Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

snaffle, jeg syns det hadde vært sykt kult om du kunne gått med de oransje chinosene i kveld! Kult å skille seg litt ut, pluss at jeg tror det kommer til å slå an ganske bra. Med det sagt tror jeg buksene ville kledd en litt mer casual stil. Har du mulighet til å prøve det og legge ut bilde?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntes det var pent, litt usikker på om jeg ville brukt den fargen på slipset, men det er jo bare en smakssak. En annen ting var at klokka syntes såppass godt, det likte jeg heller ikke. Utenom det var det lite og pirke på, kanskje et svart belte også. Men nå var det mye klaging her, hehe! Alt i alt et pent antrekk. Go grab some ladies :thumbup:

 

EDIT: Heller cardigan enn pull-over.

 

Haha, nå har jeg hørt den også Psilo :)

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar

Fint med kjapp tilbakemelding, setter pris på det. Klokken syntes ganske godt på bildet ja, men slik er det ikke vanligvis. Beltet jeg bruker er fint, derfor jeg ikke gadd å ta bilde av det. I forhold til slipset er det som jeg har skrevet det av de få slipsene jeg har tilgang på akkurat nå. Men det er ikke fargen jeg er tvilsom til, det er bredden. Fargen liker jeg godt selv, er litt dårlig kvalitet på bildet så vanskelig å se. Gøy å skille seg litt ut med accesories hvertfall.

Lenke til kommentar
Slips skal være brede. Tynne pingleslips er for jenter og mannlige frisører.

 

Slipset var vel ikke spesielt tynt? Mitt syn på slips er at det burde være plukket ut etter størrelsen på brukeren. Et veldig bredt slips på en syltynn kar ser malplassert ut. Samme omvendt.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Slips skal være brede. Tynne pingleslips er for jenter og mannlige frisører.

 

Slipset var vel ikke spesielt tynt? Mitt syn på slips er at det burde være plukket ut etter størrelsen på brukeren. Et veldig bredt slips på en syltynn kar ser malplassert ut. Samme omvendt.

 

Han reffererte til at Hans var litt i tvil om slipset var for bredt ;)

Lenke til kommentar
archanios: tror kanskje skjorten hadde passet bedre om du hadde "stappet" den ned i buksen. Ellers var det ett jævlig fett antrekk! Sykt fete de skoene dine fra Adam Duddy!

 

Takk.

 

Nja, fett og fett. Helt midt på treet, spør du meg. Avslappet pent på toppen og Jack & Jones-sluskestil på bunnen.

 

Hehe, Jack & Jones slaskestil ja. Buksa eller skoa, evt begge deler? Det er jeans, men det får du strengt tatt andre plassar enn JJ

 

Ja, burde stappa skjorta..

både Adam Duffy og Converse-skoa er kjøpte på Asos.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...