Vargan Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Hva er greia med å brette buksekanten og gå uten sokker? Ser bra tryhard ut. Haha. Endret 6. september 2010 av Vargan Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Hva er greia med å brette buksekanten og gå uten sokker? Ser bra tryhard ut. Haha. Det er loafers, hvem går med sokker i loafers? Går du med sokker i sandaler også? Endret 6. september 2010 av Jørgen Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 fkm: Du som er så opptatt av å følge klær med årstiden, burde vite at sommeren er over nå. lol. Vennligst henvis meg til et sted hvor jeg uttaler at jeg er opptatt av "å følge klær med årstiden". Lenke til kommentar
SML Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hva er greia med å brette buksekanten og gå uten sokker? Ser bra tryhard ut. Haha. Oppbrettet bukse synes jeg ser bedre ut, dessuten kan det fort bli varmt uten nå. Sokker i loafers ser bare DUST ut. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg gikk til skolen med kun en piqué i dag. Når solen skinner er det faktisk akkurat varmt nok, men er glad jeg ikke må gå ute i mer enn 3-4 minutter før jeg er i forelesningsalen. Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) lokeland: ser bra ut likte best jakken på første bildet Endret 6. september 2010 av endtrax Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Stilige antrekk, lokeland. Buksa var ålreit, skulle hatt noe lignende selv. Hvilken bukse er det? Likte dog ikke den massive oppbrettinga av buksa. Ga for stor kontrast imo. Har litt sansen for de skoa der. Må se om jeg får skaffa meg noen stilige sko i samme stilen snart. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Litt sterk kontrast på sømmene på buksa, eller så det bra ut. Hva er greia med å brette buksekanten og gå uten sokker? Ser bra tryhard ut. Haha. Oppbrettet bukse synes jeg ser bedre ut, dessuten kan det fort bli varmt uten nå. Sokker i loafers ser bare DUST ut. Kall meg dust, men jeg kan faktisk finne på å kjøre sokker i loafers. Synes ikke det er særlig behagelig å gå hos kompiser barbent. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Lokeland: Så veldig bra ut. Likte ikke den brune jakken desverre, men den andre så veldig fin ut. Buksene så greie ut, men de var veldig lange og det hadde gjort seg å få lagt de opp. Har også sansen for shawl collar gensere. Må legge til at det var noen fantastiske sko du hadde fått deg. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Opplegging står på lista, men modern har symaskinen stua vekk på et eller annet lager, så jeg kan ikke gjøre annet å vente på at hu får fingern ut. =/ Er glad i shawl collars selv. Er bare en møkkagenser med en 50/50 mix av acrylic og bomull, men derfor er den heldigvis ikke for varm heller. Må si jeg ble imponert over skoene. Og å få dem på iløpet av 5 dager var heller ikke feil! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Mens dere kan kose dere med Arlingtons er mine på vei tilbake igjen. Regner dog med å få et nytt par i en mer passende størrelse da ... Btw, lokeland, bretten likte jeg ikke, liker ikke slike gensere og den nederste jakka er jeg ikke fan av. Ellers var det jo fint. Lenke til kommentar
SML Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Litt sterk kontrast på sømmene på buksa, eller så det bra ut. Hva er greia med å brette buksekanten og gå uten sokker? Ser bra tryhard ut. Haha. Oppbrettet bukse synes jeg ser bedre ut, dessuten kan det fort bli varmt uten nå. Sokker i loafers ser bare DUST ut. Kall meg dust, men jeg kan faktisk finne på å kjøre sokker i loafers. Synes ikke det er særlig behagelig å gå hos kompiser barbent. Det er noe helt annet, jeg også bruker/har med meg sokker i loafers/seilere når jeg skal til kompiser fordi jeg ikke liker å gå barbent. Lokeland: Likte den brune jakka best buksene hadde vært finere om de ikke hadde vært oppbrettet(men det er du jo allerede klar over) er også finere med lissene innenfor skoene, synes jeg. Men dette er bare pirk, for alt i alt var det et pent antrekk Endret 6. september 2010 av SML Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Legg heller opp buksene lokeland, det blir for mye brett for min del. Ellers ser det bra ut. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Legg opp buksene x 4 - skjønner tegninga Det er kun nødløsning for at buksa ikke skal krølle seg oppover benet. SML: Takler ikke å ha lissene stappet ned i skoene. Jakken og trenchen er for øvrig vist før. Men takk for respons Endret 6. september 2010 av lokeland Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 SML: Liker egentlig comboen, men jeg synes det blir for mye med v-en rundt halsen. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 SML: Det ble litt mye for min del. Skjorten harmonerer ikke med slipset og genseren. Bytt den ut med en litt mer nøytral skjorte, og jeg tro det blir seende veldig bra ut. Skjorta i seg selv likte jeg veldig godt. Hvor er den kjøpt? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 SML: pene plagg, men ble litt mye med ruter og striper osv. Lenke til kommentar
SML Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Husker ikke helt hvor jeg kjøpte den, tror jeg fikk den i gave. Merket er Redwood hvertfall Lenke til kommentar
nybb Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Skjorta var herlig SML, slipset passet også overraskende bra til skjorta. Men desverre klarer jeg ikke like genseren din.. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hvem faen vasker slips i vaskemaskin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå