robbsi Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Glad at jeg bare går forkurs og kun har behov for matte og fysikkbøker. 2. VGS her. 2 bøker i fysikk, 2 i biologi, 2 i kjemi, 1 i matte, 2 i spansk, 1 i historie og 1 i norsk.(+skrivebøker) Så du er heldig Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 robbsi: Har du ikke skap på skolen? Og uansett om du ikke har det, kan jeg ikke se for meg at du drar med deg så mange bøker hver dag.. Runarbs: Fin veske, men tror det hadde blitt litt lite plass for min del.. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Om jeg må drasse på mer enn 1 stor bok går jeg heller over til ryggsekk. 6 bøker i en bag høres ut som selvpining. Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 robbsi: Har du ikke skap på skolen? Og uansett om du ikke har det, kan jeg ikke se for meg at du drar med deg så mange bøker hver dag.. Runarbs: Fin veske, men tror det hadde blitt litt lite plass for min del.. Neida, har ikke alle de fagene hver dag da. Men når jeg har fysikk, kjemi, matte, historie og spansk på en dag så blir det faktisk 8 bøker på den dagen. Liker å ha bøkene hjemme så jeg kan kose meg med noe ordentlig lesestoff hvis det ikke er noe annet å finne på Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 thrice: Jeg er ikke så glad i quilted, men den ser bra ut, det tatt i betraktning Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg må si at jeg ikke helt får meg til å like jakken... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Veldig bra, thrice. Hvordan er den på? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Runarbs: Enkelt, men pen. Kunne kjøpt den selv faktisk. thrice: Er ikke verdens største tilhenger av quiltede jakker (får lett assosiasjon til eldre), men hva med å poste et fitpic? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 thrice: Meget pen, tror jeg bestiller en selv - eventuelt en Chelsea Sportsquilt. Lokeland: (får lett assosiasjon til eldre) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Lokeland: (får lett assosiasjon til eldre) Se der fikk jeg den slengt tilbake Den har faktisk en praktisk funksjon, og det er å forhindre at nøklene riper opp mobilen ettersom jeg har en teit vane med å legge nøklene i samme lomme som mobilen. Endret 24. august 2010 av lokeland Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 thrice: Jeg er ikke så glad i quilted, men den ser bra ut, det tatt i betraktning What he said. lokeland: Nøkkelskap i lommeversjon? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Thrice: Har samme jakken selv, så jeg må jo nesten like den! Hvor er skotrærne fra? Lokeland: Skjønner ikke poenget, og den yngste personen jeg har sett bruke det er vel rundt 70. Men for all del... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Veldig bra, thrice. Hvordan er den på? Den er helt grei. Litt mer avslappet i passformen enn hva jeg er vant til, men funker fint med en half-zip som jeg brukte i dag. Thrice: Har samme jakken selv, så jeg må jo nesten like den! Hvor er skotrærne fra? Skotre er fra Charles Thyrwitt kjøpt gjennom amazon.co.uk thrice: Er ikke verdens største tilhenger av quiltede jakker (får lett assosiasjon til eldre), men hva med å poste et fitpic? Kunne sagt det samme om nøkkelknippet ditt Fit-pic er så pes. Orker ikke bare for å vise frem en jakke. Et antrekk derimot hadde vært noe annet. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jakka er fin, men får som enkelte her assosiasjonar til litt eldre menn, i dette tilfellet sjefen min på ein av jobbane mine. Det er ein del som klarar slike jakker utmerket, men det vil jo også vere lettare å sjå om du postar eit heilt antrekk. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Fin jakke Thrice! På tide jeg bestiller en snart selv. Lokeland: Virker litt unødvendig imo, føler mobil og lommebok tar nok av plass Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg har store lommer slik at 2 hender kan få plass Har en heftig ripe i skjermen på iPhonen, lagt av nøklene mine, så det måtte til. Dog, koster bare 30kr, så det er i grunnen ikke et stort tap om det viser seg å være pes. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Likte verken jakka eller den nøkkelgreia. Har ikke sett en slik nøkkelgreie siden faren min hadde en på 90-tallet. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 lokeland: Godset nøkkelen var jævlig stygg. Ellers er jeg en av de som har sansen for å ha nøklene samlet slik. Det må være orden vet du. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Orden er koselig, ja Nøkkelen får du mene det du vil om Men husker mormor hadde noe sånt, men dog med en skinnpung. Syntes alltid det var praktisk jeg, ettersom jeg avskyr lyden av nøkler som sier *klirr-klirr*. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 De få nøklene jeg har har jeg i lommeboka. Slipper riper og "klirr-klirr" da. Når jeg flytter for meg selv får jeg heller skaffe meg en RFID eller fingeravtrykkslås. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå