Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Regner med det ja.

Har to plater inni som deler det opp i tre rom, så man kan vel faktisk akkurat få plass til et par sko på den ene siden, og unngå at skitne skosåler gjør resten av klærne skitne. Får plass til en bukse, en tynn genser og muligens en skjorte hvis du bretter de smalt eller ruller de i midten, og så kan man ha toalettveske og undertøy på den andre kanten. Tror faktisk jeg kunne klart meg med den som weekendbag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lekr: Skoene så ut som den ikke helt visste hva den ville være, en blanding mellom boots og fjellsko. Klarer ikke helt å se for meg de passe til annet en fjellantrekk heller.

De passer helt utmerket til mine jeans :)

Lenke til kommentar

thrice den dokumentmappen blir jo helt rå om du får på skulderrem. Trenchen var også pen, skulle bare hatt fitpic så vi fikk se hvordan den satt på. Men stoler på deg når du sier den sitter bra :)

Lekr skoene var ikke min stil, men kan kanskje se bra ut om man kombinerer de riktig.

Lenke til kommentar

Takk for hyggelig respons gutter :) Og Pat, det kan da fort hende du får se trenchen i RL uansett :cool:

Lekr,

Jeg synes de er ok, men håper du ikke har tenkt til å bruke de før høsten.

I utgangspunktet er de ment til høst/vinter, men vil nok bli brukt når det regner siden jeg ellers går i converse.

Lenke til kommentar

Regner med at det er på overkroppen den er slapp; buksene er 'Tight Original'-modell :|

Forumet er ikke fan av knit-vester? :) Jeg liker i hvertfall hvordan Slevin i 'Lucky Number Slevin' bruker dem :love:

Jeg har et noen langermede V-halser og, som nok kommer til å bli betydelig mer brukt enn vesten ;)

Lenke til kommentar

Trench: Flott trench, dokumentmappen likeså.

Noburu: Først og fremst ville jeg hatt skjorten nede i buksen når man først kjører vest.

Likte jakken, men det er litt vanskelig å se om hvordan beltet funker når skjorten delvis dekker over det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...