Funkmasterfleksnes Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Eller bare ha nøkkelen utenfor huset i en liten boks med kode som sitter på veggen, veldig hendig! Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) De få nøklene jeg har har jeg i lommeboka. Slipper riper og "klirr-klirr" da. Når jeg flytter for meg selv får jeg heller skaffe meg en RFID eller fingeravtrykkslås. Det beste med å ha nøkler i lommeboken, er at du sannsynligvis har et bankort med navn samme sted. Da er det bare for uærlige Terje, som knabbet lommeboken din, å ringe 1880; få addressen din og låse seg inn. Endret 25. august 2010 av Jude Quinn Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Evt. så får han den gleden av å kunne låse seg inn i skoleskapet mitt. Husnøkkel har jeg ikke, i og med at det så og si alltid er noen hjemme. Lenke til kommentar
SML Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Thrice: Veldig fine sko, må nesten bestille et par jeg og ! Endret 25. august 2010 av SML Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Eller bare ha nøkkelen utenfor huset i en liten boks med kode som sitter på veggen, veldig hendig! Eller bare ha et nøkkelknippe i lommen, som 99 % av alle andre mennesker har uten å ha noe problem med det. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Putt nøklene i sekken/bagen din om nøklene riper opp telefon/whatever. Tar jo bare opp unødvendig plass å ha en slik "nøkkellommebok" i lommen. Dessuten er det ikke meningen at en under 80år skal ha en sånn. Greit at gamle ting er kewlt, men det betyr ikke at alt bestefar har er det. Thrice: Fine sko, terningkast 5 Endret 25. august 2010 av Vowels Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Sykt fete sko, Kongkake! Kanskje det er håp for dere streetwear-ungdommen enda Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hahaha. Fine sko, og de samme havner vel hjemme hos meg om et par ukers tid! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Ja, de er nice. Gleder meg til å prøve ut noe annet enn kicks. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Eller bare ha nøkkelen utenfor huset i en liten boks med kode som sitter på veggen, veldig hendig! Eller bare ha et nøkkelknippe i lommen, som 99 % av alle andre mennesker har uten å ha noe problem med det. Jeg slutta med det etter at det gikk hull i alle bukselommene mine. Nøkler har jeg i lommeboka. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Hull i lommene etter å ha gått med nøkler ? Noe sånt har jeg aldri opplevd og jeg har alltid gått med et nøkkelknippe i lommen, alltid den samme lommen også. Kanskje det har noe med kvaliteten på buksene dine å gjøre. Edit: Leif Endret 26. august 2010 av Hamar17 Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Skjedd faktisk samtidig som at han var all over the news Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Fine sko Jonas. Liker også trenchen, men det virker litt feil med trenchcoat og hvite plims. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Takk for det! Vet skoene ikke passer helt med resten, men dette var før jeg fikk Arlingtonsene, og alternativet var derfor suede loafers, som ikke ville ha blitt så fine i dette været.. Gikk for det meste med trenchen åpen uansett. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Liker skoene Jonas. Trenchcoat og hvite plims derimot, ikke noe god kombinasjon i mine øyne. Buksene var litt i overkant trange, men det er nok en smakssak. Lenke til kommentar
SML Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Liker skoene Jonas. Trenchcoat og hvite plims derimot, ikke noe god kombinasjon i mine øyne. Buksene var litt i overkant trange, men det er nok en smakssak. This Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hva skal du med fire like jakker? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Ser fire Liddesdales jeg, Henrik.. Men den var i hvert fall fin Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Gjorde en liten feil! Fikset nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå