Xtra Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Jeg synes skjortene til Selected Homme (slim-fit) er sånn som H&M sine: Helt grei kvalitet til en grei pris (399), men ellers har jeg ikke mye erfaring med klær fra Selected (Homme). Vesten så litt "slapp" ut.. sikkert litt enklere med fit-pic på den. Endret 4. september 2010 av Xtra Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Takk gutter! Pat: Bleker ikke håret, nei, men ser litt sånn ut på bildet Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Kongsberg, men uttalte meg kanskje litt feil. Alt det andre jeg finner har enten store logoer og sånt eller rart mønster/farger. Den siste linja likte jeg å høre. Sier bare: Ta toget til Oslo. Er ikke rart du sliter om du prøver å handle klær i Kongsberg. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Takk gutter! Pat: Bleker ikke håret, nei, men ser litt sånn ut på bildet Det ser veldig bleket ut. Men jeg hadde litt av samme problemet da jeg var ung (høhø), om sommeren fikk jeg nesten helt hvitt hår. Haawy: Ser fint ut, ikke superfan av vesten, men. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Ja, men bildet lyver, ser ikke så lyst ut i virkeligheten, har egentlig litt flere fargetoner. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Ser kurant ut det Haawy, men er det nederste bildet en vest? Jeg er ikke så glad i vest annet enn "dressvest" da. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Synes buksene var kule Jonas, men skjorten falt virkelig ikke i smak. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Det outfitet der vet jeg ikke helt om jeg hadde turt å pulle... Så litt merkelig ut. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Bytt ut skjorten med noe annet, så hadde det garantert sett bedre ut. Skjorten var litt vel "over the top". Lenke til kommentar
SML Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jonas.: dropp skjorten, mønsteret var stygt. Buksene og skoa kan pulles off med en annen skjorte !! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg ville nok heller brukt en hvit skjorte til den buksa, men det er bare meg da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jonas, om du virkelig vil gå med den skjorta så er det jo ingen som hindrer deg, men som flere har sagt her så er det kanskje litt "overload", på en måte. Jeg mener, med mindre du skal i et 70-tallsinspirert harryparty, så. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Det blir litt vel mye Jonas, men buksene i seg selv er veldig pene! Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Ser kurant ut det Haawy, men er det nederste bildet en vest? Jeg er ikke så glad i vest annet enn "dressvest" da. Det er en vest, ja. Vet ikke helt selv om jeg liker det, men akkurat nå så vil jeg prøve meg fram med litt forskjellige plagg for å finne ut nettopp hva jeg liker eller ikke liker. Lenke til kommentar
Slim Charles Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jonas: Dritstygg skjorte, men tror heller ikke du er seriøs. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Neivel, jeg synes selv skjorten er rimelig rå, men er jo ikke keen på at alle andre skal synes jeg er stygg heller, så får se. Hvit skjorte er uaktuelt, blir altfor lyst, må være med en navy genser eller noe lignende over i så fall. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Skjorta var ikke verst, både den rosa buksa, de lilla skoene og solbrillene var verre. Kunne vært fra jenteavdelingen? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Kunne vært fra jenteavdelingen? Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå