Jonas. Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 SML: Takk, men er uenig ang. skjorten Henrik: Takk Skjort nr 2 er ganske tykk ja, men synes ikke den er noe trist i det hele tatt.. Når det gjelder solbrillene er de ikke for store, og nye hengere er sikkert lurt å anskaffe, ja. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Jonas: Nydelig cardigan og liker veldig godt skjorten du har under. Fin passform! Litt usikker på skjorten, men jeg tror du fort kan få til nye kult med den. Piquen likte jeg, som andre også litt usikker på logoen, men absolutt en fin piquen jeg skulle likt å sett passformen på. Solbrillene kan funke på noen, får håpe på et bilde hvor du er iført solbrillene snart! Lettere å se om de passer deg da Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Greie kjøp, unntatt brillene. Synes ikke de ser særlig bra ut, og minner meg litt om typisk russe-briller og fake utlendingbriller. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Paisley: Takk Fit-pics med solbrillene tviler jeg dog på at kommer. Bebeluv: Det var den tilbakemeldingen jeg hadde forventet på brillene, ja :!: Endret 25. juli 2010 av Jonas. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Når flere brukere allede har forklart i detalj hvorfor de synes klærne ikke er fine, og jeg er enig er det ikke noe poeng i at jeg utbroderer noe videre. Bortsett fra at jeg skrev kortere enn de andre er det ikke noe forskjell i kritikken min og kritikken til f.eks. SML. Mulig det han kjøpte er det kuleste man kan få tak i oppe i Volda, eller hvor nå dere kommer fra, men du trenger ikke begynne å sippe bare fordi jeg ikke liker klærne til vennen din. Jeg gjentar, poenget med tråden er å si sin mening om andres klær. Det var akkurat det jeg gjorde, og jeg gav en begrunnelse for hvorfor jeg ikke likte det. Er det noe du ikke liker med det konseptet foreslår jeg at du ikke går inn i tråden. Men dette gidder jeg ikke diskutere mer, for jeg har ikke noe interesse av å fyre deg opp mer i politirollen du har tatt på deg. Metadiskusjon er tydeligvis ikke en svært sterk egenskap hos deg. Hvor vanskelig er det å holde en hyggelig tone? Innlegget ditt oste av frekkhet, og jeg sukket da jeg leste det. Langt oppi Volda? Klarer du ikke å holde deg saklig? Konseptet er som sagt å fortelle sin mening. Men du gjør det feil. Skjønner at du ikke gidder å diskutere mer, for du ødelegger jammen meg for deg selv her inne. Og der setter vi strek for den diskusjonen. Det er greit å være uenig i klessmak, og diskutere dette saklig, men veiledning/moderering kan dere overlate til oss med myndighet for det. Reagerer man på noe som bli sagt er man velkommen til å sende veileder eller moderator en PM. Videre off-topic vil bli vurdert slettet og jeg minner om at personangrep lett fører til advarsler. Reaksjoner på veiledning taes som vanlig på PM, og ikke her i tråden Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Jonas.: Jeg liker alt. Selv om jeg ikke ville gått i brillene selv, så tror jeg de kan se bra ut Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Bebeluv: Det var den tilbakemeldingen jeg hadde forventet på brillene, ja :!: Haha, ikke verst! Men om du var klar over det, hvorfor kjøpte du de? Tilbud eller ikke, så er jo Dior ikke akkurat kjent for å være veldig rimelige, om det ikke er fake Hva kostet dem forresten? Endret 25. juli 2010 av Bebeluv Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Jeg kjøpte dem fordi jeg synes de er sykt fete Jeg visste at mange her inne ikke ville like dem, men det gjør jeg. De kostet 180 euro (ca 1500 kr), og det var ikke noe tilbud, i motsetning til alt det andre jeg kjøpte, som var 30-40% off. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Pent, som vanlig Jonas. Slenger meg allikevel med bebeluv på akkurat det med brillene Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Liker skjorten Tablespoon. Nike-skoa: not so much Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Bebeluv: Det var den tilbakemeldingen jeg hadde forventet på brillene, ja :!: Haha, ikke verst! Men om du var klar over det, hvorfor kjøpte du de? Tilbud eller ikke, så er jo Dior ikke akkurat kjent for å være veldig rimelige, om det ikke er fake Hva kostet dem forresten? Man kjøper ting fordi man liker dem, selv om man vet at mange andre ikke vil like de samme tingene Lenke til kommentar
Nash Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Veldig fin trench Thrice! Hvordan er passformen? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Takk så mye Den sitter som et skudd, faktisk. Lenke til kommentar
Slim Charles Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Liker både trenchen og dokumentmappen, thrice. Syns også det er kult når man kan arve ting som både ser veldig bra ut, og som har affeksjonsverdi for den enkelte. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 thrice: Pent thrice! Dokumentmappen så veldig fin ut, kult å arve sånne ting. Fant selv en gammel veske i garasjen. Typisk legeveske, harde kanter og i skinn. Var litt verktøy i den, men skal prøve å pusse den opp litt, var nokså skitten etter å ha stått i et skap i et par tiår. Lenke til kommentar
SML Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Likte begge tingene, spesielt trenchen Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Bunkmorland, Enig der. Er ikke alltid det man arver kan brukes til så mye. Henrik, De gammeldagse legeveskene er kule. Det hadde vært synd om du ikke fikser den i stand igjen! Post gjerne resultatet også. Jeg liker skinn veldig godt. Jonas og SML Takk Endret 26. juli 2010 av thrice Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Kommer selvfølgelig post her hvis jeg fikser den ordentlig opp ja! Selve skinnet er fint, det er bare et par lag med skitt på utsiden som må vekk, tenker jeg. Ingen andre synlige skader, så regner med at jeg skal få gjort det en dag. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Det er jo bare hyggearbeid. Er den stor nok til å brukes til en weekendbag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå