KKake Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Vowels: Kult! Info på jakka? 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Stilig antrekk, Vowels Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Enig med dem, kult Vowels! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Vowels: Kult! Info på jakka? Jakken kjøpte jeg på en bruktsjappe i grunerløkka. Tror den kostet 200kr. Takk forresten Endret 14. august 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Ser bra ut Vowels! e: link Endret 14. august 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hva er poenget med å linke til profilen til vedkommende? Har sett det en del ganger i denne tråden i det siste. Forøvrig er jeg enig, ser bra ut. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Vowels: I do like! Liker kombinasjonen mellom skjorte og de vinrøde buksene, og jakka så jo virkelig fresh ut. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hva er poenget med å linke til profilen til vedkommende? Har sett det en del ganger i denne tråden i det siste. Forøvrig er jeg enig, ser bra ut. I det siste er det vel bare lenket til innlegget det omtales, rett og slett for å gjøre alt mere oversiktlig. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Quoter meg selv her; Og så har jeg et lite forslag til denne tråden. Førstemann som kommenterer et innlegg burde ta med permalenke til innlegget for at det skal være lettere å kunne gå tilbake. Jeg gjorde det nettopp, og man finner det ved å klikke på det tallet som står oppe til høyre i innlegget. Mitt innlegg har #5339, og permalenken er https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=928419&view=findpost&p=15981556 Hvis førstemann (eller så mange som mulig, egentlig) kan gjøre dette tror jeg det kan være veldig greit for å se på eldre innlegg og finne ut hva det prates om. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Skjønner ikke helt greia med linkingen, men for all del, det skader jo ikke om du har lyst til å bruke tid på det... Kult antrekk Vowels! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Som jeg sa tidligere, det er bare for å gjøre det lettere å gå tilbake i tråden og finne innlegget man snakker om. Da slipper man å sammenligne tid og dato. Et eksempel var når jeg skulle se etter et par loafers fra Swims, og jeg husket at Roberto hadde postet de tidligere i tråden og naturligvis fått kommentarer på. Hvis det hadde vært linket til det hadde jeg ikke trengt å gjøre noe annet enn å søke etter Roberto i denne tråden og så klikket på en link. I stedet måtte jeg bla meg tilbake en del sider og scrolle gjennom de for å finne innlegget. Holder naturligvis at en person gjør det, og når jeg allikevel ser på et innlegg tar det meg maksimalt 3 sekunder å kopiere linken, og ytterlige 5 sekunder å lime den inn her -- så <10 sekunder for å gjøre det enklere for meg selv og andre er ikke allverdens med tid. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Ble da også noen t-skjorter, men orker ikke å ta bilde av de Du orket ikke å ta bilder av det andre heller da? Men jeg liker jakka. Skulle gjerne sett den i navy eller noe lignende. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Liker jakka, det er H&M ikke sant? Vurderer den selv, faktisk. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Er for lat for tiden, derfor orket jeg ikke å tukle med å ta bilder av et par t-skjorter. Ja, stemmer at den er fra H&M. Endret 14. august 2010 av Raste Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Likte jakken, med unntaket av lommen på brystet. Genseren var fin, men jeg er ikke veldig glad i hvite gensere. Endret 14. august 2010 av Coa Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hvit er ikke så veldig spennende, men bare tok den med da jeg ikke fant noen andre farger. Er faktisk på utkikk etter en blå en, noen som vet om en fin v-genser i blå? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Likte ikke jakken (dog, kan hende den ser bedre ut i virkeligheten), og som Coa er jeg ikke veldig stor fan av hvite gensere, men det er jo sikkert greit å ha i skapet. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jakken så litt rar ut, og hvite v-halsgensere i bomull er ikke akkurat det peneste jeg vet om, for å si det mildt. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hvit er ikke så veldig spennende, men bare tok den med da jeg ikke fant noen andre farger. Er faktisk på utkikk etter en blå en, noen som vet om en fin v-genser i blå? Om du skal ha blå syns jeg den bør være mørkeblå, eller lyseblå funker og til noe Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Likte ikke lommene på jakken spesielt godt, det ble litt rotete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå