nybb Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Sikkert solide turklær da Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Er vel ikke akkurat fashion, pent var det heller ikke coax Så alt utenom navy blazer, v-neck og chino pants er ikke fashion? Hva var galt med mitt antrekk? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Er vel ikke akkurat fashion, pent var det heller ikke coax Så alt utenom navy blazer, v-neck og chino pants er ikke fashion? Hva var galt med mitt antrekk? Alt annet enn blazer er bonde 2 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Er vel ikke akkurat fashion, pent var det heller ikke coax Så alt utenom navy blazer, v-neck og chino pants er ikke fashion? Hva var galt med mitt antrekk? Lolz mote og velvære-trolling Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Nei.. Jeg ser ikke noe galt i det jeg postet. Alle skal ha sin egen stil Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Nei.. Jeg ser ikke noe galt i det jeg postet. Alle skal ha sin egen stil Nettopp, de sa vel bare sin egen mening om din stil. 2 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Nei.. Jeg ser ikke noe galt i det jeg postet. Alle skal ha sin egen stil joda, men greia er at det ikke ser ut som du har noen stil, men slenger på deg klær med funksjon fremfor form og etter hva som er rent i skapet. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Nei.. Jeg ser ikke noe galt i det jeg postet. Alle skal ha sin egen stil Jeg, personlig ville ikke brukt et slikt antrekk fordi jeg ikke synes det er pent. Og ja, det er en stil, men mote? Tror ikke det. Du skal uansett vite at folk med godt vett ikke dømmer deg etter klær. Lenke til kommentar
Slim Charles Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Men akkurat på et moteforum kan man jo ikke regne med å bli dømt etter noe annet. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Vi holder oss som oftest for gode til å dømme person, men stilen blir dømt nord og ned hvis det skulle passe seg. Det er bare nybb som er glad i å påpeke det åpenbare. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Etter kommentarene han fikk, er det ingen her ingen som vet hva han tenkte, derfor valgte jeg å påpeke at folk ikke dømmer etter klesstil. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 OK men hva er bra klær når man er overvektig? Har ikke sååå mye å velge mellom. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 På store karer synes jeg at det ser best ut med en litt avslappet klesstil, altså en grei skjorte/tee, et par fine jeans/chinos i regular-fit (muligens loose-fit, bare ikke baggy) og noen fine sko. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Beige chinos er en sikker vinner. Lenke til kommentar
SML Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Etter kommentarene han fikk, er det ingen her ingen som vet hva han tenkte, derfor valgte jeg å påpeke at folk ikke dømmer etter klesstil. Et noe sarkastisk "Fashion!" gjorde det vel enkelt å se at det er troll? Sheasy: Likte ingen av slipsene, men ville gått for det andre slipset. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Det at han skrev "Fashion!" trenger jo ikke å bety at han trollet ... Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Jeg vet jo at klærne ikke er sånn ubermote, derfor skrev jeg fashion! sånn selvironisk.. Det var ikke ment så veldig seriøst. Når det er sagt så er det ikke slik at jeg ikke bryr meg om klær i det hele tatt.. Det er bare ikke så mye i min størrelse. Jeg syntes selv at antrekket var OK ellers hadde jeg ikke gått i det.. Jeg visste ikke at det fantes chino i min størrelse en gang.. Lenke til kommentar
SML Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Nei, men det så sånn ut syns jeg ... til KK Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Jeg visste ikke at det fantes chino i min størrelse en gang.. Ut fra bildet ditt, så ser jeg ingen grunn til at det ikke skulle finnes det. Ja, du er stor, men ikke såååå stor. Dressmann XXL har garantert greie klær som passer deg, hvis ikke finner du det nok alltids på nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå