Coa Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Vowels: Likte ikke t-skjorten. Jakken fikk jeg ikke noe særlig inntrykk av. Buksene så for så vidt greie ut. Alt i alt funket det ikke helt i mine øyne. Henrik C: Likte skoene! Får selv et par av de nederste i posten om dager. SML: Den stripete cardiganen var så som så, men ellers likte jeg det godt. Det var da noen fantastiske sko du hadde fått deg! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 SML, hvor kjøpte du v-halsen? Og til hvilken pris? Lenke til kommentar
SML Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) IC Factory (tror den heter det) i Norwegian Outlet rett siden av Gant butikken. Original prisen var 1000 utenfor outlet, fikk den for 500. edit: IC factory het det. Endret 4. september 2010 av SML Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Geil: Likte det veldig godt! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Veldig pent, geil! Må si jeg likte buksen fra ToS og flasken Laphroaig best Lenke til kommentar
geil Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Takker! thrice: Er vel enig der. I tillegg har jeg en greie for det bredstripete slipset Flaska er egenfeiring da jeg fikk ja på leilighet på torsdag. Prøvesmaking ordnes på Majorstuen e/avtale. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Usikker på buksen fra H&J. Kontrastsømmene så litt småharrye ut. Resten var pent. Liker også at du ikke lar en anledning til å poste sexeh bebbss gå fra deg. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Flaska er egenfeiring da jeg fikk ja på leilighet på torsdag. Prøvesmaking ordnes på Majorstuen e/avtale. Du skal være forsiktig med hva du sier. Plutselig har du en raring(meg) på døra med lua i hånda, som vil ha et glass whisky å varme seg på i kulda. Edit: Jonas Fra anklene og opp ser det bra ut. Ville valgt noen mørkere sko. Endret 3. september 2010 av thrice Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Er ikke helt fan av den klaffen eller hva det er selv, men for 299,- () så var ikke det noe problem. Fikk du den jakken for 299,. på H&M? :O Jeg betalte jo 800,. Lenke til kommentar
geil Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 fkm: hadde samme bekymring selv før jeg prøvde den, men de er langt mindre fremtredende når buksa er på thrice: haha, du skulle nok fått smake. Tror jeg har for enhver smak. Jonas.: Ikke helt solgt på solbrillene, men ellers veldig pent. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Ikke dum den KongKake, regner med at den blir ganske fin med stilen din. "Enig med det meste sagt over her, ikke fan av jakken og hvit v-genser er ikke på toppen av min ønskeliste. " Nå må du bestemme deg Henrik? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Er ikke helt fan av den klaffen eller hva det er selv, men for 299,- () så var ikke det noe problem. Fikk du den jakken for 299,. på H&M? :O Jeg betalte jo 800,. Den kostet opprinnelig 599,-, men takket være en snill elevkatalog vi fikk utdelt på skolen så fikk jeg tak i fire rabattlapper på -50% hver. Btw, det er ikke samme jakke, bare se på kragen etc. Endret 3. september 2010 av KongKake Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Jonas. bleker du håret? Antrekket ser bra ut, loafers fra liverpool? @geil fått deg leilighet på majorstuen? Da må du komme på besøk hit da Endret 4. september 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
SML Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Geil: pent Jonas: lite schpa antrekk, er sweff onepiece og uggs som gjelder. neida, liker det. Spesielt lilla loafers Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Ser bra ut geil! Jonas stjeler vel som vanlig bilder fra Facebook og sier at det er han for å få creds. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Haawy: Så greit ut det. Har dog dårlig erfaring med Selected Homme. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 JEg skal huske på det til neste gang! MEn da tror ejg at jeg må utenbys, fordi det der var det eneste jeg fant her av den typen klær... Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Kongsberg, men uttalte meg kanskje litt feil. Alt det andre jeg finner har enten store logoer og sånt eller rart mønster/farger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå