Thatchy Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hehe, pleier ikke å gå med den sånn da, pus. <3 Hadde bare akkurat tatt den på meg, så kragen stod sånn. Synes det så litt fett ut så tok et bilde Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Sid, Det hadde sett bedre ut "poppa krage". Og er det "sægging" jeg ser? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Synes det så litt fett ut Beklager, you failed. Og synes skjorten egentlig var værre enn kragen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Det er vell kanskje fordi dette mønsteret er utvannet, både ekte og fake. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg fikk veldig chav-følelsen jeg også, når jeg så det antrekket. Skjorten så ikke akkurat pen ut, og at shortsen er trukket godt under bakdelen supplerer førsteinntrykket på en ganske negatv måte. I tillegg: Abercrombie & Fitch blandet med Burberry? Skjortekragen trukket opp og pulesveis? Veldig mislykket, beklager. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Burberry skjorten var helt forferdelig, utvannet og med kragen oppe så det tragisk ut. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 d0lly, Jeg liker Safari Cotton Jacket. High Waist Plaid Short var ikke helt heldig. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Homme, hvor kjøpte du shortsen din på det andre bildet? Den var fin. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg så faktisk etter den på Hugo Boss på S&S i dag, og i Stortingsgaten. Nei, de hadde den ikke. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Skjortsen er kjøpt i Porsgrunn, men er standarsortimang, så burdte finnes de fleste steder med ett godt utvalg av Boss.. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Aha, merkelig at jeg ikke fant den i dag. Er intet must, men likevel, den var fin. Kjøpte meg en del klær i dag, to piquéer (Ralph Lauren, begge to sorte, men den ene med større logo i limited edition (Wimbledon) og den andre med lilla logo), en Gant shorts som beskrevet i en annen tråd, og to boxere (EA og D&G), pluss noe mer. Er fortsatt på utkikk etter sandaler (fant fint lite på en halv time på S&S) og noen basisplagg, Filippa K og Tiger skal visstnok være bra på det feltet. Lenke til kommentar
gonzalez7 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Dagens antrekk: Skjorte: Philosophy Blues Original (Skjorten har en kinakrage, knapper til mellom mellomgulvet og navelen, den blir bredere ettersom den går nedover). Pilo Kristiansand Er Pilo en butikk i Kristiansand? Googlet, men fant ingen hjemmeside. Kunne tenkt meg en sånn skjorte, men da måtte jeg nok isåfall fått sendt den til Østfold. Beste herreantrekk, samlet, i tråden. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Homme, Guds død, for noen sko.. Samme med beltet. T-skjorten og buksen er det ikke noe å si på. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Homme,Guds død, for noen sko.. Samme med beltet. T-skjorten og buksen er det ikke noe å si på. Skoene er skamfete kombinert med belte, har begynt å dra inn mye fra streetwear-stilen nå merker jeg, elsker komboen streetwear vs preppy. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 thrice: Du er en sånn en man ville snudd seg etter på gata. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Homme, Streetware er jo vel og bra, men dog, skoene blir for prangende for min del. Marlboro, men kanskje jeg er fugly i ansiktet Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) thrice: Den trenchcoaten er veldig snasen, men må si jeg liker den beige bedre. Homme: Greit at det matcher, men syntes skoene ble litt overkill forhold til resten av antrekket Endret 27. juni 2008 av bebeluv Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) marlboro, Jeg velger å utfordre deg til å poste et bilde, "if you show yours, ill show mine" bebeluv, Takk for det Jeg har ikke sett den beige, kanskje de ikke selger den på strømmen/lillestrøm? Kan heller ikke se for meg at de selger den i kr.sand, siden de strengt tatt tar inn utrolig mye stygt. Edit: Fikk skryt på vors fra begge kjønn i dag *skryte skryte* Endret 28. juni 2008 av thrice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå