Noburu Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg synes det så pent ut jeg, Raste. Riktignok er hvit på genseren en vanskelig farge, men det kan bli kult Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Enig med det meste sagt over her, ikke fan av jakken og hvit v-genser er ikke på toppen av min ønskeliste. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Liker det fkm. Skoene var spesielt pene. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Veldig pent fkm! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Liker dressen. Kan du utdype hvilke deler du bruker der? Likte finishen. Skoene er jeg bittelitt usikre på om jeg liker, men det er vel noe som går seg selv. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Det er ikke en dress, det er jeans og blazer. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Nice, fkm. Monkstraps er vel noe man elsker eller hater, jeg digger det Lenke til kommentar
Slim Charles Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Veldig fint antrekk, fkm. Liker også skoene veldig godt. Double-monks er nydelig. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Ser ganske så bra ut, men likte ikke skoene så alt for godt. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Liker'e fkm! Skoene var pene Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Det er ikke en dress, det er jeans og blazer. Såklart, gikk litt fort i farta før jeg måtte ut av døra. Men for å reformulere meg: Hvilken blazer og hvilke jeans har du på bildet? Likte kombinasjonen. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Ser veldig bra ut fkm! Monkstrapsene likte jeg veldig godt, og naturligvis har du perfekt lengde på buksene. Minner meg på at jeg kanskje må få lagt opp noen av mine en smule. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Det er ikke en dress, det er jeans og blazer. Såklart, gikk litt fort i farta før jeg måtte ut av døra. Men for å reformulere meg: Hvilken blazer og hvilke jeans har du på bildet? Likte kombinasjonen. Acne Mod A jeans og random Filippa K blazer. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Det er ikke en dress, det er jeans og blazer. Såklart, gikk litt fort i farta før jeg måtte ut av døra. Men for å reformulere meg: Hvilken blazer og hvilke jeans har du på bildet? Likte kombinasjonen. Acne Mod A jeans og random Filippa K blazer. Takk takk! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Nice, fkm. Monkstraps er vel noe man elsker eller hater, jeg digger det Stemmer det, jeg er i kategorien som digger det! Ser veldig bra ut fkm. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Ser bra ut, selv om jeg ikke helt klarer å like skoene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå