Lekr Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Blå, eller et nytt slips. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) På store karer synes jeg at det ser best ut med en litt avslappet klesstil, altså en grei skjorte/tee, et par fine jeans/chinos i regular-fit (muligens loose-fit, bare ikke baggy) og noen fine sko. Jeg stiller meg faktisk i andre enden. Hvis man er stor kan man redde mye av inntrykket med penere klær. Gjerne en form for bomullsbukser, skjorte med vertikale striper og blazer o.l. Man trenger ikke å se spesielt formell ut med de klærne. Favoritt blazeren min er i en mørk grønnfarge og funkerer fint med jeans og v-hals såvel som skjorte. Endret 21. august 2010 av thrice Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 olsen_st: de skoene kunne like gjerne vært gratis, likte de ikke. tjoste: likte alle skjortene utenom den siste, ikke noen fan av krager som skiller seg fra resten av skjorta. lokeland: t-skjorta falt ikke i smak, likte ikke tredelinga. Buksa er det vanskelig å si noe om, litt stor? Slipset ser ok ut. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Olsen_st: Likte ikke skoene. Jeg liker stort sett ikke loafers som ikke er i suede, og sålen var ikke pen. Tjoste: Fine skjorter. Endret 21. august 2010 av fkm Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) lokeland: t-skjorta falt ikke i smak, likte ikke tredelinga. Buksa er det vanskelig å si noe om, litt stor? Slipset ser ok ut. Kosta 60kr, så jeg måtte bare ha den. Måtte prøve noe annet, for en gangs skyld. Buksa er i str. 28 i livet og modellen "super skinny", så det skal vel godt gjøres å finne noe bedre. Men den sitter bedre om jeg bretter opp. Da sitter den mer som den vil gjøre etter at jeg har funnet moderns symaskin og får lagt den opp. Slipset er jo bare basic rødt twill, men er jo greit å ha i arsenalet til halv pris. Endret 21. august 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 lokeland: t-skjorta falt ikke i smak, likte ikke tredelinga. Buksa er det vanskelig å si noe om, litt stor? Slipset ser ok ut. Kosta 60kr, så jeg måtte bare ha den. Måtte prøve noe annet, for en gangs skyld. Buksa er i str. 28 i livet og modellen "super skinny", så det skal vel godt gjøres å finne noe bedre. Men den sitter bedre om jeg bretter opp. Da sitter den mer som den vil gjøre etter at jeg har funnet moderns symaskin og får lagt den opp. Slipset er jo bare basic rødt twill, men er jo greit å ha i arsenalet til halv pris. Mulig buksa bare er i lengste laget Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Det skal jeg love deg den er! Men som sagt skal jeg få sydd den opp, og det er snakk om en god del også. Og ved tanke på at den kun kosta 130kr kan jeg ikke klage. Endret 21. august 2010 av lokeland Lenke til kommentar
SML Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Olsen_st: er enig med fkm angående loafers som ikke er semskede. Dessuten liker jeg ikke skinnsko (sko generelt) med firkantet tupp. tjoste: likte alle skjortene. lokeland: likte ikke t-skjorta, likte ikke tredelingen eller lomma på den. Buksene var litt for lange, ellers ser det jo greit ut slipset var så som så, klarer ikke helt å sette ord på det, men det er et eller annet som ikke stemmer med det. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Som sagt skal buksene legges opp, og hva er det du ikke liker ved det? Det fremstår veldig shiny på bildet, hvis det var det du siktet til. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) tjoste: Ser bra ut, og tror alle kan være nyttige å ha. Hvis du ikke har mange skjorter fra før av ville jeg kanskje vurdert noen flere ensfargete eller med striper før den med kontrastkrage, men ellers ser det ut til å bli et bra kjøp. lokeland: fint slips. Buksene ser ut til å sitte godt, og blir nok bra når du får lagt de opp litt, men ikke superfan av t-skjorten. Endret 22. august 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
SML Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Som sagt skal buksene legges opp, og hva er det du ikke liker ved det? Det fremstår veldig shiny på bildet, hvis det var det du siktet til. Ja, var litt shiny sikkert bildet som lyver. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Tjoste: Likte skjortene. Svært pen, spesielt den nederste. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Runarbs: Likte den godt. Kunne tenkt meg noe lignende selv. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Runarbs: Ikke dum den. Hvor mye får du plass til? Klarer du laptop pluss to bøker? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Runarbs: Ikke dum den. Hvor mye får du plass til? Klarer du laptop pluss to bøker? Fikk ihvertfall plass til en litt kraftig 15.4 tommers laptop, matteboka og kladdeboka. Men da tok laptopen ca 3/5 av plassen. Målene på bagen er: Width 15inch X Height 11.5inch X Depth 3.5inch. Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Fin bag. Har litt smålyst på noe lignende selv, men da må jeg ha en som er ganske så mye større enn det der hører jeg. Det blir fort 6 bøker(++) + pc og dvs. andre ting jeg må drasse på hver dag... Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Glad at jeg bare går forkurs og kun har behov for matte og fysikkbøker. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Er interessert i noe lignende selv. Trenger bare å ha med en bok om gangen da, i tillegg til kladdebøker og piss, så kanskje jeg investererer i en slik bag jeg òg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå