Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurte, men kan ikke love noe, kan godt hende jeg bommer totalt og tenker på noe annet, men tror ikke det.

Virker naturlig siden de er med på bildet også at det er sko fra Nudie.

 

Ellers er jeg enig med deg når det kommer til bildene av de koksgrå plaggene.

Blir for kjederlig med bare grått.

 

Men jeg syns den siste sommerkjolen var søt, fra den siste posten.

Lenke til kommentar

GnoMiz: Takk

hvorre: Takk. Pleier å kle meg slik eller lignende når jeg skal ut ja.

thrice: Takk

Espennt: Er kanskje akkurat enkelt og pent jeg er ute etter, dette er selvfølgelig en smakssak. Legg gjerne ut et bilde av deg, med noe som ikke er så kjedelig.

snaffle:Takk

Til dere alle, en søt liten :)

Lenke til kommentar
hvorre: Takk. Pleier å kle meg slik eller lignende når jeg skal ut ja.

 

Som ut på byen, fest eller lignende da håper jeg? Ser ikke helt for meg noen går slikt kledd på f.eks kjøpesenteret/skolen etc - om man da ikke jobber innenfor klesbransjen eller andre bransjer hvor penkler er normalt.

 

Uansett, likte antrekket godt, ikke noe ekstraordinært, men stilfullt og elegant. Får se om jeg også poster bildet av finstasen snart, er jo snart komfirmasjons tiden nå for de yngre. Har dårlig utvalg i finklær, så må kjøpe inn noe nytt der også.

Lenke til kommentar

Går med skjorte på skolen og kjøpesenteret, men da pleier jeg som regel å droppe vesten. Blir mer cardigan og v-hals.

Du får slenge ut et bilde ja, alltid gøy med aktivitet i bildetråden :)

 

Men hva skjer med avatarene? Er 1.April den nasjonale Chuck Norris dagen? :p Min er hvertfall den vanlige, men alle andres er Chuck.

Lenke til kommentar
Går med skjorte på skolen og kjøpesenteret, men da pleier jeg som regel å droppe vesten. Blir mer cardigan og v-hals.

Du får slenge ut et bilde ja, alltid gøy med aktivitet i bildetråden :)

 

Men hva skjer med avatarene? Er 1.April den nasjonale Chuck Norris dagen? :p Min er hvertfall den vanlige, men alle andres er Chuck.

 

Var vesten jeg reffererte til ja, hehe :) Når du bruker v-hals/cardigan, dropper du slipset da?

 

Jeg har McGyver(!) selv, og resten av gjengen utenom mcmuffin eller hva han heter har Chuck :p

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar
Poenget er vel at 'eliten' her mener at alt annet en stiler type bebeluvs siste bilde er fail, liksom, føler jeg da.

For det er kanskje 5% av alle på videregående skoler i Norge som går sånn på skolen :p

Og når omtrent alt annet blir dømt som fail så lurer jeg litt...

 

Jeg får som regel mye positivt, å jeg kjører en annet stil en Bebluv fortiden..

 

Og ja, jeg ville sannsynligvis dømt omkring 95% av VGS-antrekkene som fail..

Lenke til kommentar

Vil ha flere bilder av deg i Bildetråden Homme, føler du snart må komme med en bildeserie ( hørte jeg helgen? ) :D

 

Uansett, selv går jeg på VGS, og HVERTFALL 90% av antrekkene jeg ser failer big-time ( min subjektive mening ). Spessielt Idrett/Elektro/TIP - På allmenn er det mye variert, oftest der de peneste kledde går.

Vest på skolen er imo deffinitivt overkill, ihvertfall på VGS. Vet ikke hvordan ting er på universiteter.

 

EDIT: Så ut til og sitte som et skudd den genseren, Homme.

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...