den nederste knappen skal være åpen i jakken. Er det "sølv" knapper i skjorten? En knapp til i den kunne nok også vært åpen. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Lekr: Ser ikke ut som jakken sitter så godt. Farge kombinasjonene falt ikke helt i smak. Den nederste knappen skal være åpen i jakken. Er det "sølv" knapper i skjorten? En knapp til i den kunne nok også vært åpen. Jakka er S, og jeg ville heller sagt at den er for liten enn for stor. Prøvde å finne den i M, uten hell. Farge-kombinasjoner? Det er ikke akkurat mye fargekombinasjoner å snakke om, med mindre du mente det var ensformig. Vanskelig å si noe om skjorteknappenes farge, men sølv er det definitivt ikke. Endret 1. oktober 2010 av Lekr Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jakken ser grei ut i størrelse, men ut i fra bildet liker jeg ikke passformen på den. Ser veldig rett ut. Lenke til kommentar
SML Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Sett bedre ut med nederste knappen oppe på jakka, er heller ikke så fan av sort/sort kombinasjon. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Looking sharp as ever, fkm Lenke til kommentar
geil Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Ser ut som du representer Norge godt fkm! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Ser bra ut Fredrik, eneste jeg savner er ermene på skjorten din. Eller går du kanskje med kortermet skjorte? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Fine kombinasjoner, men jeg synes det ble litt for mye stoff. Hvis du ikke har lagt på deg noe ekstremt siden jeg så deg sist, ser det ut som at jakken gir deg 15-20 kilo ekstra. 1 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Syns blazeren så litt stor ut. Og ermene på skjorten som nevnt. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Synes det ble litt wannabe fjortiss fkm Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Wannabe fjortiss? Hvor faen får du det fra? Syntes det såg bra ut jeg, men som de andre sier - jakken såg noe stor ut, men kan være uhelig med bilde. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 I et forsøk på å gå ontopic, postet jeg bilde av et potensielt kjøp i bildetråden. Orker ikke mer av det offtopic tøvet her. Tilbakemeldinger ønskes gjerne. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Slettet 20 innlegg. Tråden gikk helt av sporet. Husk: "Fokuser på sak og ikke person og diskuter anstendig" Edit: slettet et par til Endret 4. oktober 2010 av Hårek Lenke til kommentar
feggy Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 @ Ajaco: Digget ikke fargen... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Er ikke nødvendig for modsene å gjøre noe som helst, så lenge dere ikke mater trollet. Så bare ikke gidd å svar. @feggy: Rød er jo awesome! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ajaco: Fargen funker og jeg synes designet også funker. Hvis det er din første skjorte derfra, ikke forvent så mye mtp at målene ikke nødvendigvis er 100%. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå