thrice Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Takk begge to Tenkte mest at boken skullevære et oppslagsverk jeg også. Men hvis jeg ikke får noe ut av det er det flere jeg kjenner som har bursdag i nærmeste fremtid som jeg vet ville hatt godt av å lese den. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 tjotr: De klarte seg jo fint i vask, må si jeg er imponert! thrice: Liker skoene, og skotrærne ser lure ut. Lurer dog litt på hvorfor du ikke bestilte Take Ivy, kommer snart ut, og den skal visstnok være veldig bra. De originale kopiene på japansk går for nesten $2000 på eBay, og nå kommer den utgitt på nytt på engelsk. Har selv bestilt den, gleder meg veldig til den kommer. http://www.amazon.com/Take-Ivy-Shosuke-Ishizu/dp/1576875504/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1280604445&sr=8-1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Lurer dog litt på hvorfor du ikke bestilte Take Ivy Øh, fordi Take Ivy er en bok full av fotografier, og Gentleman er en bok som omhandler klassisk herremote i tekstformat, i guess. Det er kan ikke akkurat sies å være så veldig nærliggende. Endret 31. juli 2010 av fkm Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Jeg tenkte mer på hvorfor han ikke bestilte den med i samme slengen, siden han allikevel var på Amazon. Har sett litt fra den, og det ser veldig bra ut som inspirasjonskilde. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Vel, igjen er nok svaret ganske enkelt om du tenker deg om. Den sendes ikke ut før om en måned, hvis Thrice i det hele tatt har hørt om boken. Jeg hadde hvertfall ikke giddet å utsette et kjøp en måned bare for å spare en krone eller to i frakt. Endret 31. juli 2010 av fkm Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Likte ikke for bra den siste posten med sokker og t-shirt. Ikke fan av t-skjorter med tekst på og sokker er det ikke lett å få inntrykk av når man ikke ser det paret du faktisk har kjøpt, men om de er ensfargede så er vel det et helt ok innkjøp tenker jeg.. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Jeg skjønner ikke helt greia med å poste sokker. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Jeg skjønner ikke helt greia med å poste sokker. De har jo en pen logo. Duh. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Jeg skjønner ikke helt greia med å poste sokker. Det var mest for å ha den i mine innlegg, så postet en liten ting. Capish? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 T-skjorten var stygg og sokkene bryr jeg meg ikke om. (Ja, har postet sokker selv, som en del av en større post, fordi jeg måtte ha de med for å spare ~$45.) Kommer forøvrig snart en post fra meg, fant meg litt kos fra Filippa K, så skal prøve å ta noen brukbare bilder. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Pent, Henrik Når det gjelder bukser, så har det faktisk ikke så ekstremt mye å si om det er dame eller herremodell. En kamerat av meg som jobber i klesbutikk sier at han ofte anbefaler damemodeller til gutter som vil ha litt tightere fit enn det en del av herrebuksene gir. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) tjotr: De klarte seg jo fint i vask, må si jeg er imponert! thrice: Liker skoene, og skotrærne ser lure ut. Lurer dog litt på hvorfor du ikke bestilte Take Ivy, kommer snart ut, og den skal visstnok være veldig bra. De originale kopiene på japansk går for nesten $2000 på eBay, og nå kommer den utgitt på nytt på engelsk. Har selv bestilt den, gleder meg veldig til den kommer. http://www.amazon.co...80604445&sr=8-1 Visste ikke om den engang. Fine plagg, forresten. Endret 1. august 2010 av thrice Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Henrik C: Likte alt jeg Spesielt blazeren. Hvor mya ga du for den, og hadde de noe lignende i blå? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Blazeren ligger på 2900. Filippa K har vel også i marineblå, men det hadde de ikke på denne butikken. Takk til dere andre også, er veldig fornøyd selv. thrice: http://www.prepidemic.com/archives/take-ivy-review/ Står kjapt om den der, jeg tror det kan bli veldig fint å ha den liggende på nattbordet som inspirasjonskilde. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Så stilig ut. Skal ikke se bort ifra at jeg bestiller den! Forhåndsbestilte den nå fra amazon.co.uk Man kan se litt av den på forlagets hjemmeside http://www.powerhous...com/site/?p=152 Edit: Vet ikke helt hva jeg synes om skoene, Hvorre. Vanskelig å se på bildet, men ser ut som at det ble litt mye. Endret 1. august 2010 av thrice Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Likte ikke skoene, hvorre. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 tjotr: De klarte seg jo fint i vask, må si jeg er imponert! Jo, takk Har brukt dem ca. 1-2 ganger i uken siden 20. januar - så syns de har holt seg relativt bra ja. Henrik C: Liker det jeg ser! Hvorre™: Buksa og piqueen ser helt grei ut. Skoene ligner på pene bestefar-tøfler imo... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Noburu: Litt for fargerike for meg, ville nok ikke kjøpt de selv. Er uansett veldig interessert i et innlegg med sommerens innkjøp. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg tenkte det var greit med noe fargerikt til å ha under cardigans så et antrekk får litt liv, og når man betaler tre tideler av fullpris for dem så tenkte jeg 'the hell, hvorfor ikke?' Synes btw at blazeren din Henrik C ser veldig bra ut (den sitter selvsagt bra?)! Skulle nesten funnet noe liknende selv Og jeg liker thrice' sko veldig godt Og ellers så ser det ganske bra ut i bildetråden, egentlig Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Norburu: Likte den lyseblå-mørkeblå-gråe-hvite t-skjorta. Hvilken farge tenker du å ha på cardiganen? Mindre fan av den andre t-skjorta. Gjerne post bilde av de andre sommerkjøpene dine du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå