Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
olelovold: Elsker buksene, har de samme selv i skapet mitt. Fargen er flott, synd det begynner å bli litt sent å bruke de. Noe sier meg at bildet ikke er tatt i Norge? Et fint sommerantrekk er det uansett.

Ellers ser det fint ut, ser ikke så mye av skoene at det gjør noe.

Kamerabegen er fin, og spesielt til å være en kamerabag.

 

Takk :) Bildet er tatt i Norge, i refleksjonen av et vindu på Aker Stadion i Molde. Begynner å bli litt seint å bruke buksene nå som været begynner å snu mot det bistre, mistenker at vi hadde siste uka i 2010 med skikkelig pent vær her i Molde forrige uke.

 

Takk til dere andre og! :)

Lenke til kommentar

Ang. Knappene; går aldri sånn ute. Men testa ut et antrekk, og den skjorta lå utrolig merkelig rundt nakken når 1-2 knapper var kneppet opp. Så kneppet bare igjen og tok bildet. Tror nok den var en størrelse for stor..

 

Har mast på mamma i evigheter om å legge opp buksene. Skal se om jeg får henne til å gjøre det imorgen.

 

Takk for tipsene Bebeluv, skal sjekke det ut neste gang jeg er ute :)

Lenke til kommentar

Sensiw:

Ser greit ut det der.

Det første outfitet er jo helt basic, men alikevel.

V-genseren i det andre er litt for stor. Liker ikke skoene.

Det tredje ser bra ut. Ikke veldig fan av jakka, men den funker.

Fjerde outfit ser bra ut, genseren sitter bra, men ville kanskje byttet ut skoene eller buksen.

Femte og siste outfit ser også bra ut, bortsett fra de berømte MoV-skoene - her ville jeg hatt sorte sko, eller brukt en brun skinnjakke i samme nyanse som skoene.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Sensiw:

Første antrekket ser greit ut, veldig enkelt, men absolutt noe jeg kunne gått med hjemme eller en kjapp tur på butikken, eventuelt hvis jeg skulle ut med båten for å seile.

Antrekk nummer to blir litt for trist og kjedelig for meg, og er ikke fan av skoene. V-halsen ser også litt for stor ut, men den vil nok trekke seg sammen litt i første vask.

Tredje outfitet ser greit ut, får veldig J&J-assosiasjoner til jakken, og liker fortsatt ikke skoene.

Fjerde antrekket ser bra ut.

Siste antrekket ser også greit ut, skinnjakken ser litt stor ut, men skoene er helt fantastiske. Ellers kunne du godt hatt den marineblå v-halsen på her, det hadde gitt litt mer farge.

 

Og til slutt, legg bort seilerskoene for i år. Sommeren er over, og nå er det frem med høstsko.

Lenke til kommentar

Beltespenne om du kjører casual stil:

 

belt-buckle-01.jpg

 

Eller om du kjører dressy stil (eller formelle anledninger):

 

m1_383782.jpg

 

Match fargen på beltet (om det er av skinn) med skoa om du kan. Og for øvrig: Bruk belter av ekte skinn. Det ser sjeldent pent ut med belter som oser falskt skinn. En annen ting jeg kan nevne er at du kan finne belter med en farge på hver side og en beltespenne du kan snu, alt etter hvilken farge du vil bruke.

 

Styr generelt unna alle de harry beltespennene verden dessverre har å by på:

got-beer-belt-buckle.jpg

Endret av lokeland
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...