Noburu Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Må takke for tilbakemeldinger En skredder fikser slik, kommer på ca 500,- vil jeg tro. Noen steder som anbefales mer enn andre? Tror ikke jeg vil bruke skredderen på det lokale kjøpesenteret Noburu: Først og fremst ville jeg hatt skjorten nede i buksen når man først kjører vest. Likte jakken, men det er litt vanskelig å se om hvordan beltet funker når skjorten delvis dekker over det. Liker ikke å tucke skjorter (sikkert noe galt med meg, men kan jeg unngå det så unngår jeg det så utenom dress er den utenfor buksa, basically.. :| ) Beltet er bare et enkelt brunt et, iten noen sære detaljer Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Ser det er billig på House of Singles, har kjøpt dress der og den ble litt fikser på. Resultatet ble bra til slutt http://www.houseofsingles.no/ Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Takk! Får jeg ta den med neste gang jeg skal ha en slim-fit skjorte, så slår jeg to fluer i et smekk Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hva slags sko er det, forresten? Likte de! Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Skoene er fra Dior, men jeg finner dem ikke på nettet :/ Disse (noen kommer til å klage på detaljene, probably : ) Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Nybb: Var en del som manglet bilder, men det kan være PC-en min som ikke er samarbeidsvillig. Liker skjorten (ja, jeg synes det er en skjorte)! Jeg har en liknende selv, som er behagelig når det er varmt, men man vil se noenlunde presentabel ut allikevel. Solbrillene var ikke så pene Sokkene: jeg tror ikke pen/ikke pen-kommentarer er nødvendige på dem. Det er tross alt bare plaine sokker. Slim-fit-V-hals-T-skjorte (whey! fem bindestreker gramatisk riktig inn i ETT ord. SLÅ DEN!) ? I tilfelle liker jeg den Lenke til kommentar
nybb Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Noburu. Test nå. Ble noe feil med bildeopplastningen Ellers takk for responsen! Men solbrillene er kule! Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Solbrillene får en til å likne på et insekt Jeg liker poloene, genseren og shortsen, men det hadde gjort seg med fit-pics for å faktisk se hvordan de er på en kropp Lenke til kommentar
nybb Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Takk Men solbrillene er fete. No doubt. Fitpics, orker jeg ikke ta. Alt jeg gidder å si, er at klærne sitter som de skal. Er ganske nøye på passform. Ikke 100% nøye, men ganske nøye Kan også si at jeg er ganske tynn, så det blir en del slimfit. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Plaggene i den første posten så greie ut, bortsett fra piqueen i den forferdelige gulfargen. I den siste posten likte jeg ingenting, bortsett fra sokkene. Og særlig ikke den greia du fikk fra USA. Edit: Solbrillene var helt jævlige... Endret 27. juli 2010 av fkm Lenke til kommentar
nybb Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Plaggene i den første posten så greie ut, bortsett fra piqueen i den forferdelige gulfargen. I den siste posten likte jeg ingenting, bortsett fra sokkene. Og særlig ikke den greia du fikk fra USA. Edit: Solbrillene var helt jævlige... Gulfargen er rett og slett ikke så ille. Kameraet får den til å se forferdelig ut, jeg vet Ellers skjønte jeg den "skjorta" fra USA ko til å få en del slakt ja. Selv synes jeg den var fin. Grei til grilling og utefester, samt enkle skoledager. Solbrillene er epic. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Mye dårlig bildekvalitet, og solbrillene så ut som en spøk. Kanskje de funker som en spøk, jeg aner ikke. Trøyene er helt greie, verken mer eller mindre. "Skjorta" falt ikke i smak, men veldig fæl var den ikke. Lenke til kommentar
SML Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Noburu: Tuck skjorta når du har overdel. Får kristenmisjonær assosiasjoner av genservest som du brukte, men det er jo ikke akkurat veldig stygt imo Likte skoene. Nybb: Piquene var greie, likte ikke den i gul. Har den samme t-skjorta, liker den Det du fikk fra USA, så ut som en blanding av henley og skjorte, det var lite pent. Samme med brillene, de var heslich :| edit: glemte beltet, helt ok. Endret 27. juli 2010 av SML Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Noburu: Tuck skjorta når du har overdel. Får kristenmisjonær assosiasjoner av genservest som du brukte, men det er jo ikke akkurat veldig stygt imo Likte skoene. Takk Haha jeg skal definitivt ta det til etteretning (selv om jeg nok kommer til å la skjorta være untucked allikevel. bad habit of mine. :/ ) Endret 27. juli 2010 av Noburu Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Noburu: Det ser fint ut, men litt usikker på pulloveren. En v-hals med lange ermer tror jeg hadde vært bedre, gir litt mer varme og jeg foretrekker det frem Ville uansett ha tucket skjorten. Ellers ser det bra ut, likte spesielt godt jakken. Buksene satt som et skudd! Nybb: Fin shorts. Genseren ser fin ut, samme med piquene. Den mørkeblå likte jeg ikke helt fargen på, og den gule var for skrikende. ikke veldig fan av den henley-lignende skjorten, litt for spesielt for meg. V-halsen ser grei ut, solbrillene var stygge og likte ikke den massive beltespennen. Hadde vært mye finere med en enkel, tynn beltespenne, f.eks. som denne Sokkene gidder jeg ikke å kommentere. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Haawy: Du er ikke de første her på forumet som har kjøpt de, for å si det sånn. Pene sko, har samme selv. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Noburu: Det ser fint ut, men litt usikker på pulloveren. En v-hals med lange ermer tror jeg hadde vært bedre, gir litt mer varme og jeg foretrekker det frem Ville uansett ha tucket skjorten. Ellers ser det bra ut, likte spesielt godt jakken. Buksene satt som et skudd! Takk Kommer nok for det meste til å bruke langermede, men jeg kind of liker denne og Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Har vært en del fint i bildetråden i det siste ser jeg. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Thrice: Fine sko og skotrær. Fikk boken i bursdagsgave selv for noen år siden, og jeg kan ikke si at det er så mye i den som er nytt for meg, og jeg regner med at det samme vil gjelde for deg. Men for all del, den er fin å ha! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Fine ting, thrice, har boken jeg også (på svensk ), men fungerer vel mer som et oppslagsverk for min del.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå