lokeland Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Nash: Liker. Enkle, men det er jo ofte det beste! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Pent Nash. Nå angrer jeg på at jeg kjøpte de jeg kjøpte i går. Tror nesten jeg må bestille de der og levere tilbake de fra Roots Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Likte piqueen PatsharpX. Men jakken syns jeg blir litt "gubbete" ^^ Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Likte piqueen PatsharpX. Men jakken syns jeg blir litt "gubbete" ^^ Takk og skjønner hva du mener ang jakken. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Den er gubbete om du gjør den til det. Synes den er fin jeg. Den ser jo veldig behagelig ut også. Kan ikke helt si jeg elsket lilla + oransje på piqueen, men det er jo kun en personlig smakssak. Og 50% er det jo litt vanskelig å si nei takk til! Lenke til kommentar
SML Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Nash: Liker skoene Pat: Piquéen var ok, jakka var grei og enkel den. Er også enig med Lokeland, den er ikke nødvendigvis mer gubbete en hva man gjør den til. Plukket selv et par ting på 50%/70% idag. Slenger opp bilde senere. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Pene kjøp folkens. Ser at jeg må gjøre et par kupp jeg også, har ikke vært motivert til shopping siden jeg fikk vite at jeg måtte i militæret, men nå som man ikke er tjenestedyktig lenger, så er det bare å leve ut livet og shoppe! Fikk kjøpt meg en par Wayfarers fra Ray Ban i dag da, selv om sommeren er over, så fristet det. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Nash: Flotte sko, nå er jeg nesten litt fristet til å bestille noen selv. Er de gode å gå med? Patrick: Liker det! Elsker lillafargen, tror den fargen blir den neste jeg skal kjøpe. Windbreakeren er også fin, var på nippet til å kjøpe en selv her i Stavanger, men så utsatte jeg det i to dager og så var den borte. Synd, for det var 50% på den. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Nash: Er de gode å gå med? Har ikke fått gått med dem ordentlig, men det lille jeg har brukt dem sitter de godt. Takk btw Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Nash og Pat: Fine ting Lenke til kommentar
nybb Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Likte jakken Pat. En sånn jakke skal jeg også kjøpe når jeg kommer til USA Hvilket merke er det på jakken? Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Likte jakken Pat. En sånn jakke skal jeg også kjøpe når jeg kommer til USA Hvilket merke er det på jakken? Ser ut som det er Ralph Lauren Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Det stemmer. RL er jo også mye billigere i USA, så neppe noe dumt valg Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hvor mye betalte du for den jakken PatSharpX? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Mener 1750,- var fullpris så da blir det vel 875,- Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Det var jaggu en veldig hyggelig pris på en slik jakke. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Er vel ikke akkurat fashion, pent var det heller ikke coax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå