hansjqrg1 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 snaffle, jeg syns det hadde vært sykt kult om du kunne gått med de oransje chinosene i kveld! Kult å skille seg litt ut, pluss at jeg tror det kommer til å slå an ganske bra. Med det sagt tror jeg buksene ville kledd en litt mer casual stil. Har du mulighet til å prøve det og legge ut bilde? Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Kan legge ut flere bilder ja, men det får bli en annen dag. Casual stil er uansett uaktelt i dag. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Ville brukt en lysere cardigan til de chinosene.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Syntes det var pent, litt usikker på om jeg ville brukt den fargen på slipset, men det er jo bare en smakssak. En annen ting var at klokka syntes såppass godt, det likte jeg heller ikke. Utenom det var det lite og pirke på, kanskje et svart belte også. Men nå var det mye klaging her, hehe! Alt i alt et pent antrekk. Go grab some ladies EDIT: Heller cardigan enn pull-over. Haha, nå har jeg hørt den også Psilo Endret 3. april 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Fint med kjapp tilbakemelding, setter pris på det. Klokken syntes ganske godt på bildet ja, men slik er det ikke vanligvis. Beltet jeg bruker er fint, derfor jeg ikke gadd å ta bilde av det. I forhold til slipset er det som jeg har skrevet det av de få slipsene jeg har tilgang på akkurat nå. Men det er ikke fargen jeg er tvilsom til, det er bredden. Fargen liker jeg godt selv, er litt dårlig kvalitet på bildet så vanskelig å se. Gøy å skille seg litt ut med accesories hvertfall. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Slips skal være brede. Tynne pingleslips er for jenter og mannlige frisører. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Slips skal være brede. Tynne pingleslips er for jenter og mannlige frisører. Slipset var vel ikke spesielt tynt? Mitt syn på slips er at det burde være plukket ut etter størrelsen på brukeren. Et veldig bredt slips på en syltynn kar ser malplassert ut. Samme omvendt. Endret 3. april 2009 av thrice Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Slips skal være brede. Tynne pingleslips er for jenter og mannlige frisører. Slipset var vel ikke spesielt tynt? Mitt syn på slips er at det burde være plukket ut etter størrelsen på brukeren. Et veldig bredt slips på en syltynn kar ser malplassert ut. Samme omvendt. Han reffererte til at Hans var litt i tvil om slipset var for bredt Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg skjønte det. Jeg svarte bare på det han skrev om tynne slips. Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Slips skal være brede. Tynne pingleslips er for jenter og mannlige frisører. Du har virkelig litt av en stil. Jeg kjenner til én til som alltid bruker slips, og selvfølgelig brede. Han er klovn ved Cirkus Arnardo. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Ville brukt en lysere cardigan til de chinosene.. Jeg syns det funket rimlig bra med svart jeg. Hvilken farge da tenkte du? Grå? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 archanios: tror kanskje skjorten hadde passet bedre om du hadde "stappet" den ned i buksen. Ellers var det ett jævlig fett antrekk! Sykt fete de skoene dine fra Adam Duddy! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Nja, fett og fett. Helt midt på treet, spør du meg. Avslappet pent på toppen og Jack & Jones-sluskestil på bunnen. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 SKjorten ned i buksen archanios Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 anacronios: hvor kjøpte du converse skoa? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 archanios: tror kanskje skjorten hadde passet bedre om du hadde "stappet" den ned i buksen. Ellers var det ett jævlig fett antrekk! Sykt fete de skoene dine fra Adam Duddy! Takk. Nja, fett og fett. Helt midt på treet, spør du meg. Avslappet pent på toppen og Jack & Jones-sluskestil på bunnen. Hehe, Jack & Jones slaskestil ja. Buksa eller skoa, evt begge deler? Det er jeans, men det får du strengt tatt andre plassar enn JJ Ja, burde stappa skjorta.. både Adam Duffy og Converse-skoa er kjøpte på Asos. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Det var mest skjorten utenfor buksen + krøllete, litt for lange bukser som fikk tankene over på J&J. Skoene er ikke helt slusk, men hvite tøysko har en lei tendens til å ikke holde seg hvite lenge. Skjorten i buksen og mørke skinnsko, så hadde antrekket gått opp et hakk i mine øyne, iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå