Henrik C Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Paraplyen var småfrekk, likte den! Hvor mye betalte du for den, og hvor? Fikk den for 275 på Rolfsen i Stavanger, nedsatt fra 549. De har flere igjen, så hvis noen er interessert i å betale et par tusenlapper for å frakte en paraply kan jeg godt handle inn til dere Pimp paraply, Henrik. Jeg angret ikke et sekund på at jeg investerte i en god paraply når jeg var i kr.sand. Orker ikke de her som pakkes sammen til en liten dildo, de blir jo ødelagt med en gang! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Mchanser, Var litt for mye som skjedde på shortsen i form av tekst osv. Resten ser fint ut. Det er ikke en duffelcoat, men en vanlig strikkagenser. Kan vel muligens kalles en cardigan. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Ah, ok. VIsste ikke helt hva det var nemlig. Kan også muligens poste bilde av et skjerf og pique jeg kjøpte fra burberry hvis det er av interesse. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Alt er av interesse, aktiviteten har vært veldig bra den siste tiden, ikke noe poeng i å stoppe nå! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Henrik: Lekker! Lekr: Ser bra ut, dog litt trang... Mchansern: Likte overhodet ikke shortsen, men det andre ser bra ut Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Lekr: Ser bra ut, dog litt trang... Nå er det ikke jeg som er avbildet Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Nei, men den ser fortsatt veldig trang ut på bildet, og jeg har ikke noe annet grunnlag for å uttale meg om den... Du skal være rimelig tynn for at den der ikke skal være trang Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Enig med jonas, Lekr. Buksa er fin, men ser litt for slim ut. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Nei, men den ser fortsatt veldig trang ut på bildet, og jeg har ikke noe annet grunnlag for å uttale meg om den... Du skal være rimelig tynn for at den der ikke skal være trang Ja vel, jeg fikk gode tilbakemeldinger på Acne-buksa jeg posta bilde av, den er en størrelse smalere enn denne. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Javel, men hvis den der sitter like stramt på deg som på modellen synes jeg den er altfor trang. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Javel, men hvis den der sitter like stramt på deg som på modellen synes jeg den er altfor trang. Det får tiden vise, jeg regner med at den ikke vil være like slim. Er også vesentlig om jeg bestiller 28", eller 34". Lenke til kommentar
nybb Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Mchansern: Cardiganen var veldig fin Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Mchansern: Cardiganen var veldig fin Du snakker om den mørkeblå fra Zara? Den hadde faktsik meget presis passform, bedre enn flere jeg har til over 1000kr. Og denne kjøpte jeg altså for litt over 70kr. Ikke ille altså. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 McHansern: Likte ikke shortsen dessverre, men alt det andre var fint =) 1 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Nok en gang må jeg minne om at persondiskusjon er sterkt uønsket på forumet, og kan få konsekvenser for de det gjelder. Bruk vanlig folkeskikk og hold dere til tema fra nå av. Kommentarer på veiledning tas som vanlig via PM, ikke her i tråden. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Henrik: Lekker! Trenger en slik en selv, min Thon Hotell paraply som jeg "lånte" fra hotellet på fylla engang er ikke helt stabil. Lekr: Ser bra ut, jeg har ikke noe i mot litt tettsittende bukser. Liker å gå i det selv, men etter hva jeg har forstått så er vi begge tynne, så da blir de ikke så tettsittende på oss. Mchansern: Jeg har ikke noe spesielt i mot shortsen, men var litt mye på gang. Ellers var det andre fint. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Stenges for opprydding. Mvh Admin Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Dette er siste advarsel før vi deler ut ferier. Hold dere til emnet! Unngå persondiskusjonen, så forblir tråden åpen og advarselsgraden lav! God helg! All kommentering på dette tas på PM, ikke i tråden. Endret 13. august 2010 av Osse-Mon Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Mchansern: Jævelig stygg shorts! Fotballshortser hører ikke hjemme under mote & velvære. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Mchansern: Jævelig stygg shorts! Fotballshortser hører ikke hjemme under mote & velvære. Tja, hvis du hadde sett på den hadde du sett at det er en badeshorts. Men som sagt, smaken er som baken etc etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå