Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt sterk kontrast på sømmene på buksa, eller så det bra ut.

 

Hva er greia med å brette buksekanten og gå uten sokker?

 

Ser bra tryhard ut. :dontgetit: Haha.

Oppbrettet bukse synes jeg ser bedre ut, dessuten kan det fort bli varmt uten nå.

Sokker i loafers ser bare DUST ut.

Kall meg dust, men jeg kan faktisk finne på å kjøre sokker i loafers. Synes ikke det er særlig behagelig å gå hos kompiser barbent.

Lenke til kommentar

Lokeland: Så veldig bra ut. Likte ikke den brune jakken desverre, men den andre så veldig fin ut. Buksene så greie ut, men de var veldig lange og det hadde gjort seg å få lagt de opp. Har også sansen for shawl collar gensere. Må legge til at det var noen fantastiske sko du hadde fått deg.

Lenke til kommentar

Opplegging står på lista, men modern har symaskinen stua vekk på et eller annet lager, så jeg kan ikke gjøre annet å vente på at hu får fingern ut. =/

Er glad i shawl collars selv. Er bare en møkkagenser med en 50/50 mix av acrylic og bomull, men derfor er den heldigvis ikke for varm heller. Må si jeg ble imponert over skoene. Og å få dem på iløpet av 5 dager var heller ikke feil!

Lenke til kommentar

Litt sterk kontrast på sømmene på buksa, eller så det bra ut.

 

Hva er greia med å brette buksekanten og gå uten sokker?

 

Ser bra tryhard ut. :dontgetit: Haha.

Oppbrettet bukse synes jeg ser bedre ut, dessuten kan det fort bli varmt uten nå.

Sokker i loafers ser bare DUST ut.

Kall meg dust, men jeg kan faktisk finne på å kjøre sokker i loafers. Synes ikke det er særlig behagelig å gå hos kompiser barbent.

Det er noe helt annet, jeg også bruker/har med meg sokker i loafers/seilere når jeg skal til kompiser fordi jeg ikke liker å gå barbent.

 

Lokeland: Likte den brune jakka best :) buksene hadde vært finere om de ikke hadde vært oppbrettet(men det er du jo allerede klar over) er også finere med lissene innenfor skoene, synes jeg. Men dette er bare pirk, for alt i alt var det et pent antrekk :)

Endret av SML
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...