nexus555 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 SML: Veldig enig i det Miljano sier. Prøv med en annen genser? Lenke til kommentar
SML Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Får vel det, siden det er så mye hat mot genseren min. Får bruke en melange grå v-genser. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Mye du skriver er ufrivillig dårlig formulert Lokeland sånn er det å ha det travelt! Det er en grunn til at jeg er en ivrig bruker av Rediger-funksjonen Nettopp Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 SML: likte ikke genseren overhodet, resten er ok. geil: skoene var fine, men sokkene var LOL. Hva skjer, liksom? Lenke til kommentar
geil Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Lekr: Hva? Liker du ikke sokkene mine? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Likte det geil. Syns det er kult med litt 'funky' sokker Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Lekr: Hva? Liker du ikke sokkene mine? Minner meg litt for mye om strømpebuksene søsteren min brukte før. Men kjør på Lenke til kommentar
SML Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Liker det Geil, din lille rebel. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) De skoene var Geil. Endret 10. september 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Har ikke noen erfaring med merket, men liker skoene godt, geil. Jeg er også en fan av kule sokker Lenke til kommentar
Coa Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Geil: Liker skoene. Noburu: Genseren likte jeg ikke. Klokken så også veldig stor ut. Ellers likte jeg alt det andre veldig godt. En hårklipp hadde heller ikke gjort noen skade. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Noburu, pene ting. Hvor er skoene fra? Likte de spesielt godt. Har en liten teori om at det hadde sett penere ut med en knapp til kneppet genseren. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Noburu: Genseren likte jeg ikke. Klokken så også veldig stor ut. Ellers likte jeg alt det andre veldig godt. En hårklipp hadde heller ikke gjort noen skade. Takk Jeg liker genseren jeg :PKlokka er vel per definisjon over-sized, men jeg liker den allikevel Håret ser sånn ut fordi det er relativt rett etter gymmen (Hvem i alle dager bestemmer at man skal ha gym frem til fire en fredag anyway?!), og jeg ikke har fått helt kontroll over det i det bildet ble tatt Får ellers en del komplimenter på hvor pent det er :| Noburu, pene ting. Hvor er skoene fra? Likte de spesielt godt. Har en liten teori om at det hadde sett penere ut med en knapp til kneppet genseren. Takk Skoene er disse kjøpt på Nilson Shoes i Karl Johan. Hyggelig pris på dem og Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) edit: dobelpost Endret 10. september 2010 av Noburu Lenke til kommentar
SML Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Noburu: Likte ikke genseren noe spesielt, hovedsaklig kragen som var stygg. Digger skoene! Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg liker kragen jeg, men det er kanskje et elsk/hat-opplegg som med så mye annet Skoene er definitivt fine Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 geil: Skoene så fine ut de, men etter hva jeg har hørt er ikke Cole Haan et merke med godt rykte. Noburu: Må dessverre si meg enig med andre angående kraven - den falt ikke i smak. Chelsea bootsene så fine ut. Har lyst på et par chelsea boots selv, så skal ikke se bort ifra at jeg kjøper et par i løpet av vinteren. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Bra sko geil. Av alle ting man kan si om Cole Haan er ikke "bra" en av dem. Lenke til kommentar
geil Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 lokeland: vet lite om kvaliteten, likte utseendet samt at de var gode på foten. De kostet 60 dollar på salg på Saks, sånn sett betaler de seg fort selv om de ikke holder i lengden. Som fkm skriver er det kanskje ikke all verden å forvente, men det får så være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå