Jonas. Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Da så. Tja, med skjorter som denne skal du ikke se bort ifra det: Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 De blå er Tight Original, og de sorte er Tight OD For tight for meg altså ... KongKake: Jeg skoene (selv om jeg liker fargene på mine Toki bedre ) og cardiganene. T-skjorten er jeg ikke like sikker på, selv om den kan bli kul Synes tee-en passer bra med skoene, eneste jeg ikke helt liker med den er at ermene er ganske vide. Cardigansa er jeg fornøyd med, til nå hvertfall. Spent på hvordan de vil takle en vask da ... Og er vel nesten enig med deg angående fargen på Toki-ene, men jeg synes at de er rimelig nice i sort også. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 De blå er Tight Original, og de sorte er Tight OD For tight for meg altså ... Finnes heldigvis flere passformer enn tight KongKake: Jeg skoene (selv om jeg liker fargene på mine Toki bedre ) og cardiganene. T-skjorten er jeg ikke like sikker på, selv om den kan bli kul Synes tee-en passer bra med skoene, eneste jeg ikke helt liker med den er at ermene er ganske vide. Cardigansa er jeg fornøyd med, til nå hvertfall. Spent på hvordan de vil takle en vask da ... Og er vel nesten enig med deg angående fargen på Toki-ene, men jeg synes at de er rimelig nice i sort også. At T-skjorten og skoene passer er helt klart Sort passer nok bedre på tida du planlegger for dem og. Beige semsket skinn har sine ulemper i forhold til sort skinn Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Noburo, Fine ting der. KongKake, Ikke min stil, men de var faktisk kule. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Finnes heldigvis flere passformer enn tight At T-skjorten og skoene passer er helt klart Sort passer nok bedre på tida du planlegger for dem og. Beige semsket skinn har sine ulemper i forhold til sort skinn Jepp, har selv Autobahn fra Cheap Monday. Etter en del bruk og noen vasker passer den ganske perfekt. Vurderer også å skaffe Five-modellen deres. Og ja, sort skinn er nok overlegenent suede på høsten. Hadde noen røde Blazers i suede i fjor, og det var sykt irriterende å få skitt på dem. Nærmest umulig å få bort. KongKake, Ikke min stil, men de var faktisk kule. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Som thrice skrev, ikke min stil, men kult, Kake! Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Collegestoff? Jeg trodde det helt bomull? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Går på hvordan det er vevd i tillegg Altså, både joggebukser og jeans er i bomull, men det er vidt forskjellige stoff i dem, med unntak av at kjemien i dem er like. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Noen som kan si meg hvor jeg er `? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Noburu: V-halsene ser fine ut. Likte rødfargen! Buksene fra CM ser også bra ut. Fine farger på piqueene, si gjerne litt om hvordan kvaliteten er når du har brukt de en stund - hadde vært fint med et rimeligere alternativ enn PRL nå som jeg er fattig student. Burberryjakken ser også bra ut, litt usikker på brystlommen, men tja. Armanijakken likte jeg også godt, og skoene ser veldig bra ut. KongKake: Ikke helt min stil, men de første skoene så bra ut. Kult med black-on-black med gulldetaljene. Ikke veldig fan av t-skjorten, men fargen var fin. Cardiganene så også fine ut. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Noburu: V-halsene ser fine ut. Likte rødfargen! Buksene fra CM ser også bra ut. Fine farger på piqueene, si gjerne litt om hvordan kvaliteten er når du har brukt de en stund - hadde vært fint med et rimeligere alternativ enn PRL nå som jeg er fattig student. Burberryjakken ser også bra ut, litt usikker på brystlommen, men tja. Armanijakken likte jeg også godt, og skoene ser veldig bra ut. Jeg har aldri sett dem solgt i Norge.. Men de har visstnok en butikk i London! Perfekt til logoløse V-halsgensere, poloskjorter og par ting til Men jeg skal rapportere om kvalitet så sant jeg husker det dessuten er jeg ikke spesielt flink å bruke poloskjorter, jeg liker bedre å bruke T-skjorter eller skjorter, så de blir ikke satt på prøve akkurat Brystlommen er kanskje litt synligere enn nødvendig, men jeg tror det skal gå fint edit: Fant ut at jeg i hvertfall har glemt to skjerf, kan poste dem i morgen Endret 11. august 2010 av Noburu Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Noburu (igjen): Pene skjerf, likte det første best. Fin fargekombinasjon, og absolutt noe jeg ville kjøpt selv. 1 Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Takk Det viser seg at de dyreste tingene som regel er penest Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Henrik: Likte paraplyen. Sært håndtak, men på en merkelig måte er det stilig, synes jeg. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Håndtaket er herlig! Har en litt spiss kant, så er lett å slå ned folk på byen! Lekr: Lekrt () Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Paraplyen var småfrekk, likte den! Hvor mye betalte du for den, og hvor? Fine bukser forresten Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Pimp paraply, Henrik. Jeg angret ikke et sekund på at jeg investerte i en god paraply når jeg var i kr.sand. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Lekr: Fine jeans, men alt for skinny til at jeg hadde turt å sette mine bein i dem. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Lekr: Fine jeans, men alt for skinny til at jeg hadde turt å sette mine bein i dem. Modellen heter "super skinny" og burde passe mine stilker ganske bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå