thrice Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Jeg ville ikke latt t-skjorten synes under skjorten, men ellers sitter det bra, Ajaco. Endret 1. oktober 2010 av thrice Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Personlig likte jeg ikke kontrastfargen. Ellers som sagt så det bra ut. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 dePT: Likte skoene. Hvilket merke er det? Red Wing - Iron ranger Har godt med gnagsår etter å ha begynt å gå de inn no, men jeg tror de kommer til å bli bra. Får ta turen opp fløien i dag så sitter de nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Likte Norrøna-jakka, men er ikke en jakke jeg ville brukt til daglig hvis det er planen. Er ikke pro friluftsstilen. Jakken ser mye lysere ut der enn den egentlig gjør, går mye i fjellet selv og måtte ha en skikkelig ordentlig proshell jakke. Den blir brukt til daglig og fjellturer. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Homme: likte ingenting av det, spesielt ikke fargene på skjortene. Jakka så litt lang og slaskete ut på bildet. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Homme: Likte den røde skjorten - enkel og fin. Dessuten likte jeg mønsteret. Den blå var helt okei, en smule kjedelig kanskje? Kommer litt ann på hva du skal bruke den til. Den med jordfarger synes jeg ble litt voldsom. Selv er jeg ikke så veldig fan av jordfarger. Når det kommer til jakka, synes jeg det er vanskelig å komme med en tilbakemelding, da bildet ikke viste så mye. Av det jeg så, synes jeg den så noe lang og slaskete ut for min smak. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Homme, Vet ikke helt om jeg digger den rutete skjorta med jordfarger. Men liker de andre. Jakken ser litt for lang ut, men vanskelig å se på bildet. Kult å se deg poste bilde igjen! Runarbs, Har ikke noe imot Johnny Love, men det er litt for mange detaljer på jakken i forhold til hva jeg selv ville gått med. 1 Lenke til kommentar
Homme Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 Jakken skal være veldig lang for å takle vinteren i Trondheim. Desidert en av de beste kjøpene jeg har gjort, mtp funksjonalitet. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Homme: Virker nesten som er rar mellomting mellom en kort jakke og en parka, men det ser bra ut. Runarbs: Jeg ville kanskje ikke kjøpt den selv, men tror den kan se nokså bra ut. Litt for mye detaljer for min del, men det er jo litt sånn Johnny Love er. Endret 1. oktober 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Homme: Likte den røde skjorten - enkel og fin. Dessuten likte jeg mønsteret. Den blå var helt okei, en smule kjedelig kanskje? Kommer litt ann på hva du skal bruke den til. Den med jordfarger synes jeg ble litt voldsom. Selv er jeg ikke så veldig fan av jordfarger. Når det kommer til jakka, synes jeg det er vanskelig å komme med en tilbakemelding, da bildet ikke viste så mye. Av det jeg så, synes jeg den så noe lang og slaskete ut for min smak. ^This Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Det ville sett bedre ut om du tok t-trøyen ut av buksa, Sebbe. Beltet matchet generelt ikke med resten uansett. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hvor kjøpte du jakka Homme? Og hvor mye måtte du gi for den? Looking good. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Det ville sett bedre ut om du tok t-trøyen ut av buksa, Sebbe. Beltet matchet generelt ikke med resten uansett. Anbefalinger til belte som du tror ville passet? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Et sort kanskje. Bruker ikke belter, så det er sikkert andre som har mer kontroll på det enn meg. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg har ikke noe i mot at trøyen er opp i buksen. Syns det så helt greit ut, men digget ikke skinnjakken. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Ville kneppet den nederste knappen, eller så det greit ut! Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Liker det faktisk. Et sort belte ville vært for kjedelig for min smak hvertfall, liker at du bruker brunt. Bildet uten jakken hadde sett bedre ut hvis du hadde untucka piquéen, synes det blir litt for IKT-ansatt Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Fikk ikke opp noe bilde, SML. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Han kommenterte bare posten over. Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Kommenterte Sebbe sitt bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå