marvol Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Link til akkurat disse Earthkeepers? Lenke til kommentar
nybb Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Haageen: Greit antrekk, med untak av beltet. Synes beltespenna var altfor stor. AndrineF: Beklager, men jeg likte ikke skoene dine. Synes det var noe litt rart med dem. fkm: Perfekt antrekk. Ikke noe å utsette på, bortsett fra at jeg ikke ville brukt de buksene, men det er min smak. Chris_lox: Er det du på bildet? I såfall sitter dressen godt. Jude Quinn: Trenchen er fin, men jeg synes desverre ikke du passer i den. Overdox: En helt OK jakke til høst/vinterbruk. Finnes verre, finnes bedre. Coa: Likte jakken din meget godt. Du kledde den også bra. Vowels: Flotte sko, og jeg er enig med deg i at de ser stilige ut når de er litt slitt. feggy: Jeg synes desverre ikke trenchen passet til deg. Henrik C: Flotte slips, begge to. Perfekt bredde. Kavinsky: Liker skjerfet, men er litt småusikker på jakken. Vet ikke helt hva jeg synes om den. geil: Begge antrekkene var flotte. olsen_st: Skoene var pene, bortsett fra at jeg synes mønstret ble litt for dominerende på siden. Lenke til kommentar
geil Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Link til Earthkeepers, de kostet 1899 på Timberland-butikken i Bogstadveien. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Er nok det nybb, så takk skal du ha! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Fine sko, geil. Er du fornøyd med de? Lenke til kommentar
geil Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Så langt ihvertfall, de virker veldig komfortable. Utseende og fasong er som på bildet, så den er jeg fornøyd med. Det eneste er at jeg mistenker de er bitte litt store, men det finner jeg fort ut av. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Har samme problemet med mine. De er kanskje 1cm for lange, men jeg merker ikke noe til det rent fysisk. Det bare føles ut som jeg går med klovnesko Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Nydelig mappe, Pat Hvor og hvor mye? Hvor stort er skinnet? :!: Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Helt sort? Steffen Eftf i Akersgata, kostet vel 895,- om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Fine innkjøp Patrick! Ikke dumt med en liten, kompakt veske hvor du kan ha en notatbok og et par penner. Blir ofte litt i overkant med en messengerbag hvis man bare skal ha én forelesning. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Fin dokumentmappe, Pat. Jeg brukte noe lignende selv i en eller annen form for kanvas. Picard lager iallefall gode produkter for pengene! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Nydelig dokumentmappe, hvor kjøpte du den fra? Lenke til kommentar
August. Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) dePT: Likte skoene. Hvilket merke er det? Iskall: Jakken var grei den. Kan derimot ikke fordra logoflash tskjorter, og den typen tskjorter generelt. Endret 30. september 2010 av Jottnegen Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Iskall: Jakken så fin ut, men t-skjortene likte jeg ikke overhodet. Fjortis logoflash tullball. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Liker skoene, dept. Må si meg enig med Pat, Iskall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Skjønner den dere, har vel for det meste aldri brukt sånne skjorter før. Tenkte den ville få klesskapet opp litt, har for det meste bare hvite og svarte tshirts så. Men takker for kritikken Endret 30. september 2010 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
SML Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Ajaco: Velkommen til MoV håper å se mer framover! Angående antrekket: Synd kvaliteten på bildet er litt dårlig. Men liker det, enkelt og greit Passformen ser også bra ut. Ville dog kneppet opp enda en knapp, da kragen ligger litt rart rundt halsen. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Likte Norrøna-jakka, men er ikke en jakke jeg ville brukt til daglig hvis det er planen. Er ikke pro friluftsstilen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Likte antrekket Ajaco, passer bra til sesongen. Men er det sorte mansjetter på skjorten eller er det bildet som lyver? Hvis det er sorte så syns jeg ikke det var så pent, hadde vært bedre med samme farge som resten av skjorten. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Mansjettene er sorte ja. Synes det er noe av det som gjør skjorten stilig, da den får litt særpreg av det. Legger ved et bilde her, så man kan se bedre. EDIT: Mønsteret er forresten likt på hele skjorta. Er bare bildet som klusser det til. Endret 30. september 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå