Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noburu: Genseren likte jeg ikke. Klokken så også veldig stor ut. Ellers likte jeg alt det andre veldig godt.

En hårklipp hadde heller ikke gjort noen skade.

Takk :) Jeg liker genseren jeg :PKlokka er vel per definisjon over-sized, men jeg liker den allikevel :whistle: Håret ser sånn ut fordi det er relativt rett etter gymmen (Hvem i alle dager bestemmer at man skal ha gym frem til fire en fredag anyway?!), og jeg ikke har fått helt kontroll over det i det bildet ble tatt :p Får ellers en del komplimenter på hvor pent det er :|

Noburu, pene ting.

Hvor er skoene fra? Likte de spesielt godt.

Har en liten teori om at det hadde sett penere ut med en knapp til kneppet genseren.

Takk :yes:

Skoene er disse kjøpt på Nilson Shoes i Karl Johan. Hyggelig pris på dem og :D

Lenke til kommentar

geil: Skoene så fine ut de, men etter hva jeg har hørt er ikke Cole Haan et merke med godt rykte.

Noburu: Må dessverre si meg enig med andre angående kraven - den falt ikke i smak. Chelsea bootsene så fine ut. Har lyst på et par chelsea boots selv, så skal ikke se bort ifra at jeg kjøper et par i løpet av vinteren.

Lenke til kommentar

lokeland: vet lite om kvaliteten, likte utseendet samt at de var gode på foten. De kostet 60 dollar på salg på Saks, sånn sett betaler de seg fort selv om de ikke holder i lengden.

Som fkm skriver er det kanskje ikke all verden å forvente, men det får så være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...