SML Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Som Vowels sier, høy drusefaktor i antrekket ditt, fkm Du hater Gant du ? Og hva er den lysebrune greia på venstre skulder? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Ser flott ut fkm. Burde vært litt høyere Ed Hardy-faktor da, kommer ikke så høyt på druseskalaen min. 1 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 En Ed Hardy t-skjorte over skjorta hadde nok satt prikken over i'en der. Men ellers så det bra ut, selv om det ikke er helt min stil. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Som Vowels sier, høy drusefaktor i antrekket ditt, fkm Du hater Gant du ? Og hva er den lysebrune greia på venstre skulder? Jeg hater det ikke, hvorfor skulle jeg gjort det? Jeg er bare ikke så vennlig innstilt til merker som fremstiller seg selv som high-end, men som stort sett bare har dritt i sortimentet. Den lysebrune greia er en lukkemekanisme, sånn at blazeren kan lukkes øverst i halsen. Har ingen anelse hvorfor jeg skulle hatt lyst til å gjøre det, men den er nå der... Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Ser bra ut fkm! Går du sånn til vanlig? Lenke til kommentar
SML Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Chris_lox: Digger det! Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Chris_lox: Digger det! Tusen takk for det! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Chris_lox: Det satt veldig godt! Liker det. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Chris_lox: Ser flott ut det, men stusser litt på skoene. Ser ikke så mye av de, hadde vært flott med et bilde av skoene, men er de med firkantet tupp? Isåfall ville jeg kastet de og kjøpt noen andre, firkantet tupp på sko er generelt lite pent. Endret 18. september 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Takk for det, Coa! Er veldig fornøyd med snittet selv. Skoene er noe firkantede, men ikke murstensform i front. Mulig det ikke er din favoritt, men de forblir nok i samlingen Lenke til kommentar
zlattan Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Ser veldig bra ut Chris, nydelig snitt på dressen og sitter ellers meget bra:) Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Ser bra ut fkm! Går du sånn til vanlig? Nei, skulle i en middag. Chris_lox: Skoene var som Henrik sa ikke noe særlig pene, jeg hater så smale slips, og jeg er heller ikke veldig glad i så korte dressjakker. Skjortekragen er heller ikke optimal. Ellers ser det ganske ok ut. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Gi meg gjerne tips på hva som gjør kragen lite optimal. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Spissene på skjortekragen skal helst være skjult av jakkeslaget. Riktig: Galt: Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Det er notert, selv om jeg trolig ikke kommer til å la regelen styre mine fremtidige skjortekjøp. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jude Quinn: Det er den fra Samsøe Samsøe, right? Har sett på den selv, men usikker på hvor varm den holder seg utover vinteren. Den ser uansett fin ut. Lenke til kommentar
SML Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Jude Quinn: Er ikke helt fan av å poppe kragen bak, ellers ser bra ut. Synd bildekvaliteten er elendig... Tror forresten det er på tide å pakke bort beige chinos(hvis ikke bildet lurer meg nå) ganske så snart Endret 19. september 2010 av SML Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hvor ble det av jentene i denne tråden? Alt jeg ser er (sorry, er stereotypisk når jeg sier dette) vestkantgutter og GQ-lesere. Det er en grunn til at det heter bildetråden. Ta kommentarer og spørsmål i kommentar-tråden. En mulighet for at det ikke er så mange jenter her, er fordi vi gir ærlig kritikk. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Den er fra Samsøe, ja. Tror nok den blir ganske varm og god -- uansett blir det ikke spesielt kaldt her. Bruker chinos hele året, men legger nok vekk de beige litt senere utover høsten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå