thrice Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Helt forferdelige desert boots og jakke, Henrik. Avbestill med en gang! Edit: Likte antrekket ditt. Og skoene seff! Endret 26. august 2010 av thrice Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Liker antrekket ditt Jonas (kunne dog bretta ned buksa ettersom jeg ikke ser poenget hvis det er så kjølig at du må bruke trench), liker skoa dine KongKake. Irriterer meg at jeg aldri kommer over slike tilbud/ran. Endret 26. august 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Fine bukser fkm. Og ikke minst en god pris. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Enig med Henrik, men noen av sømmene er jo litt skeive, eller er jeg totalt blind? Skulle gjerne sett fitpic også. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg vet ikke helt hva du mener med skeive, men om du snakker om stingene er det sånn håndsting ser ut. Om du snakker om sømmene er det du som ser feil. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Mente selvfølgelig stingene, det var litt dårlig formulert av meg. Men om det er håndsydd gikk jeg bare utifra at det ville være lagt mer tid i å få stingene rettere enn hva jeg ser på bildet. Uansett er det jo fine bukser, det skal jeg ikke si noe på. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Som sagt, det er sånn stort sett all håndsøm ser ut. Hvis man absolutt MÅ ha rette sting syr man med maskin, men da er man jo tilbake til problemene det medfører. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Ser den. Men med den lille erfaringen jeg har med sying (fra ungdomsskolen hvor jeg sydde en fantastisk fin poncho til en dukke!) trodde jeg det skulle være litt mer nøyaktig. Men same shit, så det kun ved å studere bildet. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Skjeve sting er vel litt av sjarmen med håndsydd? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Det har vel blitt sagt lengre oppe alt? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 "Too many mistake the mundane consistency of a machine-made finish for superior quality, while presuming the subtle variations of finely crafted handwork to be a sign of inferior effort." Lenke til kommentar
SML Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 PatSharpX: Veldig fin, synes den sitter bra. Regner med at fkm kan si noe mer her Milanjo: Likte alt bortsett den rødrosa henleyen og den stripete cardiganen. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Ser bra ut Pat og Milanjo! Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Fin blazer. Bittelitt for lang i arma bare? Lenke til kommentar
nybb Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Miljano: Synes du har utviklet en pen klesstil. Ligner mye på min, bare at min går litt mer i piqué og v-hals Ellers likte jeg ikke cardiganen i det hele tatt, sorry Jeg liker dem bedre ensfarget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Takker og bukker thrice og nybb. Litt rart at det plagget jeg velger ut mer eller mindre selv er det som faller minst i smak. Pyttsan. Cardiganen sitter godt og passet i mine øyne fint til de brune buksene. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Imaginary: Pen jakke. Har lyst på en tilsvarende selv, og vil være noe av det første jeg kommer til å jakte på når jeg kommer til USA Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Patrick: Digger blazeren, og flott farge på buksene. Pads kan være veldig kult, men vet ikke helt hvor godt jeg liker det på den blazeren. Milanjo: Henleyene ser greie ut. Denimjakken ser også bra ut, det er utrolig kult hvis man ombinerer det riktig. Buksene ser fine ut, samme med cardiganen. Imaginary: Fin jakke, tror jeg har sett på samme selv faktisk. Og regner med at det ble en veldig god pris, blir vel i underkant av 800 kroner? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Milanjo: Liker kjøpene. Mye der som er flotte basisklær å ha i skapet. Det eneste jeg ikke likte den sorte buksa (7) og er litt usikker på den blå-stripete cardigan (8). Imaginary: Finn fram kamera å gjør oss klokere på hva du egentlig har kjøpt. Jeg synes ihvertfall fronten på en jakke er litt mer interessant å se enn baksiden Endret 1. september 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå