Noburu Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Takk Tenkte mest på enten en halvveis mørk grå, eller noe i omtrent samme blåfarge som på T-skjorten Burde egentlig funke til begge. Til den med rødt, kunne en rød blitt kult og, men det er ikke prioritert på handlelisten min Får se om jeg får tid til å ta bilder av sommerens innkjøp i nær fremtid Senest etter helga, I think Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Noburu: Hehe, iblant er man heldig! Skal nok en tur til skredderen for å sy opp armene litt, med mindre jeg klarer å lure mamma til å gjøre det. Ellers sitter den godt. Endret 5. august 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
SML Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Noburu: litt for fargerikt for meg, men til 70% kunne jeg funnet på å kjøpe dem. Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Noburu: Jeg synes t-skjortene var helt ok. Kunne godt ha kjøpt de selv, og hadde ikke vært i tvil på 70%-salg. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Noburu: På et 70% salg er de et bra kjøp sannsynligvis, veldig interessert i en lengre post ja Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 T-skjortene er ikke noe jeg selv kunne "pulled off" da det ikke er helt min stil, men for en så god pris har du sikkert gjort et røverkjøp. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Synes t-skjortene var stygge, 70% off eller ei. 1 Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 nybb: Elsket skjorten! Perfekt til grilling i disse sommerdager Lenke til kommentar
nybb Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jonas. Stygge? Vil det si at du ikke liker t-skjorter da eller? Det finnes tusenvis av t-skjorter som er styggere, og langt færre som er penere. Takk Diskutert! Hyggelig å høre :-) Lenke til kommentar
SML Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 At Jonas ikke likte de t-skjortene betyr da vitterlig ikke at han ikke liker t-skjorter i det hele tatt. At det finnes styggere t-skjorter er heller ikke relevant, for det gjør ikke de t-skjortene Noburu kjøpte finere. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Pent, Noburu! Altså, ikke t-skjortene, de var grufulle i mine øyne, men det i den siste posten var bra! Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Takk Jeg liker fortsatt T-skjortene Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Likte jakkene, poloene og jeansa. Hvilken modell er jeansa btw? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 De blå er Tight Original, og de sorte er Tight OD Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 KongKake: Jeg skoene (selv om jeg liker fargene på mine Toki bedre ) og cardiganene. T-skjorten er jeg ikke like sikker på, selv om den kan bli kul Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Noburu: Er det en blazer i college-stoff jeg ser? For øvrig ser det fint ut, selv om jeg synes jakken hadde litt LOGG-look.. Men det kommer helt an på passformen selvfølgelig. Endret 9. august 2010 av Jonas. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Collagestoff? D: Ull Armani-jakken sitter mer eller mindre som et skudd, om det er den du var i tvil om passformen på Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Ser veldig ut som samme type stoff som på bla joggebukser Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Det er fordi det er to forskjellige farger i ullet, regner jeg med. Samt dårlig lys, perhaps. Tror ikke Burberry ville lagd noe i collegestoff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå