Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig ville jeg kanskje brukt noe ensfarget under den, siden den har flere farger, men det er kanskje bare meg?

 

@Spetz fete bukser, og god pris på dem også.

Hadde håpet å få kjøpt noen sånne før Påsken, men ser ikke ut til at jeg rekker det.

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar
Antrekket til bebeluv var godkjent. Intet slips trekker ned, som alltid. Genseren til Homme var grufull, ser ut som noe man så på loppemarked på 80-tallet.

Har fått inntrykk av at du kler deg utrolig pent, siden du er veldig opptatt av slips. Post gjerne et bilde i bildetråden :)

Lenke til kommentar
Antrekket til bebeluv var godkjent. Intet slips trekker ned, som alltid. Genseren til Homme var grufull, ser ut som noe man så på loppemarked på 80-tallet.

Har fått inntrykk av at du kler deg utrolig pent, siden du er veldig opptatt av slips. Post gjerne et bilde i bildetråden :)

 

Tror vel han mener at om en bruker skjorte, så skal en bruke slips også...in which I disagree!

Lenke til kommentar

Psilocybe - Likte heller ikke skjorten, likte ikke mønsteret som var på. Men det er jo bare en smakssak, sikkert flere som syntes den er rå. Ser ikke noe å utsette på slipset og vesten, fint :) Ang. ørepynten er jeg ikke like begeistret :tease: hehe

 

Homme: Likte best det første antrekket. Kan ikke helt se for meg selv i hvite bukser, men du passet det. Slipset og skjorten var pen, hvor fra?

 

Andre bildet var også nice, tviler på at jeg selv kunne pullet noe slikt off, nice. Digga forresten de røde Alife skoene, vil ha meg slike om litt.

Lenke til kommentar

psilocybe: Skjorten likte jeg ikke, er mest glad i plaine skjorter. Ellers så det fint ut.

Homme: Første bilde er den stilen jeg forbinder deg med ;) Men jeg har enda ikke fått dratt frem de hvite buksene enda, synes det blir litt for tidlig.

Det andre bilde var rått!

AnewZ: Har ikke så mye å si her, helt greit vanlig casual antrekk.

 

Mye aktivitet her nå!

Endret av bebeluv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...