Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Vil gjerne se noen antrekk av deg også Skugga.

Gidder vel ikke legge til specs for begge antrekkene Homme?

 

EDIT: Kloever, tips til hva som kunne gjort det mindre kjedelig? Er bare lyse chinos, hvit tee og en cardigan. Skuleantrekk :)

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Homme, den tror jeg hadde blitt slakta hvis det var en newbie som la ut. Men vi får se etter hvert.

 

Akkurat det samme tenkte jeg! Synes den var skrekkelig. Jeg gjør noe lignende innimellom, går med antrekk som ikke er helt meg fordi det gir en slags ukomfortabel, men deilig følelse. I tillegg kan man bli positivt overraska, og plutselig har man flere nye stiler/plagg å velge mellom.

 

Må også legge til at de 2 neste bidragene falt mer i smak fra den kanten.

 

psilocybe: Skjorten likte jeg ikke, er mest glad i plaine skjorter. Ellers så det fint ut.

Det var skjorta som sprita opp antrekket for min del. Gjør han mer unik enn flertallet av de andre gjestene som helt sikkert kjørte plain.

 

Kom gjerne med synspunkter smile.gif

Nå er jeg alt annet enn moteekspert, men utfra smaken min føler jeg skillet mellom overkroppen og underkroppen blir for stort i bildet med oransje chinos. Fargekombinasjonen fungerer kanskje til mer casual stiler, men med skjorte/slips føles det ikke helt riktig i mine øyne.

 

Noen forandringer må gjøres oppe for at helheten kan se bra ut.

 

For å vise til andre eksempler som kan minne om ditt tilfelle nevner jeg 2 tidligere bidrag fra andre brukere:

 

floww: Stilen er i første bildet litt kjedelig, men hele antrekket piffes opp av tilføyelsen av skjerfet.

 

Gnomiz bruker her litt lysere farger (eller så er det et resultat av blitzen), og jeg synes dette matcher chinosene bedre.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Likte klærene dine jeg. :) Nesten min stil, selv om jeg for det meste holder meg til ziphoodies. Men har tenkt på å kjøpe noen sweaters og cardiganer. Den cardiganen på bilde nr. 2 likte jeg. Eneste av de plaggene dere jeg ikke kunne gått i var vel dewn Pa:nuu -genseren, ellers var alt ganske bra.

 

Sånn btw, er de to WeSC-genserene av modellen "WeSC Dragan"?

Lenke til kommentar

Voldsomt så mye flashbacks jeg skulle få til barndommen i dag. Mulig jeg bare er blitt gammel på mine eldre dager, men er de genserene virkelig det som går for "moteriktig" nå om dagen? Topp og bunn ser ut som noe man får på Sparkjøp til 79kr, nummer to kunne vært fin om de heslige turkis-figurene hadde vært borte, og nummer tre? Ser ut som noe min mor kunne ha kjøpt til meg en gang på 80-tallet, og som jeg antagelig ville ha dyttet innerst i skapet for ikke å fremprovosere mobbing på skolen.

 

Hvor mye koster plaggene, egentlig?

Lenke til kommentar

Jeg likte iallefall nummer en og to veldig godt, Espennt. Det andre syntes jeg ikke var like fint, men for all del, det så jo bra ut det også. Cardiganen på bildet nr. 2 er den fra Selected eller Volcom, jeg er dårlig til å tolke hva som er hva. Hvor mye kostet den forresten, og hvor kjøpte du den? Den var nydelig.

 

@psilocybe: Jeg tror nok det er du som er gammel, hehe.

Lenke til kommentar
snaffle: fortsatt ingen fan av oransje bukser. Jeg tenker bare på veiarbeidere og raveparties på 90-tallet. Bruk heller et farget slips om du har. Men, pluss for propert kneppet skjorte og slips. :)

 

Hehe, tenker faktisk på det samme, etter å ha sett ett bilde på the sartorialist hvor det hva bilde av en mann med oransje bukser, og i bakgrunnen så man 2 veiarbeider med det samme.

 

Vi får se hva det blir til i kveld, har veldig lyst til å gå med den oransje buksen, men jeg vet ikke helt enda.

Hadde vært hyggelig med enda mere innspill.

 

Takker :)

Veldig vanskelig å se på bildet men.

Endret av snaffle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...