Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På store karer synes jeg at det ser best ut med en litt avslappet klesstil, altså en grei skjorte/tee, et par fine jeans/chinos i regular-fit (muligens loose-fit, bare ikke baggy) og noen fine sko.

Jeg stiller meg faktisk i andre enden. Hvis man er stor kan man redde mye av inntrykket med penere klær. Gjerne en form for bomullsbukser, skjorte med vertikale striper og blazer o.l. Man trenger ikke å se spesielt formell ut med de klærne. Favoritt blazeren min er i en mørk grønnfarge og funkerer fint med jeans og v-hals såvel som skjorte.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

olsen_st: de skoene kunne like gjerne vært gratis, likte de ikke.

tjoste: likte alle skjortene utenom den siste, ikke noen fan av krager som skiller seg fra resten av skjorta.

lokeland: t-skjorta falt ikke i smak, likte ikke tredelinga. Buksa er det vanskelig å si noe om, litt stor? Slipset ser ok ut.

Lenke til kommentar

lokeland: t-skjorta falt ikke i smak, likte ikke tredelinga. Buksa er det vanskelig å si noe om, litt stor? Slipset ser ok ut.

Kosta 60kr, så jeg måtte bare ha den. Måtte prøve noe annet, for en gangs skyld.

Buksa er i str. 28 i livet og modellen "super skinny", så det skal vel godt gjøres å finne noe bedre. Men den sitter bedre om jeg bretter opp. Da sitter den mer som den vil gjøre etter at jeg har funnet moderns symaskin og får lagt den opp.

Slipset er jo bare basic rødt twill, men er jo greit å ha i arsenalet til halv pris.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Kosta 60kr, så jeg måtte bare ha den. Måtte prøve noe annet, for en gangs skyld.

Buksa er i str. 28 i livet og modellen "super skinny", så det skal vel godt gjøres å finne noe bedre. Men den sitter bedre om jeg bretter opp. Da sitter den mer som den vil gjøre etter at jeg har funnet moderns symaskin og får lagt den opp.

Slipset er jo bare basic rødt twill, men er jo greit å ha i arsenalet til halv pris.

Mulig buksa bare er i lengste laget :)

Lenke til kommentar

Olsen_st: er enig med fkm angående loafers som ikke er semskede. Dessuten liker jeg ikke skinnsko (sko generelt) med firkantet tupp.

tjoste: likte alle skjortene.

lokeland: likte ikke t-skjorta, likte ikke tredelingen eller lomma på den. Buksene var litt for lange, ellers ser det jo greit ut :) slipset var så som så, klarer ikke helt å sette ord på det, men det er et eller annet som ikke stemmer med det.

Lenke til kommentar

tjoste: Ser bra ut, og tror alle kan være nyttige å ha. Hvis du ikke har mange skjorter fra før av ville jeg kanskje vurdert noen flere ensfargete eller med striper før den med kontrastkrage, men ellers ser det ut til å bli et bra kjøp.

lokeland: fint slips. Buksene ser ut til å sitte godt, og blir nok bra når du får lagt de opp litt, men ikke superfan av t-skjorten.

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...