Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De blå er Tight Original, og de sorte er Tight OD :)

For tight for meg altså ... :p

KongKake:

Jeg skoene (selv om jeg liker fargene på mine Toki bedre :p ) og cardiganene. T-skjorten er jeg ikke like sikker på, selv om den kan bli kul :D

Synes tee-en passer bra med skoene, eneste jeg ikke helt liker med den er at ermene er ganske vide. Cardigansa er jeg fornøyd med, til nå hvertfall. Spent på hvordan de vil takle en vask da ... Og er vel nesten enig med deg angående fargen på Toki-ene, men jeg synes at de er rimelig nice i sort også.

Lenke til kommentar

De blå er Tight Original, og de sorte er Tight OD :)

For tight for meg altså ... :p

Finnes heldigvis flere passformer enn tight ;)

KongKake:

Jeg skoene (selv om jeg liker fargene på mine Toki bedre :p ) og cardiganene. T-skjorten er jeg ikke like sikker på, selv om den kan bli kul :D

Synes tee-en passer bra med skoene, eneste jeg ikke helt liker med den er at ermene er ganske vide. Cardigansa er jeg fornøyd med, til nå hvertfall. Spent på hvordan de vil takle en vask da ... Og er vel nesten enig med deg angående fargen på Toki-ene, men jeg synes at de er rimelig nice i sort også.

At T-skjorten og skoene passer er helt klart :D Sort passer nok bedre på tida du planlegger for dem og. Beige semsket skinn har sine ulemper i forhold til sort skinn :)

Lenke til kommentar

Finnes heldigvis flere passformer enn tight ;)

At T-skjorten og skoene passer er helt klart :D Sort passer nok bedre på tida du planlegger for dem og. Beige semsket skinn har sine ulemper i forhold til sort skinn :)

Jepp, har selv Autobahn fra Cheap Monday. Etter en del bruk og noen vasker passer den ganske perfekt. :) Vurderer også å skaffe Five-modellen deres.

Og ja, sort skinn er nok overlegenent suede på høsten. Hadde noen røde Blazers i suede i fjor, og det var sykt irriterende å få skitt på dem. Nærmest umulig å få bort.

KongKake,

Ikke min stil, men de var faktisk kule.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Noburu: V-halsene ser fine ut. Likte rødfargen! Buksene fra CM ser også bra ut.

Fine farger på piqueene, si gjerne litt om hvordan kvaliteten er når du har brukt de en stund - hadde vært fint med et rimeligere alternativ enn PRL nå som jeg er fattig student.

Burberryjakken ser også bra ut, litt usikker på brystlommen, men tja. Armanijakken likte jeg også godt, og skoene ser veldig bra ut.

KongKake: Ikke helt min stil, men de første skoene så bra ut. Kult med black-on-black med gulldetaljene.

Ikke veldig fan av t-skjorten, men fargen var fin. Cardiganene så også fine ut.

Lenke til kommentar

Noburu: V-halsene ser fine ut. Likte rødfargen! Buksene fra CM ser også bra ut.

Fine farger på piqueene, si gjerne litt om hvordan kvaliteten er når du har brukt de en stund - hadde vært fint med et rimeligere alternativ enn PRL nå som jeg er fattig student.

Burberryjakken ser også bra ut, litt usikker på brystlommen, men tja. Armanijakken likte jeg også godt, og skoene ser veldig bra ut.

Jeg har aldri sett dem solgt i Norge.. Men de har visstnok en butikk i London! Perfekt til logoløse V-halsgensere, poloskjorter og par ting til :D Men jeg skal rapportere om kvalitet så sant jeg husker det :p dessuten er jeg ikke spesielt flink å bruke poloskjorter, jeg liker bedre å bruke T-skjorter eller skjorter, så de blir ikke satt på prøve akkurat :)

Brystlommen er kanskje litt synligere enn nødvendig, men jeg tror det skal gå fint :)

edit: Fant ut at jeg i hvertfall har glemt to skjerf, kan poste dem i morgen :)

Endret av Noburu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...