PatSharpX Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Den var ganske kul den genseren der Homme! Hvor er det man får Humör i Oslo? Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Homme, den tror jeg hadde blitt slakta hvis det var en newbie som la ut. Men vi får se etter hvert. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Homme Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Genseren har en utrolig fit faktisk, og strammer littebitt under rompen =) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Personlig ville jeg kanskje brukt noe ensfarget under den, siden den har flere farger, men det er kanskje bare meg? @Spetz fete bukser, og god pris på dem også. Hadde håpet å få kjøpt noen sånne før Påsken, men ser ikke ut til at jeg rekker det. Endret 1. april 2009 av GnoMiz Lenke til kommentar
Homme Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Brukte den i går med en tskjorte i sort og gull fra 2angel faktisk, funka som faen. Tskjorten som er under på bilde var bare den jeg hadde på der og da. Spetz: kule jeans Endret 1. april 2009 av Homme Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Antrekket til bebeluv var godkjent. Intet slips trekker ned, som alltid. Genseren til Homme var grufull, ser ut som noe man så på loppemarked på 80-tallet. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg må si meg enig med psilocybe. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Antrekket til bebeluv var godkjent. Intet slips trekker ned, som alltid. Genseren til Homme var grufull, ser ut som noe man så på loppemarked på 80-tallet. Har fått inntrykk av at du kler deg utrolig pent, siden du er veldig opptatt av slips. Post gjerne et bilde i bildetråden Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Antrekket til bebeluv var godkjent. Intet slips trekker ned, som alltid. Genseren til Homme var grufull, ser ut som noe man så på loppemarked på 80-tallet. Har fått inntrykk av at du kler deg utrolig pent, siden du er veldig opptatt av slips. Post gjerne et bilde i bildetråden Tror vel han mener at om en bruker skjorte, så skal en bruke slips også...in which I disagree! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 @psilocybe ganske stilig det der, hvilken sammenheng skal du bruke det i? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Fra forrige lørdag, var ute på restaurant med en kompis som fylte 30 år. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 psilocybe: Vesten og slipset fra pent, men skjorten var grufull. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Psilocybe - Likte heller ikke skjorten, likte ikke mønsteret som var på. Men det er jo bare en smakssak, sikkert flere som syntes den er rå. Ser ikke noe å utsette på slipset og vesten, fint Ang. ørepynten er jeg ikke like begeistret hehe Homme: Likte best det første antrekket. Kan ikke helt se for meg selv i hvite bukser, men du passet det. Slipset og skjorten var pen, hvor fra? Andre bildet var også nice, tviler på at jeg selv kunne pullet noe slikt off, nice. Digga forresten de røde Alife skoene, vil ha meg slike om litt. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 psilocybe: kult antrekk. Skjorten var vel ikke det som kan kalles "pen", men jeg syntes den var stilig og ganske kul Slipset passet bra! Homme: Pene antrekk Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) psilocybe: Skjorten likte jeg ikke, er mest glad i plaine skjorter. Ellers så det fint ut. Homme: Første bilde er den stilen jeg forbinder deg med Men jeg har enda ikke fått dratt frem de hvite buksene enda, synes det blir litt for tidlig. Det andre bilde var rått! AnewZ: Har ikke så mye å si her, helt greit vanlig casual antrekk. Mye aktivitet her nå! Endret 2. april 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
Homme Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Enig at det er litt tidlig, men når jeg kan sitte ute på cafe i over 15grader og strålende sol, gjør jeg noen unntak. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Likte det andre antrekket ditt Homme. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Likte begge antrekkene til Homme, pluss skoene. AnewZ var helt ok, litt kjedelig kanskje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå