thrice Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Når de kostet 60USD og ser ok ut har du et par sko du kan herje litt med, og det er aldri dumt Lenke til kommentar
nybb Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Bra sko geil. Av alle ting man kan si om Cole Haan er ikke "bra" en av dem. Utdyp.. Skjønner ikke hva du mener.. Jeg mente i allefall at de var pene.. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Synes Cole Haan er greit når man får et godt tilbud. Å betale full pris blir litt fail. Har en lommebok derfra som absolutt ikke er verdt 100 dollar (full pris) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Utdyp.. Skjønner ikke hva du mener.. Jeg mente i allefall at de var pene.. Cole Haan er ikke kjent for god kvalitet, snarere det motsatte. Men de skoene der var fine, og passer fint til beater-sko. Ikke noe man betaler fullpris for, noe geil ikke gjorde heller. Endret 11. september 2010 av thrice Lenke til kommentar
nybb Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Aha, det forklarer frustrasjonen med ordet bra De så bra ut, mente jeg egentlig, er ikke så opptatt av kvalitet jeg. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Å kjøpe ting med dårlig kvalitet på fullpris er som å kaste penger ut av vinduet. Bang-for-buck burde være stemplet i panna til alle som ikke har mye å rutte med. Skal ikke skryte på meg at jeg alltid husker det, men dog. Å ikke bry seg om kvalitet er fail. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) De så bra ut, mente jeg egentlig Så si det da. "Bra sko" betyr noe helt annet. Endret 11. september 2010 av fkm Lenke til kommentar
nybb Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Det er muligens fail. Jeg har også noen kvalitetsplagg, plagg som er gode, og slitesterke, som tåler vask osv.. Men foreløpig, har man som 17-åring ikke kapasitet til å tenke over kvaliteten på hvert plagg man handler. Man ønsker å ha mer en f.eks 2 gensere i garderoben for å skape mere variasjon, og da må man tenke økonomi.. De så bra ut, mente jeg egentlig Så si det da. "Bra sko" betyr noe helt annet. Herregud. Aldri fortell andre mennesker hva de skal si, såfremt det ikke fornærmer eller krenker noen. Hvis det skjer, da kan du komme med sutreinnleggene dine. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Joda. Jeg har et stramt budsjett jeg også, men jeg tenker fremdeles på kvalitet. Derfor jeg handler på salg og på nett når det kommer til f.eks sko, jakker og skjorter. T-skjorter og gensere osv er det ikke så farlig med. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Sko og jakke er plagg man tenker over kvalitet ja, det skal jeg innrømme. Men sokker, truser, t-skjorter, skjorter, bukser og gensere blir ofte det peneste, billigste alternativet man finner. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Er enig med deg på mye der, men man skal ikke undervurdere verdien av et par fine rådenim jeans. Og billige skjorter får fort en stygg krage, noe som er lite pent. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Herregud. Aldri fortell andre mennesker hva de skal si, såfremt det ikke fornærmer eller krenker noen. Hvis det skjer, da kan du komme med sutreinnleggene dine. Uuuh, hvor får du alle de idiotiske prinsippene dine fra? "Aldri fortell andre mennesker hva de skal si"? Wtf? Når du ikke er veltalende nok til å få frem det du egentlig mener er det god grunn til å fortelle deg hva du bør si. "Bra sko" betyr sko som er i god kvalitet, hverken mer eller mindre. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Er enig med deg på mye der, men man skal ikke undervurdere verdien av et par fine rådenim jeans. Og billige skjorter får fort en stygg krage, noe som er lite pent. Jepp. Skjortekrager blir fort stygge. Dressmanns skjorter til hundrelappen er vel ikke det beste man får. Men man får vel helt OK kvalitet for 500-600 kr? Herregud. Aldri fortell andre mennesker hva de skal si, såfremt det ikke fornærmer eller krenker noen. Hvis det skjer, da kan du komme med sutreinnleggene dine. Uuuh, hvor får du alle de idiotiske prinsippene dine fra? "Aldri fortell andre mennesker hva de skal si"? Wtf? Når du ikke er veltalende nok til å få frem det du egentlig mener er det god grunn til å fortelle deg hva du bør si. "Bra sko" betyr sko som er i god kvalitet, hverken mer eller mindre. Bare idioter klarer ikke å forstå at et menneske faktisk kan missi seg, eller på et forum, misskrive seg. Det er bare helt idiotisk å kommentere det, spesielt når jeg tidligere forklarte at jeg ikke mente det jeg skrev, men mente det litt annerledes. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 "Missi" er ikke et ord. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Katten til naboen het Missi. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Nok en gang avslører du din idioti. Missnakke seg. Wtf, er ikke et ord heller, din ekle bedreviter. Unngå heller å provosere, hold deg saklig. 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Jepp. Skjortekrager blir fort stygge. Dressmanns skjorter til hundrelappen er vel ikke det beste man får. Men man får vel helt OK kvalitet for 500-600 kr? Joda. Dukes blir jo positivt omtalt for hva man får utifra prisen. Det selges bl.a på HoS. Hvis ikke har man jo tailorstore og slikt. Jeg foretrekker fremdeles å handle på salg for formelle skjorter til dress. Har ikke orket å gjøre en prøvebestilling på tailorstore enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 ---- Noburu: Jeg synes det så bra ut til tross for at jeg egentlig ikke var superfan av kragen på genseren Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Nok en gang avslører du din idioti. Missnakke seg. Neida, jeg avslører min kunnskap om språk. Jeg skjønte hva du mente uten problemer, men det er ikke et ord av den grunn. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Ro dere nå jenter! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå