Henrik C Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Kan forstå det hvis det er tøyslips, men silke? Dårlig idé. Forøvrig fint antrekk, men er det ikke litt tidlig å trekke frem desert bootsene allerede nå? Jeg kommer til å vente med mine, er jo fortsatt strålende sol og skyfri himmel ute omtrent hver dag. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg har tatt mine i bruk. Typisk at det blir finvær først når jeg har handlet høstjakke og -sko … Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Kan forstå det hvis det er tøyslips, men silke? Dårlig idé. Det er ikke en god idé uansett hvordan slips det er. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Såklart er det det en dum idé, men jeg kan forstå at folk er fristet til å hive et tøyslips i vaskemaskinen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Det kan ikke jeg skjønne, ettersom det ødelegger det. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Vel, folk putter jo stadig vekk ullklær i tørketrommelen.. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 lokeland: Avslappet, fin stil Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 @ SML #752 Hvem tok medaljen din? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Imaginary: Takk Angående ørkenstøvler (fornorsking er ikke alltid like heldig!) ser ikke jeg problemet med å ta dem i bruk nå. Det er 15 grader hos meg og det er etter min målestokk høstvær. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg er ikke klar for høsten! Aner ikke hvor varmt det var, men var sikkert 17-18 grader på morgenen i dag, og ble ikke kaldere utover kvelden. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Synes det er litt koselig jeg da (mest fordi høst = bursdagen min ). Så lenge det ikke bli like kaldt som i fjor. Det var litt drøyt til tider synes jeg. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Vinteren var verre - Brr! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Var egentlig vinteren jeg tenkte på, så det var usannsynlig dårlig formulert av meg Jobbet i 31 minus + fuktighet pga. et nærliggende tjern + vind husker jeg. Lærte meg da verdien av av gode hansker og ullsokker. Så i år blir det både skinnhansker og ullsokker! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg er ikke klar for høsten! Aner ikke hvor varmt det var, men var sikkert 17-18 grader på morgenen i dag, og ble ikke kaldere utover kvelden. lolwut, hvor bor du? Her er jeg heldig om det er 5 grader når jeg skal sykle til bussen, og jeg bor i Vestfold. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Mye du skriver er ufrivillig dårlig formulert Lokeland sånn er det å ha det travelt! Det er da man lærer verdien i slike plagg ja.. Selv om de nesten ikk hjelper i det hele tatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 SML: Personlig likte jeg ikke genseren. Nå vet ikke jeg hvilken kroppsfasong du har, men genseren fikk det til å se ut som du har litt mage som stikker ut på sidene. :/ Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Lokeland: Likte første antrekket bra, ikke fullt så fan av jakken i det andre bildet, men ellers bra. SML: Krasj mtp mønster/striper osv. Enig med Milanjo angående den litt rare fit-en på genseren. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jinxet meg selv i dag. 14 grader og vind. Jeg er ikke klar for høsten! Aner ikke hvor varmt det var, men var sikkert 17-18 grader på morgenen i dag, og ble ikke kaldere utover kvelden. lolwut, hvor bor du? Her er jeg heldig om det er 5 grader når jeg skal sykle til bussen, og jeg bor i Vestfold. Stavanger Lenke til kommentar
SML Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hvem faen vasker slips i vaskemaskin? Pappa som prøver å være husmor, samme fyren som vaska ullgenseren min på kok i vaskemaskinen. Og det er ikke for tidlig å bruke desert boots nå, er dritkaldt om morgenenen og utover dagen Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Mye du skriver er ufrivillig dårlig formulert Lokeland sånn er det å ha det travelt! Det er en grunn til at jeg er en ivrig bruker av Rediger-funksjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå