Lekr Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Kunne vært fra jenteavdelingen? Nei. Hehe, kanskje ikke, men den rosa buksa og de lilla skoene var drøyt. Vanskelig å se hvorfor skjorta skal få mest pepper. Jeg er heller ikke noen tilhenger av å brette opp buksa, men det blir bare pirk i forhold. 1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Skoene og buksa er ikke ille, selv om fargene kan være litt spesielle. Skjorta derimot så ut som noe et romvesen kunne hatt på seg. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Enig med KongKake ang skjorten. Resten var kurant. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Litt vel sommerlig nå, spar det. Skjorta var dessuten småharry, men fine bukser. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg trodde aldri jeg ville få se et bilde av deg i en sånn skjorte, Jonas. Den var ikke fin. Resten er det. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jonas, skal det være en spøk? Lenke til kommentar
nybb Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Utrolig stygg skjorte. Til og med skjortene som småbarnsfedre i midten på 30-årsalderen bruker når de er på søndagstur med kona og barna er penere. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Mange småbarnsfedre bruker da flotte skjorter på søndagstur. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Sikkert, men ikke her hvor jeg bor.. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hadde du på det idag? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Likte det Jonas. Fin skjorte! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hadde du på det idag? Nei, hadde buksene, men med en hvit skjorte fra Zegna og en sort cardigan fra Filippa K. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Ah ok, synes jeg så noen med rose bukser på bussen. Btw litt kaldt med oppbrettede chinos? Fryser i frakken min jeg... Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg tok ikke bussen, så det må ha vært noen andre Og nei, det var ikke for kaldt Blir varmt i solen vet du. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Kan ha sammenheng med at jeg er forkjølet lol Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg fryser som søren selv jeg. Om morningen fryser jo de fleste, men jeg fryser også når solen er på sitt sterkeste. Det begynner å bli kaldt nå! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Pyser. Jeg går fortsatt rundt i pique. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Pique og loafers er ikke feil Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 fkm: Du som er så opptatt av å følge klær med årstiden, burde vite at sommeren er over nå. lol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå